Originally posted by Nocerino
View Post
Flink bulken moeite met aankomen
Collapse
X
-
Bedankt voor jullie advies, maar ik kijk dit nog even aan een paar weken daarna kan ik altijd nog omhoog. Dit schema bevalt me nu wel dus als er goede resultaten uit komen ben ik tevreden. Maarja iedereen zeg wat anders moeilijk te weten wie ik moet geloven, 4000 kan ik zeker een keer proberen, werk het niet voor mij kan ik er altijd mee stoppen. Maar eerst dit even aankijken anders blijf ik veranderen, ik ga gewoon beide proberen een aantal weken en dan merk ik vanzelf wat ik zelf het fijnst vind.
Erg bedankt voor het vele advies!
Comment
-
Originally posted by ultra1993 View PostBedankt voor jullie advies, maar ik kijk dit nog even aan een paar weken daarna kan ik altijd nog omhoog. Dit schema bevalt me nu wel dus als er goede resultaten uit komen ben ik tevreden. Maarja iedereen zeg wat anders moeilijk te weten wie ik moet geloven, 4000 kan ik zeker een keer proberen, werk het niet voor mij kan ik er altijd mee stoppen. Maar eerst dit even aankijken anders blijf ik veranderen, ik ga gewoon beide proberen een aantal weken en dan merk ik vanzelf wat ik zelf het fijnst vind.
Erg bedankt voor het vele advies!
dat is het belangrijkst!
meerdere wegen lijden naar rome. doe waar jij je goed bij voelt.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by ultra1993 View PostOk ik heb nu dus 4 weken 1 schema gebruikt maar ben nog geen 1 kg aangekomen.. 300/400 boven me behoefte gegeten
ik weeg alles nauwkeurig en volg me schema strikt. Met deze verhoudingen zit ik op MAX 3000kcal in me nieuwe schema.
maar op 7 nov lees ik dit van je
Originally posted by ultra1993 View PostIk ben al meer dan een kilo aangekomen, nog niet echt nauwkeurig in getallen dat komt volgende week. Wel ben ik nog een beetje aan het puzzelen met me schema elke keer kan ik het niet laten 1 dingetje te verbeteren, wel zit ik nu op 300-400 kcal boven me behoefte en dat gaat prima.
Me schema ziet er nu zo uit na kleine aanpassingen, elke keer zie ik weer wat waarvan ik denk dat zou ik liever willen veranderen maar ik word gek van mezelf zo haha.
Comment
-
Was een valse meting, woog toen ineens 66,2kg , buiten die ene keer altijd 65,5kg, laat ik het zo zeggen ik schommel volgens mij al 1-1.5 maand tussen de 65 en 66 kg. nu 65.5kg
Me schema is nu helemaal klaar, dus morgen wegen, elke week wegen en over 3 weken vet meten en dan kijken naar de vooruitgangen.
Alleen 's weekends eet ik wat anders, rund ipv kip, bruine bonen ipv groene groente, wat ander fruit zoals blauwe bessen, maar verder volg ik precies de schema's. Maar de weekend schema's veranderen elke keer met passende dingen met dezelfde e/k/v verhouding.Last edited by ultra1993; 02-12-2012, 14:03.
Comment
-
Gewoon een bepaalde hoeveel kcal eten voor 4 weken. Is er niks gebeurt op de weegschaal en/of spiegel dan kan je altijd gaan ophogen en speel je op "safe". Ophogen kan altijd nog, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Succes."Straight outta gym"
Comment
-
Even een kleine update, we zijn nu 2 weken verder, 2 weken geleden was ik 65,5kg, vorige week ook, deze week 65,7 dus eindelijk na 3/4 weken iets zwaarder geworden, nu hopen dat dat in spieren is en zo blijft doorgaan en hopelijk sneller uiteraard.
Wel heb ik nog heel vaak hongergevoel elke dag (ongeveer 1-2 uur na een flinke maaltijd al), ik kijk nog 2 weken aan met de vooruitgangen, dan over 2 weken wegen en vet meten, ben erg benieuwd naar de vooruitgangen.
Comment
-
Ziet er iemand in me schema iets waardoor ik me hongergevoel kan verminderen? (Bijv. minder maar grotere maaltijden, een bepaalde voeding veranderen?) Want heb heel vaak hongergevoel, vooral 's ochtends soms zelfs zo erg dat ik misselijk of enorm uitgeput voel.
Ik ben veel wezen puzzelen maar kan nog niet vinden waardoor misschien dat iemand van jullie een oplossing ziet.Attached Files
Comment
-
Ik woog vanmorgen 66.5kg dus ben aardig aangekomen ook me vet lijkt hetzelfde (gemeten met me bodyfat caliper), wel een dikke buik maar dat komt door meer eten ook natuurlijk.
Enige probleem is dat hongergevoel verder blijf ik lekker zo doorgaan, voel me er goed bij en tot nu toe ziet het eruit dat ik spieren aankom maar geen vet. Iemand die ideeën heb waar die hongergevoel verminderd mee kan worden of helemaal weg? Dit stoort me echt heel erg namelijk.
Comment
-
Originally posted by ultra1993 View PostIk woog vanmorgen 66.5kg dus ben aardig aangekomen ook me vet lijkt hetzelfde (gemeten met me bodyfat caliper), wel een dikke buik maar dat komt door meer eten ook natuurlijk.
Enige probleem is dat hongergevoel verder blijf ik lekker zo doorgaan, voel me er goed bij en tot nu toe ziet het eruit dat ik spieren aankom maar geen vet. Iemand die ideeën heb waar die hongergevoel verminderd mee kan worden of helemaal weg? Dit stoort me echt heel erg namelijk.
minder koolhydraten en meer vetten eten.
veel water drinken kan ook helpen
Comment
-
Originally posted by Davy W View PostWow, wou dat ik ook zo bijkwam op 3000kcal, als ik onder de 5000kcal zak kom ik geen gram bij, zit op 460gr eiwitten per dag en 680gr carbs. Zit al lekker terug op 97kg.
Maarja ik weeg ook iets meer dan 30kg minder als jou haha.
@ marcel hoe jij het zegt dan ga ik weer minder eten? maar dan kom ik nooit aan me 3000kcal. Ik drink ruim 3/4 liter water per dag, 1 liter thee en 1/2 liter koffie dus dat zit ook wel goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment