wat te doen aan brede heupen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DannyR View Post
    das mooi. want ik ben nu nog maar 16
    Dan heb je nog genoeg tijd om te groeien maak je daar maar geen zorgen over..

Comment

Ik heb er niet veel verstand van maar mischien ben je gewoon Endomorph,(Dat kun je zelf checken) Of je groeit net wat meer in de heupen dan in schouders,lengte weet ik het.
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Tonijn vreter hoe kan je weten of je ectomorph endo of meso bent dan? hoe kom je erachter?

Comment

O lord, not this shit again...
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by arturiano View Post
            Tonijn vreter hoe kan je weten of je ectomorph endo of meso bent dan? hoe kom je erachter?

Ik neem aan als jij genoeg motivatie hebt om een beest te worden dat je ook genoeg motivatie hebt om even te googlen?
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
              Ik neem aan als jij genoeg motivatie hebt om een beest te worden dat je ook genoeg motivatie hebt om even te googlen?
              ahha je wilt niet weten hoevaak ik het al heb opgezocht maar dan nog weet ik t niet maar ik zal weer kijken thanks

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                ahha je wilt niet weten hoevaak ik het al heb opgezocht maar dan nog weet ik t niet maar ik zal weer kijken thanks

Hmmmmmmkay....
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Wtf ik kom er nu pas achter dat je nu iemand zijn topic overneemt?
                  Hou daar is mee op man.
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ja sorry daar kwam ik net ook achter ,, zal stoppen sorry gozer van wie deze topic is :S

Comment

This gun be guud xxx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X