Drinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hieronder bevinden er 3 verschillende sites over dat light drankjes niet goed zijn. er waren er meerdere, maar heb willekeurig 3 hieronder staan. Als ik deze sites geloven moet dan is het wel degelijk slecht.

http://www.vitaminespray.com/aspartaam.htm

http://www.skepsis.nl/aspartaam.html

http://www.xs4all.nl/~stgvisie/aspartaam1.html

Comment

ik heb de stukken nog niet gelezen, maar in de consumenten gids stond pas geleden, dat het allemaal wel mee viel met de aspartaam

ik zal het stuk nog proberen op te zoeken

Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Ik hoop het, want ik heb sommige dagen de gehele dag alleen light drankjes gedronken.

Comment

Je moet je ook bedenken in welke mate aspartaam goed/slecht is. Als je 1 a 2 glazen cola light drinkt per dag kan dat niet veel kwaad.

Zelf drink ik eigenlijk alleen melk en heel veel water. Soms met uitgaan of op bezoek cola light.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zelf heb ik het ook niet zo op light producten. Het beste is gewoon water. Moet wel zeggen dat ik totaal niet op mijn frisdranken let. Neem wel altijd sap en nooit cola of zoiets, cola is helemaal een suiekr bron..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Apr. 11 2005,20:08)]Zelf heb ik het ook niet zo op light producten. Het beste is gewoon water. Moet wel zeggen dat ik totaal niet op mijn frisdranken let. Neem wel altijd sap en nooit cola of zoiets, cola is helemaal een suiekr bron..

Grtz..
              Ik begreep dat sinas uit een pak ook niet veel gezonder is dan cola. Het bevat veel suikers en weinig of geen vitamines.

Comment

Idd,het is allemaal gezoete troep waar je alleen maar dik van wordt.

Comment

duscussie makkelijk maken gewoon water drinken denk dat iedereen daar wel mee eens is.grts

Comment

LIMONADE met water altijd lekkerder en toch wat koolh. mmmm van ......

grt f
                    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (punani @ Apr. 12 2005,09:17)]duscussie makkelijk maken gewoon water drinken denk dat iedereen daar wel mee eens is.grts
                      ja, maar water levert geen calorien op

Comment

Volgens Britse artsen wordt er veel misleidende informatie op websites gepubliceerd over de vermeende gevaren van aspartaam. Zelfs grote gebruikers van deze zoetstof halen per dag de 10 mg niet, terwijl er bij apen bijvoorbeeld meer dan 1000 mg aspartaam nodig is om de werking van neurotransmitters in de hersenen te beïnvloeden en toevallen te veroorzaken. Er is volgens de artsen geen bewijs voor een verband tussen aspartaam en ######, haaruitval, depressie, dementie, gedragsstoornissen of andere aandoeningen die door aspartaam zouden worden veroorzaakt. Gebruik van zoetstoffen vermindert gebitsproblemen en overgewicht en dus ook de daarmee samenhangende complicaties.

bron:gezondheid.be

@doorzetter
                        uit je drinken moet je niet je ckal gaan halen hoor, dat moet je toch echt uit je voeding doen
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Is drinken geen voeding dan! Ik ben het wel met je eens maar die echt goede carbo drankjes is op zich geen slechte koolhydraat bron denk ik! Ik drink ze echter niet want ik wordt er echt snel dik van!!!
                          Mr. HOLLAND 2006 NAC
                          Mr. HOLLAND 2007 NAC
                          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

ik tel ze iig niet mee met mijn voeding, en de andere forummers tellen jullie ze mee?

carbo drankjes vind ik iets heel anders hoor, daar krijg ik ook genoeg mee binnen, maar volgens mij had doorzetter het over frisdranken.
                            mijn carbodrankje tel ik ook niet mee btw en die drink ik er 2 per dag, toch maar mee gaan tellen misschien
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Ja die zou ik zeker wel meetellen bij je cals ja!!!
                              Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (corina @ Apr. 12 2005,12:58)]ik tel ze iig niet mee met mijn voeding, en de andere forummers tellen jullie ze mee?

carbo drankjes vind ik iets heel anders hoor, daar krijg ik ook genoeg mee binnen, maar volgens mij had doorzetter het over frisdranken.
                                mijn carbodrankje tel ik ook niet mee btw en die drink ik er 2 per dag, toch maar mee gaan tellen misschien
                                drinken 100% zeker weten meetellen. Drink 1 pak melk op een dag en je hebt al meer dan 500kcal binnen. Niet echt te verwaarlozen lijkt mij.
                                veel mensen die overgaan op het alleen drinken van water vallen heel veel af, hoe zou dat komen
                                I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X