Originally posted by NickP
View Post
Brinta+ welke whey?
Collapse
X
-
Een echte banaan blijft natuurlijk veel lekkerder, maar de smaak van de whey is in my opinion gewoon hartstikke lekker dus positiefIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Ik wel, ik pleur eerst mijn melk erin (400ml) dan 3min op 800w in de magnatron ondertussen zet ik koffie en pak ik mijn tas in. en dan ben ik meestal tegelijk klaar met de melkIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostIn de blender wordt het inderdaad kleiner alleen ik moet altijd rond 5 uur 's morgens opstaan dus als ik dan de blender aanzet is mijn vriendin heel blij met me
ff in de mixer fijnmalen en vervolgens in bv boterhamzakjes stoppen.
in de ochtedn je shake maken,inhoud van een zakje erin mieteren en jij hebt je shake en je vriendin haar slaap.
win winTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Postvoor bv een week je porties uitmeten.
ff in de mixer fijnmalen en vervolgens in bv boterhamzakjes stoppen.
in de ochtedn je shake maken,inhoud van een zakje erin mieteren en jij hebt je shake en je vriendin haar slaap.
win win
OT: Welke whey smaak heeft je voorkeur?installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by NickP View PostLeg uit? wat is het probleem hiermee?
Krijg je lees stof voor een week
Voor mij de belangrijkste reden is acne. Heb opeens hier last van op mijn rug( nog nooit gehad) Dus denk tot het bij mij de reden is voor acne. Pak zelf nu ook nog veel zuivel hoor (melk, magere yoghurt en kwark) maar ben toch voor alternatieven aan het kijken.installing muscles....please wait
Comment
-
Degene met het hoogste percentage eiwit
Omdat de havermout(doe geen brinta) zo fijn gemalen is merk ik niet eens dat er 100 gram inzit,dus maakt de smaak me niet uit.
Maar meestal heb ik choco of banaan,met water.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment