stoppen met brood eten ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tja het kan, het is niet nodig maar een optie. Ikzelf eet ook sinds een week of 2-3 geen brood meer maar heb het vervangen door pasta's en rijst omdat ik het gewoon véél lekkerder vind en het makkelijk in mijn macro's past. + ik ga beter op pasta's of rijst tijdens mijn trianing dan op brood, met brood krijg ik soms tijdens de training wel meer honger.

Ow en op de boterham met pindakaas, ik eet dan geen brood meer maar ben nog steeds grootgebruiker pindakaas!
    maak er een sausje van met sambal en water voor over de pasta/rijst, soort pindakaas, goddelijk!

Comment

bedankt voor de tips ik ga er mee aan de slag
      i'll be never strong enough

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
        Je bent niet alleen . Laatst nog een mooie portie zwart gebakken pasta weten te fabriceren.
        Eindelijk iemand die daarmee net zo rampzalig is als dat ik ben

De pan laten weken in waspoeder doet wonderen als je het er niet meer af krijgt
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Eindelijk iemand die daarmee net zo rampzalig is als dat ik ben

De pan laten weken in waspoeder doet wonderen als je het er niet meer af krijgt
          You're not alone, uitkoken met een vaatwastablet doet wonderen. Gllimtie weer als nieuw....

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            You're not alone, uitkoken met een vaatwastablet doet wonderen. Gllimtie weer als nieuw....
            Als ik geen rijstkoker had, zou ik t uitprinten en uit voorzorg vast op de keukenkastjes plakken

Comment

Gebruik al sinds jaar en dag de rijstkoker, weet eigenlijk niet beter haha.

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Dat is nieuw voor me
              Spoel de rijst is ff paar keer in heet water voordat je hem kookt, moet je zien hoeveel vuil ervan af komt. Is daadwerkelijk zoveel vuil dat je water er troebel van wordt haha
              Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                Spoel de rijst is ff paar keer in heet water voordat je hem kookt, moet je zien hoeveel vuil ervan af komt. Is daadwerkelijk zoveel vuil dat je water er troebel van wordt haha
                t zal wel niet in mn kont blijven hangen.....

Comment

Wat zijn jullie voor smerige mensen srs..

Comment

Originally posted by PokerTard View Post

Comment

Originally posted by PokerTard View Post
                      Das nou een vrouw.......

Comment

Rijstkorrels in je kont hangen.....rijsttarrels??��
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Rijst koken in stroop met rozijnen en banaan

Comment

Zonde van de moeite, koop dan gewoon een milkshake banaan, veel minder gedoe....

Comment

Naast dat een rijstkoker gewoon erg handig is, is een bijkomend voordeel dat je het water nooit hoeft af te gieten. Als je eenmaal de juiste verhouding weet kan je het elke keer perfect laten droogkoken. Als je het water wel afgiet verlies je een substantieel deel aan mineralen en vitamines.

Bij het koken van groenten verlies je ook tussen de 40-60% van de wateroplosbare vitamines en mineralen. Daarom stoom ik mn groente en bewaar het kookvocht in een fles. Aan het eind van de week kook ik van deze "bouillon" een soepje. Zo krijg je toch alles binnen.

Een groot nadeel van gistbrood uit de supermarkt is dat het te kort heeft gerezen. In volkorenmeel zit fytinezuur, dit wordt wel beschouwd als antinutrient, het bind zich aan mineralen en spoorelementen. In een normaal rijzingsproces zoals de bakker en de biowinkel dat doen, is er aan het eind amper nog fytinezuur over. Bij supermarkt brood is dit vaak wel het geval. Lege calorien is daarom misschien wel een understatement. Daarnaast zoals Rob al zij, de gluten...... maar dat is een persoonlijke voorkeur

Comment

Sambal, roerbakgroentes en de rijst kook ik in kippenbouillon
                                Kan niet = wil niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X