Advies voor cut!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voor cut!

Hallo mannen,

Ik heb mijn voedingsschema gemaakt en heb er naar mijn mening best wat vooruitgang mee geboekt. Helaas heb ik vanaf de zomer vorig jaar ook veel gejunked en heb ik toch ook al gauw een buik omtrek van 92 cm en weeg ik rond de 82 kg (1.73 m). Ik wil nu weer rustig aan beginnen aan de cut, maar heb hulp nodig. In het bijgevoegde schema zie je mijn totale inname aan voeding op trainingsdagen. Op niet trainingdagen beperk ik mijn whey shake inname tot één keer, 's ochtends bij het ontbijt. Nu is mijn vraag wat het beste is om in de cut uit mijn schema te halen. Uiteraard haal ik de nootjes eruit, maar ik denk dat er meer uit moet. Kan iemand mij adviseren wat ik het beste qua voeding nog kan schrappen? Ik kom er zelf niet uit.

Dank. schemamarci-2013.xls
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Je wilt cutten schrijf je, dus dient je dagelijkse hoeveelheid kcal ongeveer 2400 te zijn. Zie sheet "calorieverbruik berekenen" in je spreadsheet. Echter, de sheet met je voedingsschema komt uit op een dagtotaal van 3411 kcal. Dat is dus duizend kcal per dag teveel.

Om je eigen schema te kunnen beoordelen heb je misschien hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dank. Ik kom er wel uit denk ik
      All time PRs: 195/135/232,5
      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X