Starten Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Starten Voedingsschema

Goedendag allen,

nou heb ik momeneel geen eetschema en eet dus een beetje na wat ik lekker vind zolang de hoeveeheid maar ongeveer hetzelfde.
    Dit werkt prima al is mijn vp wel wat gestegen sinds ik niet op mijn innames let.
    Ik wil graag beginnen een voedingsschema te gebruiken met zoveel mogelijk clean.
    Hieronder heb ik een schemaatje gemaakt met hoe het denk dat het zou uitzien.
    Graag hoor ik van de experts hier wat eraan veranderd moeten worden etc.

Mijn doel ik lean gain dus gewoon steeds +250-500 onderhoud.

Alvast bedankt!

voedingsschema.xls

Niemand?
    Of is het zo bar slecht xD.

Comment

Hoe zit het met de groenten?

En waar bereid je je vlees in? Want die vetten moet je ook mee tellen.

300 gram rijst is trouwens best wel veel om in 1 maaltijd naar binnen te werken haha.
      Ernstig noh!

Comment

Waarom zoveel whey??? Je leeft ongeveer op de whey
        Geen groente en fruit?
        Zo krijg je ook geen anti oxidanten en mineralen binnen..
        Zou er ook een multi vitamine bij doen.
        installing muscles....please wait

Comment

Ah hahaha, ik heb werkelijk geen idee, ik dacht ik zet eens iets in elkaar .
          Wil volgende week bij die musclemeat eens flink gaan inslaan kwa kip enzo dus dan wil ik meteen ff een "redelijk" goed voedingsschema hebben.
          Ik bereid mijn vlees trouwens gewoon in die bak & braad shit :P.
          Hoe zit het normaal dan met rijst en kip verhouding?
          Kan er eventueel anders ook wel steeds wat brocolli ofzo doorheen flikkere.
          Geen idee of er iemand rond hetzelfde gewicht (93kg -14%) zit met een goed schema?
          dan kan ik dat eens als voorbeeld inzien ofzo.

Heb zoiezo multivitamine,omega 3 en Acetyl-L dat ik 3x per dag pak.
          En i kdrink idd nogal wat whey op een dag op jah hahaha.
          Maar dat is meer dat ik op het moment nog niet de beschikking heb over voldoende voeding etc.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
            Goedendag allen,

nou heb ik momeneel geen eetschema en eet dus een beetje na wat ik lekker vind zolang de hoeveeheid maar ongeveer hetzelfde.
            Dit werkt prima al is mijn vp wel wat gestegen sinds ik niet op mijn innames let.
            Ik wil graag beginnen een voedingsschema te gebruiken met zoveel mogelijk clean.
            Hieronder heb ik een schemaatje gemaakt met hoe het denk dat het zou uitzien.
            Graag hoor ik van de experts hier wat eraan veranderd moeten worden etc.

Mijn doel ik lean gain dus gewoon steeds +250-500 onderhoud.

Alvast bedankt!

[ATTACH]16727[/ATTACH]
            Als ik zo je rug bekijk hebt je toch een behoorlijke v-vorm. Knap dat je dat zonder voedingsschema en veel shakes hebt bereikt.

Comment

Ah hahaha, ik heb werkelijk geen idee, ik dacht ik zet eens iets in elkaar .
              Wil volgende week bij die musclemeat eens flink gaan inslaan kwa kip enzo dus dan wil ik meteen ff een "redelijk" goed voedingsschema hebben.
              Ik bereid mijn vlees trouwens gewoon in die bak & braad shit :P.
              Hoe zit het normaal dan met rijst en kip verhouding?
              Kan er eventueel anders ook wel steeds wat brocolli ofzo doorheen flikkere.
              Geen idee of er iemand rond hetzelfde gewicht (93kg -14%) zit met een goed schema?
              dan kan ik dat eens als voorbeeld inzien ofzo.

Heb zoiezo multivitamine,omega 3 en Acetyl-L dat ik 3x per dag pak.
              En i kdrink idd nogal wat whey op een dag op jah hahaha.
              Maar dat is meer dat ik op het moment nog niet de beschikking heb over voldoende voeding etc.
              ik zou persoonlijk 150-175gr kip 125gr rijst en 150gr groenten eten
              maar hangt ervanaf hoeveel maaltijden je neemt per dag en zo.

Zou die whey alleen als aanvulling gebruiken. Bijvoorbeeld een schep bij de brinta en een schep bij de yoghurt of kwark.
              Kijk eens naar andere eiwitbronnen, zoals zuivel eieren tonijn ed.

