Flink bulken moeite met aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eet gewoon zoveel als je kan per dag, heb je honger dan vreet je, welk nut heeft een schema voor jou?Eet gewoon verl en je merkt het vanzelf wel wat et gebeurd, je bent nu onnodig tijd aan het verspillen.
    Trainen, vreten en rusten en je ziet het vanzelf wel.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik eet soms wel wat minder of meer maar via een schema vind ik veel fijner, zeker omdat een hoop van me voeding gekookt moet worden. Eten wanneer ik trek/honger krijg of wanneer ik kan zit ik heel de dag door te eten dan kom ik zeker snel aan ja maar niet op de goede manier haha.

En waarom zou voor mij een schema geen nut hebben?

Comment

Nu even een week zonder schema gegeten gewoon eten waar ik zin in had (alleen dingen die in een schema passen). Maar ik blijf schommelen tussen 65 en 66 dus ik kijk nog even aan maar denk dat ik na kerst of oud en nieuw een schema ga volgen van 3500 - 4000 kcal, ik heb wel het idee dat ik wat meer vorm krijg maar het is veel te lastig te zeggen of ik vet of spieren aankomt/verliest.

Maarja dat zonder schema was even lekker maar ik vind met schema toch fijner haha, alleen dalijk elke 2 weken even andere voeding moet wel meer variatie want kan geen tonijn, koud macaroni en rijst meer zien..

Comment

Nu een tijdje 3000 kcal gedaan ik ga nu even 3500 proberen 3/4 weken, hoe moet ik het dan met de kev verhoudingen doen? 180-200gr eiwitten, 100gr vet aanhouden en dan 450gr koolhydraten?

En als ik 4000 kcal zou doen dan zou ik 575gr koolhydraten nodig hebben? Of moeten me vetten en eiwitten ook veranderen?

Me puisten zijn niet heel erg minder geworden maar het is een beetje lastig te checken nu want loop al een anderhalve maand met een heftige huidallergie, kan maar niet vinden waarvan paar keer naar de dokter geweest al.

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
            Vanmorgen nauwkeurigere meting 65,9 maarja nogsteeds gain ik 0.2kg per week op 3000-3200 kcal
            Maarja ik weeg ook iets meer dan 30kg minder als jou haha.

@ marcel hoe jij het zegt dan ga ik weer minder eten? maar dan kom ik nooit aan me 3000kcal. Ik drink ruim 3/4 liter water per dag, 1 liter thee en 1/2 liter koffie dus dat zit ook wel goed
            zie het nu pas.
            stel je eet 3000kcal per dag.
            optie A 3 maaltijden van 1000kcal
            optie B 6 maaltijden van 500kcal.

bij optie A heb ik persoonlijk veel minder vaak honger dan bij optie B
            ik eet meestal 4-5 maaltijden (totale kcal inname ligt rond de 5600) op een dag omdat ik anders 10-20 min na het eten weer honger heb.

Comment

Ik ga nu 500 kcal omhoog dus ik ga even kijken hoe dat gaat, als ik dan nog veel hongergevoel heb dan ga ik is minder maaltijden proberen bedankt voor de tip.

De ekv verhouding die ik in de bericht hierboven zei, is dat een goede verhouding?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X