Graag jullie mening over mijn bulk Schema !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als als je trek hebt meer eten he, lijkt me niet zo moeilijk :P
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
      Ik heb ook de hele dag trek... Eet ik meer kom ik vet bij. Dus geld niet altijd
      installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        je hebt meer trek en komt niet aan.
        meer eten dus!

word je wel gewoon sterker?
        Mijn kracht neemt wel toe, maar dat deed het ook toe ik nog niet dit schema hanteerde. ik durf niet met zekerheid te zeggen dat in de tijd dat ik het schema hanteer de kracht meer is toegenomen, dan wanneer ik niet op de bulk zat. maar ik ben dan ook nog maar 2 en een halve week mee aan de haal. Meer eten is inderdaad een simpele en raadzame tip .

Comment

Ik zou als ik jou was toch al gauw voor 1a 2 kilo per maand gaan om te gainen, je kan het wel gebruiken, je eerste jaar kan je het meeste gainen dus maak hier gebruik van! Ik zou gewoon elke weeg jezelf gaan wegen sochtends op een lege maag na een toilet bezoek, ben je na een week niks aangekomen dan gooi je er 300 kcal bij, kom je dan weer teveel vet aan, dan er weer wat vanaf, kijken in de spiegel en luisteren naar je lichaam is het belangrijkst. Mij heeft het geholpen, ik kom van de 1.86 bij 69 kilo 2 jaar en 3 maanden geleden, weeg ondertussen 97 kilo, waar natuurlijk ook wel wat vet bij gekomen is want ik was skinny en zit nu in mn bulk. Dus als ik het kan kan jij het zeker

Comment

Iets meer eten lijkt me wel mogelijk in jouw geval. Maar zoals anderen al zeggen moet je wel in de gaten houden dat je daardoor niet vetter wordt.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Bulken

Bedankt voor de tips ik ga er mee aan de slag!!

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                Als ik die tip zou volgen zit ik binne een jaar in een extra brede rolstoel ..

@TS Als je niet bijkomt 100-200 kcal erbij gooien en weer voor een tijdje aanzien wat dat geeft.

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
                  Als ik die tip zou volgen zit ik binne een jaar in een extra brede rolstoel ..

@TS Als je niet bijkomt 100-200 kcal erbij gooien en weer voor een tijdje aanzien wat dat geeft.
                  Daar begrijpt iemand wat ik bedoel
                  installing muscles....please wait

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X