Ei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ei

Beste BBers,

Even een vraag ter info.

Hoeveel eieren eten julie op een dag, in welke vorm?

Ik eet er geen, maar hangt helemaal van de rest van je voeding af, en ik zou ze gekookt eten zonder dooier/eigeel.

Comment

Zo nu en dan eet ik wel eens een paar gekookte eitjes zonder dooier omdat ik het lekker vind.

Comment

Ik eet 3 hele eieren per dag. Zoals dexie al zegt, hoe je ze moet eten hangt helemaal van je voeding af. Bij mij passen 3 hele eieren prima in mn schema
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ondanks dat het zo lijkt soms als je die filmpjes ziet, is het niet verplicht om ei te eten btw..

Ik vind iedere dag ei namelijk niet te banken, maar soms switch ik, en dan neem ik er 3, een ander neemt er misschien 5.

Originally posted by Guusd View Post
          Ik eet 3 hele eieren per dag. Zoals dexie al zegt, hoe je ze moet eten hangt helemaal van je voeding af. Bij mij passen 3 hele eieren prima in mn schema
          Met is wel lekkerder

Comment

Originally posted by Dexie View Post

Met is wel lekkerder
            Is ook minder werk om te maken

Comment

Ik neem elke ochtend of 4 in olijfolie gebakken eieren met een beetje zout en peper op 3 volkorenbroodjes met becel light, of 3 eieren op 2 broodjes, afhankelijk van hoeveel calorieen ik die dag binnen wil krijgen. Ik doe er meestal per broodje ook nog een plak kalkoenfilet op. Smaakt uitstekend en verzadigd als een malle!

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                Ik neem elke ochtend of 4 in olijfolie gebakken eieren met een beetje zout en peper op 3 volkorenbroodjes met becel light, of 3 eieren op 2 broodjes, afhankelijk van hoeveel calorieen ik die dag binnen wil krijgen. Ik doe er meestal per broodje ook nog een plak kalkoenfilet op. Smaakt uitstekend en verzadigd als een malle!
                Klinkt wel nice. Ik doe ook vaak eieren op brood en dan nog wat kipfilet er bij. Ik heb zin om morgen dat als ontbijt te pakken

Comment

Originally posted by Shredderboy View Post

Hoeveel eieren eten julie op een dag, in welke vorm?
                  Gemiddeld 5 per dag in de vorm van een ei....
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Meestal 3 per dag bij de havermout pannenkoeken.

Comment

4 hele in de vorm van een lekker omelet tussen m'n boterhammen
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

3 eieren per dag met flink wat peper. Heerlijk voor op het brood.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                          Gemiddeld 5 per dag in de vorm van een ei....
                          35 hele eieren per week dus. Ik consumeer 28 maar dat is ook logisch want jij bent een veel grotere meneer.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Beetje lopen schuiven en heb mn eieren vervangen door pinda's. 4 maand lang elke dag 4 eieren kwam me een beetje de strot uit..
                            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

ongeveer 5 per dag
                              (4-eiwitten.....1 heel ei)
                              meestal in de vorm van een omelet, gevuld met diverse groenten erin, wat verse kruiden....heeerlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X