Alle groenten zijn goed Ik pak altijd onbeperkt groenten
              Komkommers en tomaten bevatten weinig calorieën maar wel veel mineralen en oxidanten

Comment

Njah ik apkt normaal zeg maar gewoon smiddags een volle bord macaroni met kaas/ham saus en dan savonds om 10 uur weer en dan ook gewoon avondeten.
                Dus ik at wel gewoon genoeg en veel, al was het waarschijnlijk niet 100% clean daartussen pakte ik dan 3-4 shakes en dan smorgens lag er dan aan hoelaat ik op ben 3 eiren met spek.
                Njah de kip is per 200 gram verpakt dus als ik daar dan 125 gram rijst en 150 gram groente bij gooi en dit dan 2-3 keer per dag pak naast mijn avondeten dan zal dit al beter werken dan mijn huidige ik eet wat ik wil schema xD.
                En dan tevens gewoon elke morgen 3 eitjes ofzo ik denk dat ik dan al een hele verbetering heb dan wat ik nu doe.
                Zal dadelijk na het douchen ff een nieuw schemaatje in elkaar knutselen .
                Alvast bedankt voor de tips!

Comment

Njah ik apkt normaal zeg maar gewoon smiddags een volle bord macaroni met kaas/ham saus en dan savonds om 10 uur weer en dan ook gewoon avondeten.
                  Dus ik at wel gewoon genoeg en veel, al was het waarschijnlijk niet 100% clean daartussen pakte ik dan 3-4 shakes en dan smorgens lag er dan aan hoelaat ik op ben 3 eiren met spek.
                  Njah de kip is per 200 gram verpakt dus als ik daar dan 125 gram rijst en 150 gram groente bij gooi en dit dan 2-3 keer per dag pak naast mijn avondeten dan zal dit al beter werken dan mijn huidige ik eet wat ik wil schema xD.
                  En dan tevens gewoon elke morgen 3 eitjes ofzo ik denk dat ik dan al een hele verbetering heb dan wat ik nu doe.
                  Zal dadelijk na het douchen ff een nieuw schemaatje in elkaar knutselen .
                  Alvast bedankt voor de tips!
                  Alles is beter als wat je nu hebt Alleen de supplementen boer heeft opeens veel minder omzet door jou

Comment

Voeding Manuel..xls

Heb hem wat aangepast nu ook de omega's erin gezet en smorgens 3 eitjes erbij geplant.
                    Ik pak tevens smorgens en smiddags multivitaminen.
                    Ik denk dat mijn eiwitten nog iets te hoog zitten wellicht nog 1 shake eruit halen en dan is het prima?

Comment

Die eerste maaltijd vervangen door boterhammen of brinta, whey en bijvoorbeeld een banaan. Je krijgt bijna alleen maar vet binnen
                      Je kan de melk door water vervangen.
                      Verder Zou ik ook de bak en braad vervangen door olijfolie.
                      Shake voor het slapen? Als je een shake wilt drinken, maak er dan een casseïne shake van. Anders zou ik toch voor kwark gaan Bovendien stuk goedkoper!

Comment

Hmhmhm heb gehoord dat biefstuk met olijfolie niet echt te doen is dus denk dat ik daarvoor toch bij de bakenbraad blijf, wil het wel eens proberen maar neit veel goeds over gehoord.
                        Heb de ochtendmaaltijd ff vervangen evenals laatste maaltijd 300 gram kwark.
                        Met de 21:30-post workout bedoel ik dus wat ik na de training pak, dit heeft neit echt een vast tijdstip.
                        Ik bestel al het vlees maandag en ga dan ook ff alle rijst en shit inkopen en dan zal het de eerste weekjes zoiezo even beetje experimenteren etc worden hoe en wat.

en hier dan de 1.1 :P.
                        Voeding Manuel 1.1..xls

Comment

Hmhmhm heb gehoord dat biefstuk met olijfolie niet echt te doen is dus denk dat ik daarvoor toch bij de bakenbraad blijf, wil het wel eens proberen maar neit veel goeds over gehoord.
                          Heb de ochtendmaaltijd ff vervangen evenals laatste maaltijd 300 gram kwark.
                          Met de 21:30-post workout bedoel ik dus wat ik na de training pak, dit heeft neit echt een vast tijdstip.
                          Ik bestel al het vlees maandag en ga dan ook ff alle rijst en shit inkopen en dan zal het de eerste weekjes zoiezo even beetje experimenteren etc worden hoe en wat.

en hier dan de 1.1 :P.
                          [ATTACH]16742[/ATTACH]
                          Die kip bak je ook in olie..moet je ook erbij zetten.
                          Zou witbrood vervangen door volkoren en zorgen tot je 's morgens ook wat snelle eiwitten binnen krijgt.
                          Je totale eiwitten zijn erg hoog! Zou de melk vervangen door water...
                          Vind nog tot je teveel op whey leeft maar dat is een keus aan jou...
                          Zou persoonlijk een maaltijd vervangen door volkoren brood/volkoren crackers met mager beleg.
                          Je totaal aantal calorieën zijn ook te hoog voor clean bulk(volgens de sheet dan.) Dit moet je even uit proberen in de praktijk door je vet/gewicht te meten.

Als je de melk schrapt kom je iets te laag in je vetten. Dit kun je goedmaken door handje noten toe te voegen, bertolli boter op je brood te smeren of bijvoorbeeld paar eieren toe te voegen

Wordt wel steeds beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X