vriend
Te veel eten?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by erikz View Postlijkt wel wat op en soort mannelijke anorexia. doe gewoon eens normaal, begin eens met sterk worden en goed eten. Thee met magere melk en twee suikerklontjes, denk je echt dat je daar groot en sterk van wordt?
Ik heb niet eens gezegd dat ik een voedselschema had, waarom ga je dan liggen huilen over een kop thee?
asjeblieft, leer eens even lezen en je hoofd te gebruiken. ik heb gevraagd voor ervaren mensen, het blijkt dat kneuzen zoals jij niet begrijpt wat ervaren is. en als je ervaren was zou je niet met z'n domme comment komen en zou je me op z'n minst proberen te helpen. want wat jij voor een onzin uitkraamt jong daar zal ik nooit wat aan hebben.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostStop jij nooit iets in je mond? (Daar is je biceps voor gemaakt).
Kijk, zo kan je redeneren dat elke spier dagelijks gebruikt wordt.
Je benen gebruik je ook nooit natuurlijk..
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostLeuke broscience BS allemaal weer.
Begin eens met je in te lezen in de stickies en vergeet gewoon alles wat je al denkt te weten.
heb jij al eens de stickies gelezen ?
dan zal je zien dat overal wat anders staat vandaar vraag ik het persoonlijk
had je zelf ook wel kunnen inzien ? kom op
Comment
-
Originally posted by Blue View Postlees de stickies?
heb jij al eens de stickies gelezen ?
dan zal je zien dat overal wat anders staat vandaar vraag ik het persoonlijk
had je zelf ook wel kunnen inzien ? kom op
En je hebt wel een grote bek voor iemand die om hulp vraagt, dus zoek het verder maar lekker zelf uit met je holy broscience. Pruts maar lekker door hoor, i'm out!
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostIk heb veel meer gelezen dan alleen die paar stickies.
En je hebt wel een grote bek voor iemand die om hulp vraagt, dus zoek het verder maar lekker zelf uit met je holy broscience. Pruts maar lekker door hoor, i'm out!
waat slaat dat op, asjeblieft. Ik vroeg om hulp ja, maar dat betekent niet dat jij je groot moet voordoen
dat is echt het kinderachtigste wat ik ooit heb gehoord. dacht dat dit een hulpvolle site was, nou enige wat
ik tot nu toe zie in topics is mense die ruzie beginne te maken over dingen omdat ze gelijk willen hebben terwijl ze dingen denken te weten zonder het zeker te weten.
en als je denkt zoveel beter te weten als mij dan zullen we eens foto's doorsturen om te kijken wat nou het beste resultaat geeft he knul
Comment
-
Ik heb nu juist dat nu ik meer eet (4000kcal) ik juist afval! Komt waarschijnlijk omdat mijn metabolisme weer is aangewakkerd. Dit kan je ook eens proberen voor twee weken om daarna weer terug te vallen op cutten.
Misschien dat carbcyclen wel wat voor je is.
grz."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostIk heb nu juist dat nu ik meer eet (4000kcal) ik juist afval! Komt waarschijnlijk omdat mijn metabolisme weer is aangewakkerd. Dit kan je ook eens proberen voor twee weken om daarna weer terug te vallen op cutten.
Misschien dat carbcyclen wel wat voor je is.
grz.
ik ga het uitproberen.
bedankt.
Comment
-
Originally posted by Blue View Postoh dus je mag wel een grote bek hebben als je geen hulp vraagt, is dat wat je wilt zeggen?
waat slaat dat op, asjeblieft. Ik vroeg om hulp ja, maar dat betekent niet dat jij je groot moet voordoen
dat is echt het kinderachtigste wat ik ooit heb gehoord. dacht dat dit een hulpvolle site was, nou enige wat
ik tot nu toe zie in topics is mense die ruzie beginne te maken over dingen omdat ze gelijk willen hebben terwijl ze dingen denken te weten zonder het zeker te weten.
en als je denkt zoveel beter te weten als mij dan zullen we eens foto's doorsturen om te kijken wat nou het beste resultaat geeft he knul
En een grote smoel ga je maar lekker tegen je pubervriendjes hebben knullie, want daar ben ik niet van gediend.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View Post65kg bij 1.71m? ik denk dat je je foto's beter op het anorxia forum kunt plaatsen.
En een grote smoel ga je maar lekker tegen je pubervriendjes hebben knullie, want daar ben ik niet van gediend.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: