Flink bulken moeite met aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik eet het gewoon los, vind het niet geweldig maar door me macaroni geprobeerd en wat smerig, alleen me middag maaltijd op rustdagen even wat op vinden haha, heb ik mandarijnen, avocado, macaroni maarja ik eet dat nu allemaal los achter elkaar haha niet echt een feest zo om te eten.

Hoe doen jullie het met brinta en whey sochtends? ik doe het met water in een shakebeker maar er blijft enorm veel whey en brinta over het is dan zo dik. Eerst nam ik whey shake los en dan whey met melk in kommetje later, maar ik gebruik geen whey meer.

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
      Ik eet het gewoon los, vind het niet geweldig maar door me macaroni geprobeerd en wat smerig, alleen me middag maaltijd op rustdagen even wat op vinden haha, heb ik mandarijnen, avocado, macaroni maarja ik eet dat nu allemaal los achter elkaar haha niet echt een feest zo om te eten.

Hoe doen jullie het met brinta en whey sochtends? ik doe het met water in een shakebeker maar er blijft enorm veel whey en brinta over het is dan zo dik. Eerst nam ik whey shake los en dan whey met melk in kommetje later, maar ik gebruik geen whey meer.

Brinta + whey in een kom met melk/water, even doorroeren tot ie goed gemixed is en lepelen die hap?
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Doe je BODY____BUILDING of fitness?

Als het eerste is ga gewoon op 4000 kcal eten. Op 5 a 6 weken weeg je een 78 kg en misschien 1 A 2% bf erbij en begin dan pas te kijken.

greetz

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post

Brinta + whey in een kom met melk/water, even doorroeren tot ie goed gemixed is en lepelen die hap?
          Sorry gebruik geen melk meer .

Tja dat kan ook inderdaad maar me whey is dan zo klonterig met warme melk, morgen even met koud water proberen dan.

@ thunder2000 ik doe body building maar 4000 is dat niet veel te ver boven me behoefte dan krijg ik toch veel meer vet dan 1/2%? ik zit nu al 600/700 boven me behoefte met 3100/3200. Tenminste in hoeverre ik me behoefte goed heb.

Comment

Sorry gebruik geen melk meer .

Tja dat kan ook inderdaad maar me whey is dan zo klonterig met warme melk, morgen even met koud water proberen dan.

@ thunder2000 ik doe body building maar 4000 is dat niet veel te ver boven me behoefte dan krijg ik toch veel meer vet dan 1/2%? ik zit nu al 600/700 boven me behoefte met 3100/3200. Tenminste in hoeverre ik me behoefte goed heb.
            4 jaar geleden begonnen met 62 kg ( door omstandigheden). 4000 kcals gaan eten en na 6 weken 78 kg. ( Natturlijk ja ). Had toen 6,5 % na 6 weken 7,5%.

Kerel, die 4 a 500 kcals erboven op dit startgewicht is dikke bullschit. Je zit er een pak onder. Gewoon 4000 kcals gaan eten. Wat die anderen je vertellen , dat zijn jarenplannen. Hou die eiwitten en koolhydraten gewoon hoog. Wat shakes erbij en klaar.

Meet maar eens na 6 weken, denk dat je blij bent.

Comment

16kg in 6 weken? Dan wil ik er morgen meteen mee beginnen als dat zo goed werkt. En hoe doe je de e/k/v verhouding dan? En een tijdje 4000, wat doe je daarna dan, dan wel weer 500 boven je behoefte of blijf je gewoon flink eten?

Ik ben trouwens chauffeur dus ik verbrand niet zoveel, ik sjouw wel zwaar maar ben meestal aan het rijden, ik ga eerst kijken hoe dit gaat dan kan ik altijd nog hoger gaan als dit ook niet werk, ik heb nu al een geheel nieuwe schema als eerst dus. En ik wil niet teveel eiwitten eten vanwege me acné, tenminste.. kijken of het daar van komt.
              Last edited by ultra1993; 01-12-2012, 12:00.

