Red Bull 0 Kcl & 0 Sugar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee, heb wel jarenlang wiet gerookt. Ben behandeld door een psychiater, beetje dark side van mij. En jij ?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Nee, heb wel jarenlang wiet gerookt. Ben behandeld door een psychiater, beetje dark side van mij. En jij ?
      Ik ook man 1,5 maand gelogeerd bij een instelling (6 maanden rechterlijke machtiging)..

Dont regret bro..ik vind dat ik nu een geupdate versie vanmijzelf ben..HDReady 2.0

Comment

Is het zo streng dan in belgië? Of had je een misdrijf gepleegd?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nee nu ben je full HD, maar je loopt wel alweer achter..

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Is het zo streng dan in belgië? Of had je een misdrijf gepleegd?
            Geen misdrijf bro.. Never get high from your own supply..

Ik had groene vingers en ik had mijzelf overtroffen (amnesia haze 12 weken bloei met co2 en alle stimulatoren). Wiet was zo sterk en ik had een oneindige voorraad, dus roken roken roken..badeboem bye bye ik..knikkerharde psychose, ik dacht dat ik iemand anders was en begon dus zo vaag te doen dat ze mij ff een tijdje aan de lijn hebben gehouden. Na een therapie van zowat een jaartje (moet nog steeds een keer per maand mijn hoofd laten zien lol) ben ik nu helemaal de oude. Ongeveer 3 weken lang was ik de contact met de realiteit kwijt, je weet hoe het daarna gaat, controle om alles te voorkomen. Ik ben er goed vanaf gekomen achteraf..bij mij was de reden bekend, dus nooit meer smoken voor hdtje.

Het ergste waren de medicijnen dat ze mij gaven (ik moest slikken omdat ik dus een rechterlijke machtiging had). Vooral het afkicken erna was een ware hel.

Sindsdien heb ik alle slechte gewoontes achter mij gelaten en heb ik een nieuwe verslaving trainen als nooit tevoren!
            Last edited by HDready; 25-05-2013, 19:38.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Nee nu ben je full HD, maar je loopt wel alweer achter..
              Ja man ik moet eigenlijk 3dsmart heten of niet? Of Oled kan ook, weet je mijn initialen zijn HD en ik had dus net toen die HDReady tv's uitwaren zo'n mega ding gekocht (heb hem nog op zolder). Vandaar dat ik HDready, zo van nu ben ik echt ready

Comment

Goedzo! Eat clen, tren hard. Vooral hard trennen.

Comment

for tha zyzz!

[youtube]P3oBZ4_TNys[/youtube]

Comment

WTF, zet funx dance nu aan. Romero epic trance brah.

Comment

[youtube]KrVC5dm5fFc&NR=1&feature=fvwp[/youtube]

yeaaaaahhhh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X