Voedingsschema (clean)bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kojpje View Post
    Na je avond eten nog een bak kwark?
    platte kaas = kwark maar idd dat kan je nog wat verhogen om de eiwitten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Je had het ook over een bak kwark die zie ik 2 posts geleden niet terug
      Die staat er al van in het begin bij hoor en het is dezelfde excel sheet, dus de waardes zijn hetzelfde.

Comment

Originally posted by marclux View Post
        platte kaas = kwark maar idd dat kan je nog wat verhogen om de eiwitten
        HAha oke niets gezegd dan, wel weer war geleerd

Comment

Het is niet dat ik niet weet hoe ik een voedingsschema moet opstellen, maar persoon A zegt die verhoudingen en persoon B zegt die verhoudingen. Dan is het weer te veel eiwit dan weer te weinig. Zo geraak je in de war. Momenteel maak ik nog vooruitgang met mijn voeding zoals ze nu is. Op DEZE moment is niet alles afgewogen e.d. maar heb ik wel mijn vaste maaltijden, behalve het avondeten. Dat is waar ik zoveel mogelijk van eet, maar ik ga de oudjes hier thuis proberen te overtuigen me mijn avondeten zelf wat te laten aanpassen.

Comment

Je kan wel gewoon eten wat de potschaft bedoel meer dat kuren zonde is als je nog progressie maakt.

Comment

Je kan wel gewoon eten wat de potschaft bedoel meer dat kuren zonde is als je nog progressie maakt.
              Ik begrijp je wel, ik twijfel er zelf over hoor maar ik wil het gewoon zo graag, niet zozeer het kuren maar het resultaat ervan. Ik kan hetzelfde bereiken met gewoon eten en supps, maar als ik het bekijk komt die kuur me zoveel goedkoper uit dan elke maand die dure supps te kopen (waar je na een maand dan aan gewend bent en het effect weg is).

Comment

Kuren is veel zwaarder dan jij nu denk ik denkt, kuren vereist veel meer dicipline omdat je. Na je kuur moet je ook zeker goed blijven eten. Kwa sups ben je klaar met whey en mss wat vitamines de rest kan je uit je voeding halen.

Comment

Kuren is veel zwaarder dan jij nu denk ik denkt, kuren vereist veel meer dicipline omdat je. Na je kuur moet je ook zeker goed blijven eten. Kwa sups ben je klaar met whey en mss wat vitamines de rest kan je uit je voeding halen.
                  Het kan wel eens kloppen dat het zwaar is, maar ik weet wat dicipline hebben inhoud en dat heb ik met hopen.
                  Tijdens de kuur, en nu ook trouwens, is het gewoon whey en af en toe een preworkout als ik futloos ben. Ik heb net een potje vitamines op die ik regelmatig neem, twijfel enkel of ik ze elke maand blijf kopen. Nakuur neem ik zowiso creatine en testbooster.

Comment

whaha, ben ik ook pas achter gekomen na 4 supermarkten in antwerpen bezocht te hebben die allemaal geen kwark verkochten toen maar 'platte kaas' gekocht vanwege de ew, daarna even gegoogeled wat ik heb gegeten, kwark dus .

maar heb ik wat gemist, of zijn er meerdere interpretaties van kuren? kuren zoals ik het ken lijkt mij een stuk duurder dan ew en supplementen

Comment

whaha, ben ik ook pas achter gekomen na 4 supermarkten in antwerpen bezocht te hebben die allemaal geen kwark verkochten toen maar 'platte kaas' gekocht vanwege de ew, daarna even gegoogeled wat ik heb gegeten, kwark dus .

maar heb ik wat gemist, of zijn er meerdere interpretaties van kuren? kuren zoals ik het ken lijkt mij een stuk duurder dan ew en supplementen
                      Haha ik ken u probleem, ik zat daar ook maar in de colruyt te zoeke achter 'kwark' .

Het gaat hier om het kuren dat jij kent ja ;-).

Comment

weet je dat zeker of dit nu het moment er voor is? je weegt 72 kg met denk ik potentie om 90kg te wegen natural terwijl je na een kuur zoals ik het begrepen heb veel moeilijker natuurlijk spiermassa aanzet. Ook ben je nog zoekende kwa voedingsschema en voor zover ik begrepen heb moet je dat helemaal op orde hebben voor eens te gaan kuren Kwam laatst nog een goed topic van knulletje tegen waardoor ik me afvroeg waarom er uberhaubt nog jonge mensen aan beginnen. Helaas kan ik het niet meer vinden maar kwam erop neer dat hij aangaf dat het mss 20kg spiermassa extra opgelevert had of zo a 5000E. per kg ofzo dat zijn gemoedsrust sterk veranderd is evenals waarschijnlijk zijn gezondheid. Mss hem even vragen wat hij ervan vindt om te gaan kuren (dus: of, niet: hoe)

Comment

kuren is ook duur hoor.

Comment

Nee hoor kuren heb je of heb je niet
                            Ernstig noh!

Comment

weet je dat zeker of dit nu het moment er voor is? je weegt 72 kg met denk ik potentie om 90kg te wegen natural terwijl je na een kuur zoals ik het begrepen heb veel moeilijker natuurlijk spiermassa aanzet. Ook ben je nog zoekende kwa voedingsschema en voor zover ik begrepen heb moet je dat helemaal op orde hebben voor eens te gaan kuren Kwam laatst nog een goed topic van knulletje tegen waardoor ik me afvroeg waarom er uberhaubt nog jonge mensen aan beginnen. Helaas kan ik het niet meer vinden maar kwam erop neer dat hij aangaf dat het mss 20kg spiermassa extra opgelevert had of zo a 5000E. per kg ofzo dat zijn gemoedsrust sterk veranderd is evenals waarschijnlijk zijn gezondheid. Mss hem even vragen wat hij ervan vindt om te gaan kuren (dus: of, niet: hoe)
                              Ik weet dat ik er meer uit kan halen naturel, misschien maar eventjes doorbijten nog. :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X