Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mss moet je je nimmer aflatende cynisme wat meer balanceren met daadwerkelijk een keer wat toe te voegen.
Hahaha
OT ikzelf eet 300 gram kwark voor ik ga slapen, 450/500 zou inderdaad ook kunnen maar dan zit ik al over mn bulk heen. Als je de kwark niet lekker vindt kan je er een schep whey poeder doorheen doen, in mijn geval heeft dit zeker geholpen!
OT ikzelf eet 300 gram kwark voor ik ga slapen, 450/500 zou inderdaad ook kunnen maar dan zit ik al over mn bulk heen. Als je de kwark niet lekker vindt kan je er een schep whey poeder doorheen doen, in mijn geval heeft dit zeker geholpen!
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ingschema.html kan iemand even naar mijn voedings schema kijken ik wordt gek hier ik ben nu al 2 maanden bezig met kijken wat nou echt ideal is voor mij maar ik snap nog niet echt veel van voedsel ik wil graag wat minder BF% maar ik wil geen spieren verliezen Thanks
Denk dat je rond de 2000kcal binnen krijgt.
Ik zit met 105kg op 4000kcal onderhoud, als je wil weten hoeveel je moet eten om aan 4000kcal te komen pm je me maar.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment