Brood slecht of niet ivm vetpercentage?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thanks! Ik ga even puzzelen met mijn voedingsschema zodat ik op 3350 kcal zit en toch nog de goede verhoudingen Eiwit, Vet, Koolhy binnenkrijg.

Comment

Ik eet zelden brood (alleen als junk) en ik heb het destijds wel degelijk gemerkt toen ik het brood liet staan en overging op rijst. Maar als vrouw hou je wellicht eerder vocht vast, dus dat kan het natuurlijk zijn.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Ik eet zelden brood (alleen als junk) en ik heb het destijds wel degelijk gemerkt toen ik het brood liet staan en overging op rijst. Maar als vrouw hou je wellicht eerder vocht vast, dus dat kan het natuurlijk zijn.
        Ja ok. Maar elke dag rijst? Je krijgt er van die kleine oogjes van
        Effe serieus, gewoon volkoren brood kan geen kwaad. Dat tijgerbrood van de AH is wel erg lekkerrrrrrr.
        Die anti brood discussies slaan nergens op, is weer zo'n trend en mensen gaan er nog in geloven ook.

Comment

Originally posted by Gaius Octavius View Post
          Ja ok. Maar elke dag rijst? Je krijgt er van die kleine oogjes van
          Effe serieus, gewoon volkoren brood kan geen kwaad. Dat tijgerbrood van de AH is wel erg lekkerrrrrrr.
          Die anti brood discussies slaan nergens op, is weer zo'n trend en mensen gaan er nog in geloven ook.
          Niemand zegt toch ook dat brood slecht voor je is? er zijn gewoon andere/betere opties.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Niemand zegt toch ook dat brood slecht voor je is? er zijn gewoon andere/betere opties.
            Nergens is bewezen dat elke dag rijst ipv brood beter is. 2/3 sneetjes brood per dag is voldoende.

Comment

Ok voor jou is dat zou, ik vermijd graag e nummers, zout etc. en ik weet gewoon niet exact wat er in een broodje zit, ik weet dat wel van rijst.
              ps waar is dat onderzoek dat 2/3 sneetjes voldoende is dan?

Comment

Omg, quibus ik kan nu een grappige post maken.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Je doet niet anders man kom maar op misschien kan iemand er nog om lachen.
                  Maar geen pm meer dan daarna he

Comment

Nee, ik doe het toch maar niet. Anders moet ik weer PM sturen enzo.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                      Ik zou dan eerst kijken wat ongeveer je onderhoud is,zodat je dat als richtpunt hebt in de toekomst.
                      Je moet er wel rekening mee houden dat je onderhoud geen vaststaand getal is,maar dat dat ook lager wordt als je gaat afvallen en hoger wordt als je (spiermassa)aankomt.
                      Niet alleen heeft een veranderend lichaamsgewicht en lichaamssamenstelling (meer spier, minder vet) invloed op je onderhoudsniveau, ook het toevoegen of weglaten van cardio heeft behoorlijke invloed.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Brood heef wel degelijk voordelen, zoals het jodium wat erin zit
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          En om genoeg jodium binnen te krijgen,is +/- 6 boterhammen per dag meer dan genoeg.
                          In zeevis zit ook jodium,maar laat ik dat nou net niet lusten.

Conclusie:brood eten!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Maar wat ik niet helemaal begrijp,van jodium heb je in principe heel weinig nodig.
                            Een tekort heb je niet zomaar aangezien er nog voldoende jaren in je schildklier blijft zitten.

Maar waarom wordt er dan gezegd dat je toch 6 boterhammen per dag moet eten om genoeg jodium binnen te krijgen?
                            Dat vind ik nog aardig veel voor een mineraal waar je niet zoveel van nodig hebt (door de opslag in de schildklier)toch?

Ik heb het nog even opgezocht maar vind geen echt overtuigend antwoord.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Gaius Octavius View Post
                              Ja ok. Maar elke dag rijst?.

Ok, maar elke dag brood????????
                              Ik snap dat dus niet. Mensen eten jaar in jaar uit elke dag brood. Maar als men dag in dag uit rijst eet, is het opeens anders?

En wat de jodium betreft, ik heb een vrij lage bloeddruk en gebruik dus zout en low salt afgewisseld, in beide zit jodium.
                              Last edited by Beaudien; 20-07-2013, 07:49.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ok, maar elke dag brood????????
                                Ik snap dat dus niet. Mensen eten jaar in jaar uit elke dag brood. Maar als men dag in dag uit rijst eet, is het opeens anders?

En wat de jodium betreft, ik heb een vrij lage bloeddruk en gebruik dus zout en low salt afgewisseld, in beide zit jodium.
                                Dat is ook wel zo maar het beleg op brood bepaalt voor een groot gedeelte de smaak.
                                Daardoor kan je redelijk varieren en kip met rijst smaakt,ondanks andere kruiden,voor mij iedere keer als.....kip met rijst!
                                Waardoor het voor mij eerder verveelt.

Maar dat kan ook omdat ik een waardeloze kok ben

Masr
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X