Mijn voedingschema (in Excel) - Ben ik op de goed weg zo?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingschema (in Excel) - Ben ik op de goed weg zo?

Heren,

bijgaand mijn voedingsschema.

Stats:
    28 jaar, en sport sinds jaar en dag vrij actief (voetbal, fitness, survival).
    Doelstelling:
    afgetraind fysiek

Kunnen/willen jullie commentaar geven op mijn schema. Schema is met name bedoeldt voor spieropbouw.

Groet
    Robvoedingsschema Rob.xls

Je moet 3500Kcal eten en je eet er nog geen 1700, wat denk je zelf?

Comment

Emilio,

Het eetschema dat ik aanhoud komt uit 'op de cover van MH in 100 dagen' . Ik train ook volgens dit schema. Ik ben nu vijf weken bezig met als 'resultaat':

Begin stats
      Gewicht 79,9 kg
      Vet 7,5
      Borst omvang: 90cm
      Bicep rechts: 28,5 cm
      Bicep links: 28 cm

Huidige stats:
      Gewicht 79,4 kg (-0,5 kg)
      Vet 6,9% (-0,6%)
      Borst omvang: 90cm (-/-)
      Bicep rechts: 31,5 cm (+2cm)
      Bicep links: 29 cm (+1cm)

Iets van resultaat is er dus geboekt maar inderdaad, krijg ik weinig calorieen binnen. Ik ga vanaf volgende week de nieuwe fase in waarbij eigenlijk totaal geen khoolydraten meer gegeten mogen worden. Dit lijkt mij alleen niet zo gezond dus houd ik mij schema van nu aan. Maar beter dus meer, (veel meer) eten volgens jouw...?

Comment

Heb jij gezien hoe die gast op de cover van dat boek er uit ziet? Hij lijkt eerder op een pubertje dan iemand met een respectabel lichaam. Dat eetschema is ook globaal genomen, ieder persoon heeft een andere behoefte dus je kan niet een algemeen voedingsschema volgen en denken dat het resultaat oplevert.

Dat boek laat je ook super veel supplementen kopen. Een vriend van mij wilde dat volgen, heeft toen voor 200 euro aan supps gekocht maar besloot gelukkig toch mijn voeding en trainingsschema te volgen ipv dat boek en maakt nu prima gains
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Gewoon meer gaan eten. Met beginnersgains zou je gewicht moeten stijgen ipv dalen. Ik zou zeker je voeding ophogen, eventueel wel met stapjes omdat je al een tijd erg weinig hebt gegeten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X