brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    M'n ma maakte het laatst in een pannetje, dan kookt die Brinta helemaal gaar en wordt slijmerig. Niet best! Ik pas de 2 min melk magnetron manier toe en dan erdoor roeren. Veel betersch
    inderdaad ook eens geprobeerd, was juist beton
    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Havermout

Lekker havermout met zoetstof, kaneel en whey!!! Kan geen dag zonder.
      -- 37 jaar, 193 lengte, 98 kilo, 18% --
      -- Van 26,7%--> 21%. --> 18% --
      ----- volgende doelstelling: 15%. -----

Comment

Originally posted by jxh0101 View Post
        inderdaad ook eens geprobeerd, was juist beton
        lekker
        Ik heb het liefste brinta of havermout die ik nog prima met een vork kan eten
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          lekker
          Echt he, dat heb ik ook. Soms zet ik het zelfs in de koelkast of even in de vriezer. En dan 200g havermout/brinta met wat caseïne en kaneel. Dan kun je het bijna snijden .

Brinta kan prima, is een goede bron van koolhydraten met allerlei vitamines, mineralen en voedingsvezels.
          "Straight outta gym"

Comment

kommetje brinta en whey, water bij voegen, roeren daarna een appel, 5 - 10 minuten en ik ben klaar ideaal

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              lekker

+1 zo at ik het vroeger al... Me ma werd gek moest altijd zo dik mogelijk met zo weing mogelijk water enzoveel mogelijk brinta haha...
              “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

100g havermout, 300 ml melk, schep vanille whey in de blender en opdrinken, gevolgd door een banaantje. Ontbijt van 5 min incl klaarmaken.
                Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X