Eten voor mee naar school?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sbrh View Post
    koud is echt niet te vreten
    dat licht meer aan jou kookkunsten dan aan die maaltijd!
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

droge rijst met droge kip is koud zowiezo niet te vreten , ookal is mijn kookkunst belabberd .

dan eet ik toch liever brood met kipfilet haha.

je ken ook gewoon een bakje brinta/havermout meenemen , met melk of yoghurt en schep whey erdoor

Comment

droge rijst met droge kip is koud zowiezo niet te vreten , ookal is mijn kookkunst belabberd .
        Rijst in een rijstkoker maken, en de kip eerst ontdooien voordat je hem gaat bakken (en de deksel op de pan laten totdat het gaar is, daarna bakken met de deksel eraf totdat het bruin is). Zal vast al schelen.

Juist kip en rijst kan je zoooooo makkelijk van smaak veranderen omdat er amper smaak aan zit. Maar los daarvan: waarom zou je iets tegen je zin in eten? Er is zoveel gezond eten, zoek daarin gewoon je eigen draai.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Rijst in een rijstkoker maken, en de kip eerst ontdooien voordat je hem gaat bakken (en de deksel op de pan laten totdat het gaar is, daarna bakken met de deksel eraf totdat het bruin is). Zal vast al schelen.

Juist kip en rijst kan je zoooooo makkelijk van smaak veranderen omdat er amper smaak aan zit. Maar los daarvan: waarom zou je iets tegen je zin in eten? Er is zoveel gezond eten, zoek daarin gewoon je eigen draai.
          heb je gelijk in!
          Maar ik vind rijst zowiezo niet lekker ( ik eet het wel hoor , wat moet dat moet )
          En als het dan koud is wil ik het helemaal niet haha!

Gewoon doorkauwen af en toe maar

Comment

heb je gelijk in!
            Maar ik vind rijst zowiezo niet lekker ( ik eet het wel hoor , wat moet dat moet )
            En als het dan koud is wil ik het helemaal niet haha!

Gewoon doorkauwen af en toe maar
            Wat''moet '' bepaal jij, niemand zegt dat je rijst "moet'' eten, er zijn zat alternatieven.

Comment

(-.-')
              Last edited by Beachboy; 08-04-2013, 20:31.

Comment

Originally posted by corketa View Post
                Wat''moet '' bepaal jij, niemand zegt dat je rijst "moet'' eten, er zijn zat alternatieven.
                heb je gelijk in , maar rijst is wel weer een van de makkelijkste gerechten , en ik MOET niet zeuren
                je wilt wat bereiken of niet

Comment

ik wil ook wel eens rijst met kip meeneme voor de gein. maar staan jullie dan nog steeds bij de vriendengroep of eten jullie het dan stiekem snel leeg op een plek waar niemand is?
                  Last edited by Erik cr7; 08-04-2013, 17:11.

Comment

Ik maak altijd gewoon de vergelijking tussen carbs uit rijst en dat ik rijst makkelijker vind en niet zo'n fan ben van brood. Ik heb eens voor de gein berekend dat ik wel erg veel brood (30-40 boterhammen) zou moeten eten om aan me carbs (bij high carb) te komen als ik enkel brood zou eten, dat het gewoon niet praktisch is om een 1-2 broden mee te slepen naar school, dus zodoende dat ik rijst meeneem.
                    "Straight outta gym"

Comment

Hoe zou een rijst shake smaken ?
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Ik maak altijd gewoon de vergelijking tussen carbs uit rijst en dat ik rijst makkelijker vind en niet zo'n fan ben van brood. Ik heb eens voor de gein berekend dat ik wel erg veel brood (30-40 boterhammen) zou moeten eten om aan me carbs (bij high carb) te komen als ik enkel brood zou eten, dat het gewoon niet praktisch is om een 1-2 broden mee te slepen naar school, dus zodoende dat ik rijst meeneem.
                        Jij hoeft echt geen 30-40 sneden brood mee te nemen, daar geloof ik geen reet van.
                        Of je moet er echt geen moer op doen...

Comment

Ranzig, die stukjes rijst zijn zeer ranzig haha.OT: Ik neem altijd shakes mee met veel havermout,whey,melk,fruit etc
                          ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

gewoon boterhammen met kaas 20+ of kipfilet
                            probeer ook eens walnoten of cashewnoten allemaal goede vetten en lekker en veel kcal ))))

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              1 boterham = 75kcalx40=3000kcal alleen al aan boterhammen Lijkt me een beetje overdreven denk je niet?

Comment

Originally posted by corketa View Post
                                1 boterham = 75kcalx40=3000kcal alleen al aan boterhammen Lijkt me een beetje overdreven denk je niet?
                                Op zn high carb day (carb load) heeft hij dit ook zeker nodig.
                                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X