Comment

16kg in 6 weken? Dan wil ik er morgen meteen mee beginnen als dat zo goed werkt. En hoe doe je de e/k/v verhouding dan? En een tijdje 4000, wat doe je daarna dan, dan wel weer 500 boven je behoefte of blijf je gewoon flink eten?
                wat is je beroep, ga je naar school?

Comment

benen nu apart trainen, geen andere spiergroepen erbij gooien. Benen goed zijn getraind is het onmogelijk om een andere spiergroep erbij te doen. Geen 5 a 6 oefeningen benen doen . 3 is volop genoeg en dan maar shocken. Opwarmen en dan telkens zware gewichten erbij doen , vraag hulp of train benen met 2.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                    wat is je beroep, ga je naar school?
                    sorry zag net chauffeur LOL

Comment

@thunder2000
                      wat een kut advies! dat jij jezelf vet wil mesten vindt ik helemaal prima maar geef een ander niet hetzelfde advies.

probeer een kilo per maand te pakken in het begin is dat goed te doen en zul je vrijwel alleen spiermassa aankomen en niet vet worden. van 4000kcals wordt je wel zwaarder (vet en vocht) maar je zult niet meer spieren ontwikkelen wat heb je daar dan aan!?
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        @thunder2000
                        wat een kut advies! dat jij jezelf vet wil mesten vindt ik helemaal prima maar geef een ander niet hetzelfde advies.

probeer een kilo per maand te pakken in het begin is dat goed te doen en zul je vrijwel alleen spiermassa aankomen en niet vet worden. van 4000kcals wordt je wel zwaarder (vet en vocht) maar je zult niet meer spieren ontwikkelen wat heb je daar dan aan!?
                        Dat hij eerst maar eens 80 kg gaat wegen. En mij ZEKER niks leren kerel.

Comment

Zodra de mensen gaan denken dat bodybuilding een manier van leven is waarin het je aankomt waaien in een aantal weken is het al gedoemd te mislukken.

Echte bb atleten doen er jaren en jaren over om een fatsoenlijk fysiek te bouwen. Denk dan niet dat je het zelf wel kan binnen een aantal weken.

Verder moet je uiteraard doen waar je je goed bij voelt, maar je eigen ervaringen als waarheid verkopen is sowieso al onzin. Je kan hooguit advies geven, maar niet beweren dat het ook zal werken voor hem, omdat het bij jezelf wel werkte..
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            Zodra de mensen gaan denken dat bodybuilding een manier van leven is waarin het je aankomt waaien in een aantal weken is het al gedoemd te mislukken.

Echte bb atleten doen er jaren en jaren over om een fatsoenlijk fysiek te bouwen. Denk dan niet dat je het zelf wel kan binnen een aantal weken.

Verder moet je uiteraard doen waar je je goed bij voelt, maar je eigen ervaringen als waarheid verkopen is sowieso al onzin. Je kan hooguit advies geven, maar niet beweren dat het ook zal werken voor hem, omdat het bij jezelf wel werkte..
                            Als je 66 kg (183CM) weegt op14% OF 90 kg op 18 % vet voor wat kies je ? Begin dan pas echt te bouwen en zie wat er moet gebeuren. Snelste manier en goede manier. Dit is allemaal te behalen binnen het jaar.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                              Als je 66 kg (183CM) weegt op14% OF 90 kg op 18 % vet voor wat kies je ? Begin dan pas echt te bouwen en zie wat er moet gebeuren. Snelste manier en goede manier. Dit is allemaal te behalen binnen het jaar.
                              Ik denk dat de persoon in kwestie dat zelf wel kan beslissen wat hij wil doen. Waarom dat in 1 jaar bereiken, waarna hij weer moet gaan proberen de aangekomen vetmassa kwijt te raken. Terwijl als hij nu een aantal weken probeert uit te zoeken hoeveel kcal hij nodig heeft/denkt te hebben en aankomt, maar niet merkbaar vetter wordt, dan is het ook goed.
                              "Straight outta gym"

Comment

Van 18% naar 14% is zo gedaan? Gewoon lekker 4000 kcals eten.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X