Originally posted by Siegfried Muller
View Post
Eten voor mee naar school?
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostJij hoeft echt geen 30-40 sneden brood mee te nemen, daar geloof ik geen reet van.
Of je moet er echt geen moer op doen..."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIk zeg toch ook om aan me carbs te komen Knul, niet om aan andere macro's te komen. Omdat men doorgaans op scholen vaak enkel brood eet met wat beleg.
@ corketa, ik heb het ooit eens uitgerekend voor de gein. Ik weet overigens niet hoe zwaar jou brood is. Ik ga gewoon van 30g per boterham uit. Als ik dan met high carb zit, eet ik 600g carbs per dag. Als ik op een dag enkel brood zou eten als carbs dan zou ik zo'n 1500g volkoren brood nodig hebben. Dat is dan inderdaad zo'n 3120kcal aan brood. Knal daar nog zo'n 120g eiwit bij en 10g vet en dan kom je gewoon op zo'n 3700kcal uit. Niet heel vreemd toch qua behoefte voor een (lichte) bulk?
Het maakt me verder ook niet uit hoor, ik heb het eens voor de lol uitgerekend. Ik hoef hier niet me gelijk mee te halen hoor .
@ts: zelf havermout pannenkoeken maken is ook erg handig als je niet zo van rijst houdt oid. Genoeg keuze dus als je maar creatief bent!"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
20 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment