Pindakaas in België

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pindakaas in België

Wij hebben sinds kort ook AH in belgië maar wat mij verbaasde was dat de pindakaas. één nogal gekend product in nederland in de belgische winkel beter is qua inhoud. De hoeveelheid en prijs ligt net iets anders. Wat mij opvalt is dat er in nederlandse winkels leukere service is maar dat de kwaliteit in belgie beter is.

Neem nu deze pindakaas:

Davinia Pindakaas van colruyt(slechte service daar, kom er niet graag maar voor de producten is het ok)

prijs 1.75 voor 350 gr

ingredienten:
    90 % pinda, plantaardige olie(zonnebloem),dextrose, pl vet (palm), zout
    Dus voornamelijk zonnebloem olie als vet en minder palm. Het is aflopend van de hoeveelheid dat in een product zit. Dus het minste zout meeste pinda's.

voedingswaarden:
    energie: 627 kcal
    eiwit 24 !!!
    koolh 14.5 waarvan 5.3 gr suiker
    vetten: 51 waarvan 8.4 verzadigde, 0.07 transvetten gr
    vezels: 6.8 gr
    natrium: 0.2 gr
    zout: 0.5 gr

Vind dit de beste die ik ooit gezien heb. En helaas kocht ik net nog een van het huismerk van Albert Heijn voor 2.?? het was 600 gr maar het had heel wat negatievere waarden dan deze. Betaal toch wel wat meer om niet teveel rotzooi te hebben. Helll... ik schud leer zelfs graag men hondje pootje geven.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Originally posted by spaake View Post
    Betaal toch wel wat meer om niet teveel rotzooi te hebben
    En dan eet je brood met pindakaas?
    Tenzij je rotzooi als in: verpakkingsmateriaal/afwas/ect bedoelt, begrijp ik je niet.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Goed topic! Kan in het rijtje bij de whey en creatine......

Comment

In de pindakaas van AH zit ook nog transvet.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          En dan eet je brood met pindakaas?
          Tenzij je rotzooi als in: verpakkingsmateriaal/afwas/ect bedoelt, begrijp ik je niet.
          Wat is er mis met brood en pindakaas?

Comment

Originally posted by Kleermaker View Post
            Wat is er mis met brood en pindakaas?
            Niets, maar t is ook niet het beste oid.

Comment

In goeie pindakaas zitten geen toegevoegde suikers en palmvet/transvetten. Ik ben van mening dat de enige goeie die van Calve is. Da's ook de enige waar exact op staat wat er in zit.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                In goeie pindakaas zitten geen toegevoegde suikers en palmvet/transvetten. Ik ben van mening dat de enige goeie die van Calve is. Da's ook de enige waar exact op staat wat er in zit.
                en de lekkerste en smeuig tot op de bodem.

Comment

Niets, maar t is ook niet het beste oid.
                  Waarom zou 1 boterham met pindakaas in de bulk als snack niet best zijn?

Comment

Als snack? Jij wil je schema uit snacks laten bestaan?

Nogmaals, ik heb niets tegen pindakaas. En hoewel er genoeg betere bronnen zijn dan een broodje met pindakaas, maakt dat pindakaas nog niet slecht.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Calve... heb die potten bekeken... duur... heeft negatievere waarden als deze want het heeft amper 80 % pinda geloof ik. En die hebben vast wel palmvet en transvetten als eender welke andere.

Puur naturel potten pindakaas kosten je gemakkelijk 4 tot 5 euro per 200 gr. Nee bedankt.

Ik denk dus dat jouw zegging van goeie pindakaas en dan daaronder schrijven calve niet echt bij elkaar past. En gewoon ertoe leid dat mensen die niet nadenken gaan geloven dat calvé goed is. Vind jouw uitspraak dus niet kunnen. Niet iedereen moet doordenker zijn als de doordenkers ervoor zorgen dat ze niet misleid worden.

Comment

Ik heb gelukkig altijd de goeie pindaboter geen transvetten
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by spaake View Post
                          Calve... heb die potten bekeken... duur... heeft negatievere waarden als deze want het heeft amper 80 % pinda geloof ik. En die hebben vast wel palmvet en transvetten als eender welke andere.

Puur naturel potten pindakaas kosten je gemakkelijk 4 tot 5 euro per 200 gr. Nee bedankt.

Ik denk dus dat jouw zegging van goeie pindakaas en dan daaronder schrijven calve niet echt bij elkaar past. En gewoon ertoe leid dat mensen die niet nadenken gaan geloven dat calvé goed is. Vind jouw uitspraak dus niet kunnen. Niet iedereen moet doordenker zijn als de doordenkers ervoor zorgen dat ze niet misleid worden.
                          Een pot Calvé pindakaas duur? ja als je de voedselbank gewent bent misschien.

Comment

Als snack? Jij wil je schema uit snacks laten bestaan?

Nogmaals, ik heb niets tegen pindakaas. En hoewel er genoeg betere bronnen zijn dan een broodje met pindakaas, maakt dat pindakaas nog niet slecht.
                            Wat is die reactie van de pot gerukt zeg...
                            Wie zei nou iets van je schema uit snacks te laten bestaan...

Sorry hoor maar dat staat nergens. Dus laten we er geen ruzie over maken.

Zal ik jouw gewoon eens een broodje smeren wanneer je geen andere bronnen in huis hebt lieverd. xD

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Ik heb gelukkig altijd de goeie pindaboter geen transvetten
                              Welke gebruik je dan maat?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X