Ik heb een paar vragen over mijn nieuwe voeding schema da ik ga maken. Ik wil over 2 week weer gaan bulken en dat ga ik doen door 3 a 400 kcal boven mijn behoefte te gaan eten. Nu wil ik de verhouding 40/30/30 gaan gebruiken ipv 45/30/25.Is dit een goede verhouding? Het lijkt mij zelf dat ik dan niet erg veel kh binnen krijg, en dat is wel belangrijk om te groeien toch?Nou las ik het volgende tussen de stickysirect voor de training****0,4 g/kg snelle suikers****0,2 g/kg whey****5 g (of meer) bcaa's****Eventueel tijdens de training****Een koolhydraatoplossing (wederom snelle suikers)****Direct na de training****0,8 g/kg snelle suikers0,4 g/kg whey****5 g (of meer) bcaa's****Ik neem aan dat ik deze getallen x mijn vvm moet berekenen.Maar dan kom ik bijv uit op na mijn training:64gr snelle suiker32gr eiwit.Dit lijkt mij nog al veel ook aangezien ik savonds train en daarna ook nog een kleine maaltijd neem.(halfuur a uur na trainen/shake.) ( ongeveer 10 uur.)Kan iemand mij helpen?
paar vraagjes over mijn nieuwe schema
Collapse
X
-
Shit man, zou het nog eens opnieuw typen want niemand kan dit lezen.
Probeer wat alinea's te gebruiken, want denk dat niemand snapt wat je eigenlijk wil weten.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
-
Ik heb een paar vragen over mijn nieuwe voeding schema da ik ga maken.
Ik wil over 2 week weer gaan bulken en dat ga ik doen door 3 a 400 kcal boven mijn behoefte te gaan eten.
Nu wil ik de verhouding 40/30/30 gaan gebruiken ipv 45/30/25.
Is dit een goede verhouding?
Het lijkt mij zelf dat ik dan niet erg veel kh binnen krijg, en dat is wel belangrijk om te groeien toch?
Nou las ik het volgende tussen de stickys:
Direct voor de training
0,4 g/kg snelle suikers
0,2 g/kg whey
5 g (of meer) bcaa's
Eventueel tijdens de training
Een koolhydraatoplossing (wederom snelle suikers)
Direct na de training
0,8 g/kg snelle suikers
0,4 g/kg whey
5 g (of meer) bcaa's
Ik neem aan dat ik deze getallen x mijn vvm moet berekenen.
Maar dan kom ik bijv uit op na mijn training:
64gr snelle suiker
32gr eiwit.
Dit lijkt mij nog al veel ook aangezien ik savonds train en daarna ook nog een kleine maaltijd neem.(halfuur a uur na trainen/shake.) ( ongeveer 10 uur.)
Kan iemand mij helpen?Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostGewoon een voedingsschema maken inderdaad en dan heb je genoeg voedingsstoffen om te groeien, hou 40-30-30 (koolhydraten eiwitten vetten)maar aan, zijn genoeg koolhydraten!
Weet je ook andw op mijn andere vraag?
Of iemand anders?Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Laatste stukje over de kh en ei voor en na trainen.
Is dat niet te veel om na het trainen te nemen?
het is ongeveer 3 uur voor slapen waar ook nog een kleine maaltijd tussen zit.
In de sticky staat dat het hrt ideaale voeding is rondom de training maar Het lijkt mij nogal veel vooral voor dat tijdstip.Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Toevoeging:
suikers in de avond moet je zoveel mogelijk vermijden toch?
(sws over de hele dag eigenlijk.)
Of is dat na het trainen een geval apart?
(Ivm met aanvullen van insuline togh?)
Offtopic: ik word vet gestoord van reageren via telefoon wat werkt dat kl**tteTrain Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Ga je nou maar eerst druk maken over een goed schema, goed trainen en lees je stukje bij beetje in over voeding, training en alles wat daarbij komt kijken.
Je kunt gewoon als stelregel aan houden dat je nergens suiker nodig hebt, ook niet na je training.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
stickys heb ik allemaal al 10x door gelezen het enige waar ik tegen aanloop is dus dat stukje...
heb al meerdere schemas gemaakt wat voor mij werkt, maar ik kan nu eigenlijk niet verder omdat ik nu zit te twijfelen over dat stukje of dat nou wel goed is ofniet...
wil gewoon meningen weten van anderen of mensen die met feiten daar over komen...Train Insane Or Remain The Same.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment