Te veel eten?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vriend

Comment

Originally posted by erikz View Post
      lijkt wel wat op en soort mannelijke anorexia. doe gewoon eens normaal, begin eens met sterk worden en goed eten. Thee met magere melk en twee suikerklontjes, denk je echt dat je daar groot en sterk van wordt?
      vriend, wat ga jij dan lullen. alleen omdat jij er als een vetzak uitziet betekend niet dat ik er ook als een vetzak uit moet zien. ga jij eens goed alle comments doorlezen van me dan begrijp je wat er aan het handje is.

Ik heb niet eens gezegd dat ik een voedselschema had, waarom ga je dan liggen huilen over een kop thee?
      asjeblieft, leer eens even lezen en je hoofd te gebruiken. ik heb gevraagd voor ervaren mensen, het blijkt dat kneuzen zoals jij niet begrijpt wat ervaren is. en als je ervaren was zou je niet met z'n domme comment komen en zou je me op z'n minst proberen te helpen. want wat jij voor een onzin uitkraamt jong daar zal ik nooit wat aan hebben.

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Stop jij nooit iets in je mond? (Daar is je biceps voor gemaakt).
        Kijk, zo kan je redeneren dat elke spier dagelijks gebruikt wordt.
        Je benen gebruik je ook nooit natuurlijk..
        ik dacht dat ik iedereen gehad heb. maar jij bent de grootse mieren neuker hier. als je beetje verstand had hiervan. zou je begrijpen wat ik bedoel. daarnaast heb ik niks aan dit? wat heb ik hier nou aan? ga even onder een steen liggen dat is beter voor iedereen dankjewel

Comment

ja jongens, ik heb het geprobeerd netjes te houden in het begin, maar als ik niet geholpen word, en die eigen wijze mensen met hun onzin aankomen heb ik geen zin meer om beleefd te zijn.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            Leuke broscience BS allemaal weer.
            Begin eens met je in te lezen in de stickies en vergeet gewoon alles wat je al denkt te weten.
            lees de stickies?
            heb jij al eens de stickies gelezen ?
            dan zal je zien dat overal wat anders staat vandaar vraag ik het persoonlijk
            had je zelf ook wel kunnen inzien ? kom op

Comment

Originally posted by Blue View Post
              lees de stickies?
              heb jij al eens de stickies gelezen ?
              dan zal je zien dat overal wat anders staat vandaar vraag ik het persoonlijk
              had je zelf ook wel kunnen inzien ? kom op
              Ik heb veel meer gelezen dan alleen die paar stickies.
              En je hebt wel een grote bek voor iemand die om hulp vraagt, dus zoek het verder maar lekker zelf uit met je holy broscience. Pruts maar lekker door hoor, i'm out!

Comment

Ik heb veel meer gelezen dan alleen die paar stickies.
                En je hebt wel een grote bek voor iemand die om hulp vraagt, dus zoek het verder maar lekker zelf uit met je holy broscience. Pruts maar lekker door hoor, i'm out!
                oh dus je mag wel een grote bek hebben als je geen hulp vraagt, is dat wat je wilt zeggen?
                waat slaat dat op, asjeblieft. Ik vroeg om hulp ja, maar dat betekent niet dat jij je groot moet voordoen
                dat is echt het kinderachtigste wat ik ooit heb gehoord. dacht dat dit een hulpvolle site was, nou enige wat
                ik tot nu toe zie in topics is mense die ruzie beginne te maken over dingen omdat ze gelijk willen hebben terwijl ze dingen denken te weten zonder het zeker te weten.
                en als je denkt zoveel beter te weten als mij dan zullen we eens foto's doorsturen om te kijken wat nou het beste resultaat geeft he knul

Comment

Welkom!
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Welkom!
                    Nou, bedankt.
                    Zo aardig is nog niemand voor me geweest de laatste 20 comments.
                    stelletje varkens

Comment

Ik heb nu juist dat nu ik meer eet (4000kcal) ik juist afval! Komt waarschijnlijk omdat mijn metabolisme weer is aangewakkerd. Dit kan je ook eens proberen voor twee weken om daarna weer terug te vallen op cutten.

Misschien dat carbcyclen wel wat voor je is.

grz.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Ik heb nu juist dat nu ik meer eet (4000kcal) ik juist afval! Komt waarschijnlijk omdat mijn metabolisme weer is aangewakkerd. Dit kan je ook eens proberen voor twee weken om daarna weer terug te vallen op cutten.

Misschien dat carbcyclen wel wat voor je is.

grz.
                        hier heb ik wat aan.
                        ik ga het uitproberen.

bedankt.

Comment

Originally posted by Blue View Post
                          oh dus je mag wel een grote bek hebben als je geen hulp vraagt, is dat wat je wilt zeggen?
                          waat slaat dat op, asjeblieft. Ik vroeg om hulp ja, maar dat betekent niet dat jij je groot moet voordoen
                          dat is echt het kinderachtigste wat ik ooit heb gehoord. dacht dat dit een hulpvolle site was, nou enige wat
                          ik tot nu toe zie in topics is mense die ruzie beginne te maken over dingen omdat ze gelijk willen hebben terwijl ze dingen denken te weten zonder het zeker te weten.
                          en als je denkt zoveel beter te weten als mij dan zullen we eens foto's doorsturen om te kijken wat nou het beste resultaat geeft he knul
                          65kg bij 1.71m? ik denk dat je je foto's beter op het anorxia forum kunt plaatsen.
                          En een grote smoel ga je maar lekker tegen je pubervriendjes hebben knullie, want daar ben ik niet van gediend.

Comment

Check die Noc dan eens ff advies geven!
                            En iedereen maar zeggen dat ie troll is .

Comment

65kg bij 1.71m? ik denk dat je je foto's beter op het anorxia forum kunt plaatsen.
                              En een grote smoel ga je maar lekker tegen je pubervriendjes hebben knullie, want daar ben ik niet van gediend.
                              Het gaat niet om hoe smal of hoe breed je bent? het gaat om het resultaat wat je behaald hebt... slimbo. En zo verre het resultaat wat ik behaald heb is fitness model dus ik weet niet wat jij hier zit te lullen over '' anorxia ''. De enige reden dat ik hier op de site om hulp vroeg is om het kleine overige vet op de heupen te verwijderen. En sinds deze site zogenaamd bodynet.nl heet en iedereen hier zit te doen alsof die veel weet dacht ik dat mensen me wel konde helpen omdat ik vind dat ik te weinig kennis heb over de voeding. Maar als je denkt dat je meer weet over de oefeningen dan mij? jonge asjeblieft get lost. jij gelooft alles wat je leest en wat je hoort. Ik train mijn buik 6x per week en me buik ziet beter uit als joune, toch denk je gelijk te hebben? serieus, ik vond deze site al poep, maar jij bent pas echte stront. sorry hoor, maar die woorden verdien je. Veel groet en hou op met een reply te geven. want als je echt zo grote kerel bent als je zegt kun je ook volwassen doen en je bek houden. dan heb ik geen last meer van je en kunnen mensen die me willen helpen mij tips geven bedankt

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                                Check die Noc dan eens ff advies geven!
                                En iedereen maar zeggen dat ie troll is .
                                Aub ontopic.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X