Thanks! Ik ga even puzzelen met mijn voedingsschema zodat ik op 3350 kcal zit en toch nog de goede verhoudingen Eiwit, Vet, Koolhy binnenkrijg.
Brood slecht of niet ivm vetpercentage?
Collapse
X
-
Ik eet zelden brood (alleen als junk) en ik heb het destijds wel degelijk gemerkt toen ik het brood liet staan en overging op rijst. Maar als vrouw hou je wellicht eerder vocht vast, dus dat kan het natuurlijk zijn."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk eet zelden brood (alleen als junk) en ik heb het destijds wel degelijk gemerkt toen ik het brood liet staan en overging op rijst. Maar als vrouw hou je wellicht eerder vocht vast, dus dat kan het natuurlijk zijn.
Effe serieus, gewoon volkoren brood kan geen kwaad. Dat tijgerbrood van de AH is wel erg lekkerrrrrrr.
Die anti brood discussies slaan nergens op, is weer zo'n trend en mensen gaan er nog in geloven ook.
Comment
-
Originally posted by Gaius Octavius View PostJa ok. Maar elke dag rijst? Je krijgt er van die kleine oogjes van
Effe serieus, gewoon volkoren brood kan geen kwaad. Dat tijgerbrood van de AH is wel erg lekkerrrrrrr.
Die anti brood discussies slaan nergens op, is weer zo'n trend en mensen gaan er nog in geloven ook.
Comment
-
Originally posted by rainman4 View PostIk zou dan eerst kijken wat ongeveer je onderhoud is,zodat je dat als richtpunt hebt in de toekomst.
Je moet er wel rekening mee houden dat je onderhoud geen vaststaand getal is,maar dat dat ook lager wordt als je gaat afvallen en hoger wordt als je (spiermassa)aankomt.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostBrood heef wel degelijk voordelen, zoals het jodium wat erin zit
In zeevis zit ook jodium,maar laat ik dat nou net niet lusten.
Conclusie:brood eten!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostBrood heef wel degelijk voordelen, zoals het jodium wat erin zit
Een tekort heb je niet zomaar aangezien er nog voldoende jaren in je schildklier blijft zitten.
Maar waarom wordt er dan gezegd dat je toch 6 boterhammen per dag moet eten om genoeg jodium binnen te krijgen?
Dat vind ik nog aardig veel voor een mineraal waar je niet zoveel van nodig hebt (door de opslag in de schildklier)toch?
Ik heb het nog even opgezocht maar vind geen echt overtuigend antwoord.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Gaius Octavius View PostJa ok. Maar elke dag rijst?.
Ok, maar elke dag brood????????
Ik snap dat dus niet. Mensen eten jaar in jaar uit elke dag brood. Maar als men dag in dag uit rijst eet, is het opeens anders?
En wat de jodium betreft, ik heb een vrij lage bloeddruk en gebruik dus zout en low salt afgewisseld, in beide zit jodium.Last edited by Beaudien; 20-07-2013, 07:49."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostOk, maar elke dag brood????????
Ik snap dat dus niet. Mensen eten jaar in jaar uit elke dag brood. Maar als men dag in dag uit rijst eet, is het opeens anders?
En wat de jodium betreft, ik heb een vrij lage bloeddruk en gebruik dus zout en low salt afgewisseld, in beide zit jodium.
Daardoor kan je redelijk varieren en kip met rijst smaakt,ondanks andere kruiden,voor mij iedere keer als.....kip met rijst!
Waardoor het voor mij eerder verveelt.
Maar dat kan ook omdat ik een waardeloze kok ben
MasrDIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-