Eten voor mee naar school?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Siegfried Muller View Post
    Op zn high carb day (carb load) heeft hij dit ook zeker nodig.
    Ja, en ik ben de nieuwe paus.

Comment

Havermout pannenkoeken zijn ook een aanrader. Makkelijk meenemen en nog lekker ook

Comment

ik neem altijd boterhammen met kipfilet(beleg) mee en rijst met paprika en cashew noten mee naar school

Comment

Heb je geen geld voor thupperware zoals mij want het is CRISIS neem dan bakjes van de chinees en losse zakjes voor de kip ofzoiets

Comment

Ik pak zelf Bakjes van chinees

Comment

Ik eet gewoon rijst met kip of pangafilet op school. Eerst keek iedereen me aan. Maar toen zei ik jij eet chips en ik rijst. Dus kijk maar lekker door. Nou niemand keek meer. En ik eet gewoon elke dag lekker rijst
              Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Jij hoeft echt geen 30-40 sneden brood mee te nemen, daar geloof ik geen reet van.
                Of je moet er echt geen moer op doen...
                Ik zeg toch ook om aan me carbs te komen Knul, niet om aan andere macro's te komen. Omdat men doorgaans op scholen vaak enkel brood eet met wat beleg.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Ik zeg toch ook om aan me carbs te komen Knul, niet om aan andere macro's te komen. Omdat men doorgaans op scholen vaak enkel brood eet met wat beleg.
                  Te laat met /edit:

@ corketa, ik heb het ooit eens uitgerekend voor de gein. Ik weet overigens niet hoe zwaar jou brood is. Ik ga gewoon van 30g per boterham uit. Als ik dan met high carb zit, eet ik 600g carbs per dag. Als ik op een dag enkel brood zou eten als carbs dan zou ik zo'n 1500g volkoren brood nodig hebben. Dat is dan inderdaad zo'n 3120kcal aan brood. Knal daar nog zo'n 120g eiwit bij en 10g vet en dan kom je gewoon op zo'n 3700kcal uit. Niet heel vreemd toch qua behoefte voor een (lichte) bulk?

Het maakt me verder ook niet uit hoor, ik heb het eens voor de lol uitgerekend. Ik hoef hier niet me gelijk mee te halen hoor .

@ts: zelf havermout pannenkoeken maken is ook erg handig als je niet zo van rijst houdt oid. Genoeg keuze dus als je maar creatief bent!
                  "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X