Kwark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kwarkkrawk View Post
    haha ja, deze vraag moet zo op z'n tijd weer is een keer voorbij komen toch
    Op zijn tijd nog wel, zie hem elke week voorbij komen
    keep the focus going!

Comment

Haha, baas inferno Sticky maken ja!
      Train hard or go hormone

Comment

kun je kwark ook eten als je al slaapt??? en zo ja welke kwark is dan het beste?

Comment

Haha inferno, geniaal

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Hier nog wat handige links:

Whahaha, dank je, Inferno. Ik was het van plan maar was er te lui voor.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Is er ook een topic over de relatie tussen kwark en het ontstaan van steeds grotere bodybuilders?
              Ik heb een donkerbruin vermoeden dat phil heath aan de kwark zit.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by plop37 View Post
                kun je kwark ook eten als je al slaapt??? en zo ja welke kwark is dan het beste?
                ja! maar dan moet je wel die van almhof hebben! en tijdens de rem-slaap, dan worden de eiwitten het best opgenomen!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Is er ook een topic over de relatie tussen kwark en het ontstaan van steeds grotere bodybuilders?
                  Ik heb een donkerbruin vermoeden dat phil heath aan de kwark zit.
                  donkerbruine kwark.... lijkt me niet gezond
                  maar je krijgt er wel super spieren van
                  ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

cottage cheese... verschrikkelijk om te eten.
                    No pain no gain.

-Commit to get fit.

Comment

kwark topic nr 8945654769492347593386023498869034652390
                      Mind is everything.

Comment

Originally posted by ImAJ View Post
                        cottage cheese... verschrikkelijk om te eten.
                        dat vind ik ook echt baggerspul. ben echt blij dat we in nederland kwark hebben

Comment

Vind magere kwark echt tachtig keer niks. Eerste keer dat ik cottage cheese at had ik meteen een jank topic aangemaakt . Niks is de eerste keer lekker of goed .
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

@Nocerino, waar haal jij cottage cheese en tegen welke prijs? Volgens mij is de prijs per gram eiwit nogal wat hoger dan bij kwark.
                            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                            14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                            25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Op zijn tijd.......? Staat er bijna elke week wel een keer.
                              Kots irritant, "ga eerst eens zoeken" denk ik dan.
                              "Hoe maak je je kwark lekker"
                              "ik vind het niet te nassen"
                              "welke kwark gebruik jij?????? O, ik die van de AH" O, ik die van Almhof" O, ik die van Lidl"

tjongejongejonge, levensvraag nummer 1 bij elk guppie, geloof ik.
                              En vreemd genoeg alleen een vraag die op Nederlandse boards opduikt. Vraag me af wat de fascinatie is. Ik vind het zelf wel leuk spul, vooral omdat ik er vaak mee kook, en omdat het een lekker kant-en-klaar gerechtje is als je er een schep of twee eiwit (caseine of whey) naar keuze in doet, maar om er nu zo'n spel van te maken dat er letterlijk op elk moment op elke Nederlandstalige board minstens 5 topics over kwark staan op de eerste pagina, dat volg ik toch helemaal niet ...
                              Editor @ Muscleandsportsscience.com

~Good things come to those who weight~

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                                @Nocerino, waar haal jij cottage cheese en tegen welke prijs? Volgens mij is de prijs per gram eiwit nogal wat hoger dan bij kwark.
                                Volgens mij een euro ofzo per stuk, zit 200ml in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X