Graag jullie mening over mijn bulk Schema !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag jullie mening over mijn bulk Schema !!

Beste Iedereen, Ik heb mij sinds kort aangemeld op de site, met het idee om veel informatie te verschaffen en zodoende mij zo optimaal te kunnen voor bereiden op het fitness. Ik ben nou een half jaar bezig met fitness dat houd in 5x per week sporten. 10 minuten warming up, ong. een uur per x intensief aan de gewichten te hangen, en afsluiten met 20 minuten cardio. mijn stats zijn, 190 cm 70 kilo, 11% vp. zeker 10 kilo te licht naar mijn mening, mijn doel is dan ook om 10 kilo aan spiermassa aan te komen. ja ik hoor jullie denken dat is aardig wat, en dat klopt ook zeer zeker maar ik weet zeker dat het met een goed voedingsschema/ fitness schema + doorzetting vermogen een reel doel is. En dat voedingsschema is nou net waar ik graag jullie hulp goed bij kan gebruiken !! Graag hoor ik jullie meningen over mijn gemaakte bulk schema.
    Attached Files

Banaan en vruchtensap niet in de avond maar in de ochtend nuttigen.
    Eet je geen vlees bij je avond eten?
    En pak volle melk want je hebt wel weinig vet en zeker voor de bulk, verder wel oke denk ik zo.
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

eiwitten kunnen flink omlaag. (160-200gram is genoeg).
      80gram vet is prima.

verdeel koolhydraten beter over de dag met eventueel wat meer bij het ontbijt en na het trainen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
        Banaan en vruchtensap niet in de avond maar in de ochtend nuttigen.
        Eet je geen vlees bij je avond eten?
        En pak volle melk want je hebt wel weinig vet en zeker voor de bulk, verder wel oke denk ik zo.
        Dankje voor je reactie, ik was inderdaad vergeten om het vlees in te vullen. ik ga het gelijk even aanpassen.

Comment

Originally posted by Edson View Post
          Dankje voor je reactie, ik was inderdaad vergeten om het vlees in te vullen. ik ga het gelijk even aanpassen.

Dan kom je denk ik ook beter uit met je vet % . Vis kan btw ook he, is ook gezond.
          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            eiwitten kunnen flink omlaag. (160-200gram is genoeg).
            80gram vet is prima.

verdeel koolhydraten beter over de dag met eventueel wat meer bij het ontbijt en na het trainen.
            Dankje voor je reactie. Ik ben nog erg zoekende, maar als ik het goed begrijp dan moet ik van de gekozen producten waar eiwit is zit minderen. En wat betreft de koolhydraten kan ik dan beter andere producten toevoegen of gewoon van alles iets meer ? En sowieso beter verdelen over de dag.

Comment

Dat voedingsschema is niet zoals het zou moeten zijn.
              Misschien heb je hier wat aan om zelf te kunnen beoordelen wat je zou moeten veranderen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Dat voedingsschema is niet zoals het zou moeten zijn.
                Misschien heb je hier wat aan om zelf te kunnen beoordelen wat je zou moeten veranderen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                Dankje voor je bericht, ik heb het doorgelezen en aangepast ik denk dat de aardig goed overeen komen nu, maar misschien moet ik zoals maar7en8 eerder mij berichten de koolydraten beter over de dag verdelen. graag hoor ik u mening hier over.
                Attached Files
                Last edited by Edson; 27-07-2013, 16:30.

Comment

Doe 25 gram walnoten bij je kwark s'avonds Heb je wat meer kcal.
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Edson View Post
                    Dankje voor je bericht, ik heb het doorgelezen en aangepast ik denk dat de aardig goed overeen komen nu, maar misschien moet ik zoals maar7en8 eerder mij berichten de koolydraten beter over de dag verdelen. graag hoor ik u mening hier over.
                    Kijk aan, nu klopt het qua macro's een stuk beter. Je hebt ook de eiwitten netjes over de dag verdeeld.
                    Wat nu belangrijk is is dat je dit een periode gaat uitproberen om te zien of het inderdaad doet wat je ervan verwacht. Blijf niet te lang op de spreadsheet puzzelen om de laatste paar grammen perfect te krijgen.

Comment

Ik dank jullie allen voor het reageren. ik ga dit schema aanhouden en kijken wat het doet, tevens zal ik voor de geïnteresseerde via dit forum berichten plaatsen over de gang van zaken.

Comment

aankomen bulk schema

Na 2 en een halve week aan mijn schema gehouden te hebben, heb ik helaas nog geen vooruit gang geboekt. tevens heb ik na mijn lunch van 13:00 vaak nog trek. Mijn volgende van 15:00 bestaande uit een appel en een handje vol noten is vaak niet genoeg om mijn trek in te dimmen. Kan dit betekenen dat ik mijn bulk schema wat zal moeten verhogen ? Overigens weet ik eerlijk gezegd ook niet na welke periode het gewicht zal moeten kunnen aankomen. 2 en een have week is misschien ook wat voorbarig. graag hoor ik wat reacties.

Comment

Hoe heb je vastgesteld dat je geen vooruitgang boekt? Wat heb je gemeten?

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            Hoe heb je vastgesteld dat je geen vooruitgang boekt? Wat heb je gemeten?
                            Doormiddel van alleen op de weegschaal staan. Het begint mij te dagen dat dit niet de volledige juiste wijze is om het vast te stellen. Graag hoor ik de juiste wijzen van handelen.

Comment

je hebt meer trek en komt niet aan.
                              meer eten dus!

word je wel gewoon sterker?
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X