Te veel afvallen, voeding tips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arturiano View Post
    Haha nee maar aan de gene die deze topic heeft aangemaakt ik zou gewoon junkfood eens in de week of paar weken wat jij wilt eten en voor de rest gewoon je calorieen vullen met gezonde maar hoge calorieen zoals pindakaas, noten, eiwitpannekoeken met oats ook wel hoog in kcals
    per week 500gram pindakaas..ik gebruik het als boter een pak brinta gaat een paar dagen mee..200 gram kalkoenfilet per dag als beleg bijde pindakaas..dit is standaard..

Comment

Hmm ja das best veel pindakaas misschien wat meer noten.

En als je tijd hebt kan je gezonde muffins maken of protein peanutbutter cookies of iets dergelijks ze zijn super gezond en ook high in calories dus dat kan je ook proberen als je tijd hebt

En anders gewoon kleine dingen eten met veel calorieen

Comment

Ik zelf eet 3500 kcals en heb er toch wel moeite mee om alles binnen te krijgen, tot hiertoe ben ik ook nog niet (zichtbaar) aangekomen... Wat raar is want men onderhoud ligt vele vele malen lager. Probeer zo veel mogelijk alles te verspreiden over de dag.

Makkelijke kcals zijn pindakaas, noten, yoghurt met havermout, of bv een shake bestaande uit banaan, havermout, noten, whey en melk. Ik krijg van melk last van mijn maag dus neem ik rijstmelk. Weet niet of je dat in Nederland kan kopen. Rijstmelk bevat veel carbs. Of Wat ik ook af en toe doe als ik snel veel kcals moet hebben is bladerdeeg in de oven steken, bijvoorbeeld met geschilde appelstukjes tussen. Vrij veel verzadigd vet maar een groot deel onverzadigd.
        What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Ik las chips; die kan je ook zelf maken. Zoete aardappel uit de oven is onwijs lekker, kan je ook makkelijk kruiden. Omdat het droog is werk je heel snel veel ervan weg, en ik zou echt niet weten wat daar slecht aan is.
          Met verschillende vetten (zoals avocado) kan je er nog een hele lekkere dipsaus bij maken ook.

Ik las zout: zout heeft verschillende voordelen. Onder andere het transport van je voeding (macro's en micro's).

Op wat voor eten ben je nog meer dol? Vaak zijn er makkelijk gezonde alternatieven te vinden
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by HDready View Post
            Nee het was ouderwetse gynaecomastie, met complicaties..sorry voor ranzige foto's

1,5 week na operatie

vandaag:

Ik ben dus weer begonnen met trainen (alles behalve borsten).

Operatie heeft mij echt afgepeigerd en begin dus weer aan te sterken en merk gewoon dat ik te weinig reserves heb in lichaam, weerstand enzo is ook niet om over te spreken.

Wat is wijsheid.

edit: levi, ik zit nu te typen met een banaan in mijn mond LoL
            Hoe weet je zo zeker dat je op 10% zit? Misschien zie ik het niet goed op de foto maar dit lijkt niet echt 10%. Succes met je herstel in ieder geval!
            The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
              Hoe weet je zo zeker dat je op 10% zit? Misschien zie ik het niet goed op de foto maar dit lijkt niet echt 10%. Succes met je herstel in ieder geval!
              In z'n andere topic is daar al uitgebreid over gesproken.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dat had ik dan even gemist....
                The expert in anything was once a beginner..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X