Kh na cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kh na cardio

Hallo,

mijn vriendin wil graag afvallen. Ik ga haar nu helpen om een goed schema/eetpatroon te maken. Ze zal 2x per week gaan cardioen. Is het goed om daarna direct snelle KH te nemen? Ik weet dat ik het zelf doe om geen spiermassa te verliezen en m'n energievoorraad aan te vullen, maar wanneer het doel ververbranding is, moet dat dan ook?

Fighting for peace is like fucking for virginity.

of je nu wilt afvallen of niet kh na de training moeten altijd.

Grtz
    stil growing

Comment

Volgens mij alleen na krachttraining toch want anders gooi je toch al die calorieen er weer terug in die je net verbrand heb?
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (red @ Feb. 06 2005,12:24)]Volgens mij alleen na krachttraining toch  want anders gooi je toch al die calorieen er weer terug in die je net verbrand heb?
        Mee eens. Water, water en nog eens water na cardio. Na krachttraining moet je echter altijd koolhydr. nemen, vind ik. Dus ook als je op dieet bent. Anders houd je nooit je spiermassa in stand. En da's al moelijk zat!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Bij vetverliezen gaat het om het totale aantal kcal wat je op een dag binnnen krijgt. Je moet meer verbranden dan je binnen krijgt.
          Dus gewoon je postworkoutshake nemen.

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Als je op dieet staat , heb je vooraf uitgerekend wat je nodig hebt om af te vallen, normaal gezien zit daar je pw shake ook in. Dus als ik jullie mag geloven is het enkel van nut bij krachttraining om je spieren in takt te houden maar als je op dieet bent moet je je spieren niet in takt houden denk dat het bij een dieet nog meer nut heeft om je spieren in takt te houden

Grtz
            stil growing

Comment

Gewoon zorgen voor een goed herstel en dus een goede post workout shake nemen. Anders raak je nog meer spieren kwijt.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Na de krachttraining neem ik altijd een post workout shake.

Als ik alleen cardio doe neem ik deze niet, maar gewoon een maaltijd.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Tuurlijk heeft het bij een dieet wel nut om je spieren op peil te houden. Wat niet gelijk wil zeggen dat een pw shake ook noodzakelijk is na cardio.
                  De aanslag op je spieren is met cardio veel geringer dan bij krachttraining, acute aanvulling is daarom ook minder nodig.

Ben het uiteraard wel met Harold eens dat zolang je meer verbruikt dan je binnenkrijgt afvallen toch wel zal gebeuren en dat in dat geval een pw shake dus geen kwaad kan.
                  Of het ook nut heeft na alleen cardio is volgens mij weer een ander verhaal. Ben zelf voor de methode van KeepItReel.

Comment

En ik ben het eens met Mr. Symmetry, hahaha...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik was het ook al met je eens hoor Mr. Symmetry, je stond alleen zo ver naar boven...

Comment

Hartelijk dank voor al jullie reacties!!!!

Eigenlijk lijkt het me idd ook logisch om KH aan te vullen na cardio. Het lichaam zal deze gebruiken voor herstel en niet voor vetopslag...

En inderdaad...veeeeeeeeeel water....
                        We komen er wel uit zo...
                        Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X