Ben sinds kort begonnen met thuis trainen (spiergroei en cutten). heb regelmatig info gezocht over de afgelopen tijd over wat goed is en wat niet dus het is niet dat ik niet me research gedaan heb maar heb niet helemaal precies alles gecalculeerd. (ik en cijfers gaan niet samen.) ik ben 1,73 en weeg meestal rond de70kg. Dus heb dit schema voor mezelf: 10:00 isolaat perfection/magere melk/ Brinta shake 12:00 1 stuk fruit 14:00 4x volkoren brood met kipfilet en geperste sinasappelsap 16:00 1 stuk fruit / handvol noten 18:00 avondeten (verschillend) 21 :00 4x volkoren botherham met kaas/komkommer/tomaat/tonijn 23:00 Franse kwark 225 gram. Drink verder de hele dag water in het algemeen. Op dagen dat ik train drink ik om 14:00 een whey met water shake en na de training nog een whey met water shake. is dit een redelijke schema voor iemand die muscle gain wilt en tegelijk wilt cutten? Ik train 4x per week gemiddeld een uurtje en doe verder 2 a 3x per week cardio.
Voedings schema in orde?
Collapse
X
-
10:00 Whey/Magere melk/ Brinta Shake
12:00 1 stuk fruit
14:00 4x volkoren Brood Kipfilet/ Geperste sinasappelsap
16:00 1 stuk Fruit / Handjevol noten
18:00 avondeten
21:00 4x botherham tomaat/komkommer/kaas/ tonijn
23:00 Franse kwark 225 gram. zo copy paste dan maar hier is me schema wat overzichtelijker.
Comment
-
heb me voedingsschema niet gecalculeerd heb het geprobeerd maar vind het soms zo ingewikkeld dat ik mijn schema gemaakt hebt op basis van de kennis die ik vergaard heb online. en met macro's bedoel je het vet / koolhydraten /eiwitten percentage over de dag als het goed is maar durf dat niet te zeggen. weet aleen dat ik zo min mogelijk koolhydraten binnen krijg en genoeg gezonde vetten en eiwitten. (tussendoor kan iemand mij vertellen hoe je na een zin naar de volgende regel kan gaan? )
Comment
-
om te cutten lijkt mij 9 uur 4 boterhammen wat te veel... Je moet naar google gaan en dan mijn fitnesspal. Daar kan je je behoefte uitrekenen en een voedingschema maken. Om te cutten gewoon 500 cal onder onderhoud. Jou schema is voor een kind van 14 ofzoHard work, beats talent.
Comment
-
@quibus idd enter is nieuwe regel maar somehow op deze forum gebeurt er niks als ik enter druk heel typisch. @erjede ik dacht dat 4 botherhammen wel meeviel en moet wel me dagelijkse benodigdheden binnenkrijgen. ik zal tog maar eens die fitnesspal proberen weer en op welke manier is mijn schema voor een kind van 14 ? thanks 4 the reply
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment