Wij hebben sinds kort ook AH in belgië maar wat mij verbaasde was dat de pindakaas. één nogal gekend product in nederland in de belgische winkel beter is qua inhoud. De hoeveelheid en prijs ligt net iets anders. Wat mij opvalt is dat er in nederlandse winkels leukere service is maar dat de kwaliteit in belgie beter is.
Neem nu deze pindakaas:
Davinia Pindakaas van colruyt(slechte service daar, kom er niet graag maar voor de producten is het ok)
prijs 1.75 voor 350 gr
ingredienten:
90 % pinda, plantaardige olie(zonnebloem),dextrose, pl vet (palm), zout
Dus voornamelijk zonnebloem olie als vet en minder palm. Het is aflopend van de hoeveelheid dat in een product zit. Dus het minste zout meeste pinda's.
voedingswaarden:
energie: 627 kcal
eiwit 24 !!!
koolh 14.5 waarvan 5.3 gr suiker
vetten: 51 waarvan 8.4 verzadigde, 0.07 transvetten gr
vezels: 6.8 gr
natrium: 0.2 gr
zout: 0.5 gr
Vind dit de beste die ik ooit gezien heb. En helaas kocht ik net nog een van het huismerk van Albert Heijn voor 2.?? het was 600 gr maar het had heel wat negatievere waarden dan deze. Betaal toch wel wat meer om niet teveel rotzooi te hebben. Helll... ik schud leer zelfs graag men hondje pootje geven.
Neem nu deze pindakaas:
Davinia Pindakaas van colruyt(slechte service daar, kom er niet graag maar voor de producten is het ok)
prijs 1.75 voor 350 gr
ingredienten:
90 % pinda, plantaardige olie(zonnebloem),dextrose, pl vet (palm), zout
Dus voornamelijk zonnebloem olie als vet en minder palm. Het is aflopend van de hoeveelheid dat in een product zit. Dus het minste zout meeste pinda's.
voedingswaarden:
energie: 627 kcal
eiwit 24 !!!
koolh 14.5 waarvan 5.3 gr suiker
vetten: 51 waarvan 8.4 verzadigde, 0.07 transvetten gr
vezels: 6.8 gr
natrium: 0.2 gr
zout: 0.5 gr
Vind dit de beste die ik ooit gezien heb. En helaas kocht ik net nog een van het huismerk van Albert Heijn voor 2.?? het was 600 gr maar het had heel wat negatievere waarden dan deze. Betaal toch wel wat meer om niet teveel rotzooi te hebben. Helll... ik schud leer zelfs graag men hondje pootje geven.
Comment