Pre- & Postworkout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre- & Postworkout

Goedemiddag,

ik heb naar mijn mening mijn mijn voedingsschema redelijk op orde maar zit nog een beetje te klooien met mijn pre- & postworkout maaltijd. ik hoor en lees verschillende dingen zoals suikers na de training ed. ik dacht alleen een eiwitshake na de training en ik ben klaar.

en wat zijn goede dingen voordat je gaat trainen??

misschien kan iemand mij wat uitleg en tips geven over dingen die ik kan eten of drinken voor en na de training??

alvast bedankt!!

Het internet staat er vol mee. De meningen zijn daarbij ook verdeeld over wat nu het beste is na je training. Zorg in ieder geval dat je vetten voor en na je training laag zijn.
    http://www.body-supplies.nl

Comment

Originally posted by bodysupplies View Post
      Het internet staat er vol mee. De meningen zijn daarbij ook verdeeld over wat nu het beste is na je training. Zorg in ieder geval dat je vetten voor en na je training laag zijn.
      Waarom eigenlijk?
      Train hard or go hormone

Comment

Dit is wel een interessant stuk The sense and non-sense of pre- and post-workout nutrition
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Originally posted by bodysupplies View Post
          Waarom eigenlijk?
          Dat hoeft helemaal niet. Het is alleen verstandig als je een post-wo met (snelle!) suikers neemt om daar niet teveel vet bij te nemen. Hoge insuline + vrije vetzuren in je bloed + voldoende glucose in je bloed = vetopslag². Je kunt best vet eten voor je training, persoonlijk ga ik er prima op. Neem ik voor het trainen veel koolhydraten dan wordt ik daar zelfs een beetje moe/slap van en train ik zeker niet beter. Het hangt een beetje van je insulinegevoeligheid af.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Die snelle suiker legend is onzin btw.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Die snelle suiker legend is onzin btw.
              Onderzoek pls?
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nocer je wordt nu wel een beetje vervelend gast. Ik mag bijdehand gedrag wel maar je bent nu al een week lang niks anders dan bek op aan het zetten in zowat ieder topic. Give it a rest bro.

Comment

Ik vraag het me gewoon af. Ik eet altijd een appel/banaan/mandarijn na het sporten.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Als je het stuk een paar posts hiervoor leest daar staat het geloof ik ook al aangegeven. De insulinespike die je "nodig" hebt, heb je al als je alleen al melk drinkt bij je whey shake, als je deze neemt. Om aan te geven in welke grootte je moet denken. De uitleg waar mensen altijd mee op de proppen komen omtrent dit onderwerp klopt wel maar het feit dat je daar een shot snelle carbs voor nodig hebt niet. Je kunt dit trouwens in zo ongeveer ieder onderzoek teruglezen.

Comment

bedankt voor de info en de artikel ga ik even lezen!!

maar ik kan dus gerust gewoon mij appel met chocolademuesli bar voor de workout eten en na de workout gewoon mijn shake?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X