Ja morgen ga ik nog eens mijn vp meten en dan over een maand weer terwijl ik dit schema doe. Ik laat het jullie weten.
Goed voedingsschema? Cutten
Collapse
X
-
Hey Bosnaboy! Lekker sportief bezig! Altijd goed.
Nou wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik moet toch even kwijt.. 15 is toch best jong om flink te cutten en/of te bulken zou ik denken. Ik denk dat jij lekker moet trainen en je focussen op school ipv nu al met voedingsschema's te werken. Gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan komt de rest vanzelf goed! Tot je 18e, misschien wel 20e kan je lichaam behoorlijk wat hebben...Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass
Comment
-
Originally posted by Massimo86 View PostHey Bosnaboy! Lekker sportief bezig! Altijd goed.
Nou wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik moet toch even kwijt.. 15 is toch best jong om flink te cutten en/of te bulken zou ik denken. Ik denk dat jij lekker moet trainen en je focussen op school ipv nu al met voedingsschema's te werken. Gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan komt de rest vanzelf goed! Tot je 18e, misschien wel 20e kan je lichaam behoorlijk wat hebben...
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Post......
Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass
Comment
-
Originally posted by Massimo86 View PostHad er geen slechte intenties mee.. just sayin.. vind persoonlijk 15 best jong om de groei van je lichaam te stimuleren buiten de natuurlijke groei om.. Daarom zou ik zeggen gewoon gezond (en veel) eten en natuurlijk lekker trainen..Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Massimo86 View PostHad er geen slechte intenties mee.. just sayin.. vind persoonlijk 15 best jong om de groei van je lichaam te stimuleren buiten de natuurlijke groei om.. Daarom zou ik zeggen gewoon gezond (en veel) eten en natuurlijk lekker trainen..
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJa kip zorgt er natuurlijk voor dat je onnatuurlijk groeit, en rijst is slecht voor je gewrichten?Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass
Comment
-
Originally posted by Steff_Hens View PostHeb zo'n gevoel dat iemand een beetje jaloers is omdat hij nogal een zeer goede fysiek heeft voor iemand van 15?Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass
Comment
-
Originally posted by Massimo86 View PostWe raken erg off-topic, misschien had ik t anders moeten verwoorden.. 15 en al 1,5 jaar lang bezig met bodybuilding, daar schrok ik gewoon even van. Bedoel stats van TS zijn prima, aan zijn schermafbeelding te zien, heeft hij een goed fysiek. Natuurlijk is gezond eten en sporten op elk leeftijd goed, maar met name krachttraining (Bodybuilding) vanaf je 13,5 jarige leeftijd, das best jong.. maargoed, ik kan het fout hebben.. if so, excuus!Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostIk vind het een omgekeerde wereld. Niets anders dan lof als de TS op zijn leeftijd al op voeding let, en zich niet ieder weekend kapot zuipt. Ik zou willen dat ik dat op die leeftijd al deed. Want zeg eens eerlijk: regelmatig junkfood/troep eten en nachten doorhalen zou je op zijn leeftijd dan weer niet gek vinden, toch?Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass
Comment
-
Originally posted by Massimo86 View PostWe raken erg off-topic, misschien had ik t anders moeten verwoorden.. 15 en al 1,5 jaar lang bezig met bodybuilding, daar schrok ik gewoon even van. Bedoel stats van TS zijn prima, aan zijn schermafbeelding te zien, heeft hij een goed fysiek. Natuurlijk is gezond eten en sporten op elk leeftijd goed, maar met name krachttraining (Bodybuilding) vanaf je 13,5 jarige leeftijd, das best jong.. maargoed, ik kan het fout hebben.. if so, excuus!
Dus vanaf die leeftijd al trainen, geen probleem zolang het maar goed begeleid of uitgevoerd wordt.
Comment
-
Originally posted by Massimo86 View PostBen ik volledig met je eens!! Maar is het dan zo gek dat ik er van schrik, als iemand 15 is en aangeeft al 1,5 jaar bezig te zijn met bodybuilding?
geen probleem met de lengte dat die klein blijft :P
Comment
-
Om duidelijk te maken, ik heb in deze 1,5 jaar niet speciaal op mijn voeding gelet. Misschien is bodybuilding een groot woord dat ik heb gebruikt, fitnessen zou misschien beter zijn. Ik heb 4x in de week getraind met zware gewichten en heb grote progressie geboekt. Ik denk nu dat het tijd is om ook op mijn voeding te gaan letten, omdat graag mijn bf wil verminderen. Het klinkt misschien vroeg om met 15 al serieus te zijn hiermee, maar het is echt wat ik wil. Ik ben van plan om alles natuurlijk te doen, dus geen shakes etc. gebruiken. Dus ik denk dat het geen kwaad kan om gewoon gezond te eten en 4x per week te trainen. Ik ben 1,85 m dus ik denk dat ik nog niet veel zal groeien in de lengte.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment