Originally posted by Kojpje
View Post
Voedingsschema (clean)bulk
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View PostHAha oke niets gezegd dan, wel weer war geleerd
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostJe kan wel gewoon eten wat de potschaft bedoel meer dat kuren zonde is als je nog progressie maakt.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostKuren is veel zwaarder dan jij nu denk ik denkt, kuren vereist veel meer dicipline omdat je. Na je kuur moet je ook zeker goed blijven eten. Kwa sups ben je klaar met whey en mss wat vitamines de rest kan je uit je voeding halen.
Tijdens de kuur, en nu ook trouwens, is het gewoon whey en af en toe een preworkout als ik futloos ben. Ik heb net een potje vitamines op die ik regelmatig neem, twijfel enkel of ik ze elke maand blijf kopen. Nakuur neem ik zowiso creatine en testbooster.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostHAha oke niets gezegd dan, wel weer war geleerd
maar heb ik wat gemist, of zijn er meerdere interpretaties van kuren? kuren zoals ik het ken lijkt mij een stuk duurder dan ew en supplementen
Comment
-
Originally posted by marclux View Postwhaha, ben ik ook pas achter gekomen na 4 supermarkten in antwerpen bezocht te hebben die allemaal geen kwark verkochten toen maar 'platte kaas' gekocht vanwege de ew, daarna even gegoogeled wat ik heb gegeten, kwark dus .
maar heb ik wat gemist, of zijn er meerdere interpretaties van kuren? kuren zoals ik het ken lijkt mij een stuk duurder dan ew en supplementen
Het gaat hier om het kuren dat jij kent ja ;-).
Comment
-
weet je dat zeker of dit nu het moment er voor is? je weegt 72 kg met denk ik potentie om 90kg te wegen natural terwijl je na een kuur zoals ik het begrepen heb veel moeilijker natuurlijk spiermassa aanzet. Ook ben je nog zoekende kwa voedingsschema en voor zover ik begrepen heb moet je dat helemaal op orde hebben voor eens te gaan kuren Kwam laatst nog een goed topic van knulletje tegen waardoor ik me afvroeg waarom er uberhaubt nog jonge mensen aan beginnen. Helaas kan ik het niet meer vinden maar kwam erop neer dat hij aangaf dat het mss 20kg spiermassa extra opgelevert had of zo a 5000E. per kg ofzo dat zijn gemoedsrust sterk veranderd is evenals waarschijnlijk zijn gezondheid. Mss hem even vragen wat hij ervan vindt om te gaan kuren (dus: of, niet: hoe)
Comment
-
Originally posted by marclux View Postweet je dat zeker of dit nu het moment er voor is? je weegt 72 kg met denk ik potentie om 90kg te wegen natural terwijl je na een kuur zoals ik het begrepen heb veel moeilijker natuurlijk spiermassa aanzet. Ook ben je nog zoekende kwa voedingsschema en voor zover ik begrepen heb moet je dat helemaal op orde hebben voor eens te gaan kuren Kwam laatst nog een goed topic van knulletje tegen waardoor ik me afvroeg waarom er uberhaubt nog jonge mensen aan beginnen. Helaas kan ik het niet meer vinden maar kwam erop neer dat hij aangaf dat het mss 20kg spiermassa extra opgelevert had of zo a 5000E. per kg ofzo dat zijn gemoedsrust sterk veranderd is evenals waarschijnlijk zijn gezondheid. Mss hem even vragen wat hij ervan vindt om te gaan kuren (dus: of, niet: hoe)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment