Kwark tijdens keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark tijdens keto

Hey mensen, ik zit nu in me 3e week keto en het gaat lekker, maar het gaat minder snel dan verwacht. Ik neem 's avonds voor het slapen gaan een bak kwark en daar zitten aardig wat koolydraten voor een keto dieet. Ik zit wel goed met mijn percentage koolydraten in mijn voedingsschema dat wel (5%). Maar nu dacht ik: als je dit 's avonds voor het slapen neemt vebrand je die koolydraten niet en verpest ik me keto dieet lijkt me. Is het beter om geen kwark te nemen voor het slapen gaan of kan het geen kwaad?

Om in ketose te komen/blijven moet je onder de 50 gram zitten, dmv je kwark krijg je al 15 gram binnen, dit met kh uit je groente ga je al snel over de 50 heen.
    Maar wanneer je je kh neemt maakt geen bal uit lijkt me.

Comment

Ik zit op 32gram kooldydraten op dit moment, inclusief de kwark

Comment

Met ketostix kun je controleren of je nog steeds in ketose bent.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Met ketostix kun je controleren of je nog steeds in ketose bent.
          En die haal je waar?

Comment

Originally posted by mischa1991 View Post
            En die haal je waar?
            Die kun je gewoon bij de apotheek halen.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Die kun je gewoon bij de apotheek halen.
              Duur grapje voor zon stick. Ruim 12 euro. Zijn ze niet te halen waar ze goedkoper zijn? Kruidvat of etos ofzo?

Comment

google?

Comment

Duur grapje voor zon stick. Ruim 12 euro. Zijn ze niet te halen waar ze goedkoper zijn? Kruidvat of etos ofzo?
                  Hoezo 1 stick? Er zitten 50 van die dingen in een doosje.

Dieetwebshop :: Low Carb Dieet :: Diversen :: Bayer Ketostix
                  - Dave Tate

Comment

Hoezo 1 stick? Er zitten 50 van die dingen in een doosje.

Dieetwebshop :: Low Carb Dieet :: Diversen :: Bayer Ketostix
                    Oh ok dan heb ik niks gezegd haha. Weet je ook of ze bii een drogist te koop zijn?

Comment

Oh ok dan heb ik niks gezegd haha. Weet je ook of ze bii een drogist te koop zijn?
                      Ik denk het niet maar ik kan ernaast zitten. Bij een apotheek zijn ze wel gewoon verkrijgbaar dus als jou tijd kostbaar is ga je daar naartoe.
                      - Dave Tate

Comment

Online kun je ze bij tig winkels bestellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X