Pindakaas in België

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    Een pot Calvé pindakaas duur? ja als je de voedselbank gewent bent misschien.
    En normale reactie te duur? Ja, als je een eikel bent.

Respect voor mensen die het niet kunnen betalen... dat ken jij niet... tot je zelf voor die deur staat... ik wens je niet dezelfde behandeling dan... maar je lijkt het me wel te verdienen op deze moment.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Lekker toontje kerel, zo ga je veel vrienden maken...... Had ik al gemeld dat ik dit echt een geweldig topic vind?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Lekker toontje kerel, zo ga je veel vrienden maken...... Had ik al gemeld dat ik dit echt een geweldig topic vind?
        Bro, dat deed je.

Daarnaast... heb niet veel vrienden nodig enkel goeie. Geen mensen die denken dat de zeik uithangen normaal is. Ik heb graag propere was.

Ja ik kan de toon nogal verwijderen en doe dat met plezier als die ongepast is. Ken je het in café erboven gaan klinken effect? ^^ Een aanrader voor je als mensen je in de zeik zetten. Ik ben een mens geen pispaal.

Ohja een misverstand kan ik begrijpen. Maar dan moet je dat ook ff aan de balie aanmelden. Ben altijd bereid ruzie op te schorten maar het moet niet langs mijn kant komen als je zelf komt aanpleuren in één van de topics die ik schrijf.

Groeten maat.

Comment

Grootsmoel.

Comment

Originally posted by spaake View Post
            Welke gebruik je dan maat?
            Ben je maat niet, neem ze altijd mee uit amerika van the whole foods store.Amandel en pindakaas potten.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Het is Nederlands maar ik snap er geen ene pleuris van wat ie allemaal neerzet, soort jibberish schrift maar dan soort Nederlandsachtig.

Comment

Ik heb altijd natuurlijke amandelpasta.
                Vind het lekkerder, stinkt minder en bestaat voor de volle 100% uit amandelen zonder de toevoeging van olie, transvetten of suikers
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  Ik heb altijd natuurlijke amandelpasta.
                  Vind het lekkerder, stinkt minder en bestaat voor de volle 100% uit amandelen zonder de toevoeging van olie, transvetten of suikers
                  dat klinkt wel interessant , waar haal je dit en wat zijn de voedingswaarden?
                  ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Bestaat voor 100% uit amandelen?
                    Waarmee maken ze het dan smeerbaar?
                    Klinkt wel lekker hoor..

Comment

Heb ook 100% amandel pasta en pindapasta handig en lekker alleen is de amandelpasta heel vloeibaar.

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                        dat klinkt wel interessant , waar haal je dit en wat zijn de voedingswaarden?
                        heeft de zelfde voedingswaarde als amandelen
                        het bestaat namelijk uit alleen amandelen en een snufje zout.

ik haal het bij de ekoplaza maar is ook online te koop. (online wel wat duurder)
                        http://www.biovoordeel.nl/horizon-am...ut-350-gr.html

Originally posted by knulletje01 View Post
                        Bestaat voor 100% uit amandelen?
                        Waarmee maken ze het dan smeerbaar?
                        Klinkt wel lekker hoor..
                        amandelen bevatten al genoeg olie om het smeerbaar te maken wanneer je ze maalt.
                        je moet wel elke x roeren voor gebruik omdat na lang staan alle olie bovenop komt te liggen. (logisch want het bevat geen toevoegingen die dit voorkomen)

Originally posted by optiflex View Post
                        Heb ook 100% amandel pasta en pindapasta handig en lekker alleen is de amandelpasta heel vloeibaar.
                        zie boven.
                        goed roeren voor gebruik
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Ben je maat niet, neem ze altijd mee uit amerika van the whole foods store.Amandel en pindakaas potten.
                          Ok Robbie.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            heeft de zelfde voedingswaarde als amandelen
                            het bestaat namelijk uit alleen amandelen en een snufje zout.

ik haal het bij de ekoplaza maar is ook online te koop. (online wel wat duurder)
                            Horizon Amandelpasta met zout, 6 x 350 gr - Biovoordeel

amandelen bevatten al genoeg olie om het smeerbaar te maken wanneer je ze maalt.
                            je moet wel elke x roeren voor gebruik omdat na lang staan alle olie bovenop komt te liggen. (logisch want het bevat geen toevoegingen die dit voorkomen)

zie boven.
                            goed roeren voor gebruik
                            Zoals ik al zei 4-5 euro voor zo'n pot. Vind ik teveel. Dan liever één beetje transvet. Is quasi niks degene die ik voorschreef.

Comment

Originally posted by spaake View Post
                              Zoals ik al zei 4-5 euro voor zo'n pot. Vind ik teveel. Dan liever één beetje transvet. Is quasi niks degene die ik voorschreef.
                              Waar kom jij vandaan?
                              Snap geen fuck van wat je zegt!

Comment

Ah gelukkig ik dacht sl of ik de enige ben die het niet allemaal begreep.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X