Drinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drinken

Ik dronk een tijdje alleen light drankjes, omdat deze minder suikers bevatte. Nu begrijp ik dat het ongezond is om light drankjes te drinken. Bij een teveel opname kun je hierdoor geheugenverlies krijgen. Tenminste dat is mij geadviseerd.

Appelsap en sinassappel drankjes dat uit de pak komen bevatten te weinig vitamines en meer suikers dus dat vermijd ik nu ook.

Mijn vraag aan jullie is wat is het beste om te drinken naast water dat weinig suikers bevat?

Vertel geheugenverlies door light drankjes? Heb wel eens gehoord dat aspartaan kankerverwekkend zou zijn maar dit.....!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

ken dat hele geval ook niet. ik ken wel een drankje dat voor geheugenverlies zorgt, maar dat is niet bepaald een light drankje
      door wie is het geadviseerd dan??
      maar alternatieven zijn er qua fris niet zo heel veel, misschien minder zoete dranken zoals grapefruitsap of zo
      I live to end the game

Comment

Nooit van dat geheugenverliesverhaal gehoord...

Comment

ik heb er ook nog nooit van gehoord, en dat aspartaan kankerverwekkend zou zijn is ook weer achterhaald.

wat je zou kunnen drinken, melk, thee, water, sportdrankjes, maar na zoveel water op een dag heb je toch bijna geen zin meer in iets anders!?
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

ik zal navragen aan de gene van wie ik dat gehoord heb. Ze zj dat het op Internet te lezen was. Ik zal de site aan haar vragen.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Testo @ Apr. 11 2005,04:29)]Nooit van dat geheugenverliesverhaal gehoord...
              en ik heb het je toch al tien keer verteld, toch teveel light drankjes gedronken misschien?

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik wou ook wat zeggen, maar ik het vergeten.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

f
                  als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Water drinken kan geen kwaad...

Comment

Maar ik drink ook wel cola light... Mhmm.. misschien vandaar dat ik sommige dingen vergeet... lol...

Comment

Kan kloppen, als ik drink is het bacardi met cola-light en de volgende dag ben ik vaak dingen vergeten..

Verder denk ik dat het onzin is.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nog nooit van gehoord maar ben benieuwd naar de site

water kan je altijd drinken
                          Who's the Chef

Comment

ik ben van de sinas en cola overgegaan op appelsap omdat mij dat gezonder lijkt en veel koolhydraten inzitten, verder drink ik ook super veel melk, ik zou nie weten wat ik anders moe drinken
                            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Water?

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X