Hallo,
Mijn naam is Samantha en ben nu paar weken bezig met fitness. Ik train iedere keer een andere spiergroep maandag borst & triceps, dinsdag benen, donderdag schouders en vrijdag rug & biceps. Verder ben ik 1.64 mtr lang en weeg ik 60,5 kg, mijn vetprecentage is 27.4%. Mijn doelstelling is om droger te worden dus meer spieren te kweken en te zien. Mijn vraag is of ik een goed voedingsschema heb.
07.15 uur Shake 1 banaan, 120 gram havermout, 400 ml magere melk en 20 gram whey
10.15 uur 2 sneetjes speltbrood met pindakaas, kipfilet of geitenkaas
12.00 uur Salade met tomaat, komkommer, pijnboompitten en gerookte kipfilet
15.00 uur Handje walnoten/hazelnoten + kiwi
18.30 uur Kipfilet, groente en bruine rijst of biefstuk met groente (meestal mager vlees of kip)
20.30 uur Trainen
21.30 uur Whey shake
23.00 uur Slapen
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!!!
Groetjes
Samantha
Mijn naam is Samantha en ben nu paar weken bezig met fitness. Ik train iedere keer een andere spiergroep maandag borst & triceps, dinsdag benen, donderdag schouders en vrijdag rug & biceps. Verder ben ik 1.64 mtr lang en weeg ik 60,5 kg, mijn vetprecentage is 27.4%. Mijn doelstelling is om droger te worden dus meer spieren te kweken en te zien. Mijn vraag is of ik een goed voedingsschema heb.
07.15 uur Shake 1 banaan, 120 gram havermout, 400 ml magere melk en 20 gram whey
10.15 uur 2 sneetjes speltbrood met pindakaas, kipfilet of geitenkaas
12.00 uur Salade met tomaat, komkommer, pijnboompitten en gerookte kipfilet
15.00 uur Handje walnoten/hazelnoten + kiwi
18.30 uur Kipfilet, groente en bruine rijst of biefstuk met groente (meestal mager vlees of kip)
20.30 uur Trainen
21.30 uur Whey shake
23.00 uur Slapen
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!!!
Groetjes
Samantha
Comment