Originally posted by Toph
View Post
Gewicht en vooruitgang probleem
Collapse
X
-
-
Het kan ook zijn dat je op het zelfde gewicht blijft maar dat je lichaamssamenstelling anders is geworden. Minder vet maar zelfde gewicht wil ook zeggen dat je meer spiermassa bij hebt, alleen zie je het niet op de weegschaal. Zou trouwens niet te veel focussen op de weegschaal.
Verder zoals de meeste hier al zeggen kan meer eten wel helpen als je vast zit met je gewichten alhoewel ik zelf vind dat ik in een cut meer kracht heb om de één of andere reden dus meer eten wil niet meteen zeggen dat je dan ook meer zal benchen.
Je kan ook je kt schema eens veranderen, rep ranges: Als ik blijf vast zitten op een bepaald gewicht bij bv bench. Dan doe ik ipv 12 herhalingen een tijd 5-8 herhalingen met zwaarder gewicht tot ik dat gewicht gewoon ben en dan ga ik terug over naar 8-12 herhalingen.
Wat bij mij nog heeft geholpen is bepaalde spiergroepen die niet sterker willen worden, meer trainen. In de zin van als je maandag borst doet en je gaat volgende maandag pas weer borst trainen dan ben je de meeste kracht al terug kwijt van vorige training. Wat ik nu doe is bv maandag borst en dan 4-5 dagen later weer borst. Het is wat intensiever maar ik heb zelf wel meer kracht dan.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment