whey proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey proteine

ben 2 maanden aan trainen 5 dagen op de week niet te zwaar en de algemene oefeningen nu neem ik ook twee schaks whey met water per dag maar nu heb ik het gevoel dat ik dikker word in plaats van wat afteslanken want ik doe tussen door ook wat loop werk mijn vraag zou dat kunnen dat ik op gewicht blijf met die proteine of zelfs verdik of moet ik die proteine wat minderen omdat ik niet zo zwaar train alvast bedankt voor de goeie raad

Ga naar school, leer punten en komma's te plaatsen, kom dan terug en ik help je verder.

Comment

Ben nu 2 maanden aan het trainen, 5 dagen per week niet te zwaar en gewoon de algemene oefeningen. Nu neem ik ook twee whey shakes met water per dag. Maar nu heb ik het gevoel dat ik dikker word in plaats van wat af te slanken, tussen dit alles door doe ik ook nog wat loop werk. Mijn vraag is nu eingelijk: Zou dat kunnen dat ik op gewicht blijf met die proteine of ben ik aan het aankomen? Moet ik de proteïne wat minderen omdat ik niet zo zwaar train?

Alvast bedankt voor de goeie raad

@dynamix
      Probeer het nu nogmaals

Comment

Je wordt niet dikker van 2 shakes. Ook zal je van enkel 2shakes geen extra vvm bouwen.

heb je wel een voeding schema of eet je maar wat
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          Ben nu 2 maanden aan het trainen, 5 dagen per week niet te zwaar en gewoon de algemene oefeningen. Nu neem ik ook twee whey shakes met water per dag. Maar nu heb ik het gevoel dat ik dikker word in plaats van wat af te slanken, tussen dit alles door doe ik ook nog wat loop werk. Mijn vraag is nu eingelijk: Zou dat kunnen dat ik op gewicht blijf met die proteine of ben ik aan het aankomen? Moet ik de proteïne wat minderen omdat ik niet zo zwaar train?

Alvast bedankt voor de goeie raad

@dynamix
          Probeer het nu nogmaals
          Het heeft niet direct iets met je shakes te maken. Je komt aan als je meer kcal binnenkrijgt dan je lichaam nodig hebt en je valt af als je minder kcal binnenkrijgt dan je lichaam nodig hebt. Zo simpel is het.

Als je dikker wordt, dan eet je teveel kcal over de dag. Heb je een voedingsschema? Die shakes heb je trouwens ook helemaal niet nodig.

Comment

Of je kan niet goed tegen lactose en raakt opgeblazen van (vast niet), of je eet gewoon fout
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
              Als je dikker wordt, dan eet je teveel kcal over de dag.
              Goh leg mij dan eens uit waarom ik vetter werd op 1200
              kcal?
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                kcal?
                leg mij dan eens uit hoe het komt dat jij nog leeft en gezond bent op 1200 Kcal.( Niet kwaad bedoelt Pat.)

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  kcal?
                  Of omdat je 40 kilo weegt of omdat je je metabolisme hebt verpest met extreme voedingsschema's of omdat je een kasplant-achtig leven lijdt (dat laatste geloof ik haast niet). Voor 'bodybuilders' die in extreme maten spelen met allerlei inname's hoeft alles niet altijd zo logisch te zijn natuurlijk. Maar kcal in vs out blijft altijd gelden hoor.

@TS Heb je dit met meer zuivelproducten? Probeer anders eens een ander soort whey o.i.d. Zijn wel meer forum-leden die raar op bepaalde soorten whey reageren (lees: opgeblazen gevoel krijgen etc.).
                  Indien je het gevoel krijgt echt 'vetter' te zijn geworden zou ik m'n complete voeding eens op een rijtje zetten, waarschijnlijk ligt in dat geval daar het probleem

edit: inb4 haattopic.
                  Last edited by akito; 20-07-2013, 08:46.

Comment

40 kg schoon aan de haak
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X