Te veel afvallen, voeding tips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt ook variëren met de producten die je hebt. Als je kip alleen met zout en peper maakt word het snel saai, maar als je nou verschillende marinades ervoor maakt maak je het spannender voor jezelf.

Verschillende gezonde recepten opzoeken en uitproberen.

Pannekoeken met fruit etc.

Comment

Maar, wat ik heb gelezen is ook iets met IFFYM if it fits your macro's

Het maakt eigenlijk toch niet uit wat je eet als je het maar fit in je macro's? Als het chips is waar je je kcal behoefte mee kunt opvullen en het in je macro's past is er toch geen verschil dat is tenminste wat ik heb gehoord op youtube bijv door deze gasten:
      Matt ogus
      Frank yang
      chris jones
      hodgetwins ofzo

Zij zeggen allemaal je kan eten wat je wilt het is pas vet gain als je tever boven je onderhoud zit en het niet in je macro's past anders kun je het gewoon eten?

Comment

Maar dan heb je alsnog meer ongezond vet dan gezond vet. Als je het qua Kj bekijkt je hebt bijv 2500 nodig en met 3 zakken chips kom je uit op 2500. vervolgens eet je niks meer en word je dus niet vet, maar je hebt wel veel ongezonde vetten naar binnen gekregen.

Back to the basic, gewoon eten wat van de bomen, planeten, uit het water etc afkomt en waar niet veel aan is toegevoegd.

Comment

Ja levi dat begrijp ik je hebt natuurlijk gewoon onzin in je lichaam dan , maar of je het met rijst doet of met pizza en met bijden krijg je 2500 calorieen 300 carbs 100 prot en 60 vet bijv dan is het toch hetzelfde resultaat? natuurlijk heb je dan meer ongezonde vetten in je lichaam maar de progress is volgensmij hetzelfde

Comment

Vet is onmisbaar als brandstof en bouwstof voor je lichaam. Er bestaan gezonde en ongezonde vetten, dus het is belangrijk om de goede soorten vet te kiezen.

In voeding zitten twee soorten vet: onverzadigd (zacht, vloeibaar)vet en verzadigd (hard) vet. Onverzadigd vet heeft een positief effect op de gezondheid. Producten met veel verzadigd vet zijn minder gezond. Het is dus belangrijk om deze twee soorten te herkennen. Onverzadigd en verzadigd vet

Onverzadigd vet is oké, want het heeft een positieve invloed op de verhouding tussen het gunstige (HDL) cholesterol en het ongunstige (LDL) cholesterol in je bloed. Het verkleint daarmee het risico op hart- en vaatziekten. Verzadigd vet is verkeerd omdat het de kans op hart- en vaatziekten vergroot. Verzadigd vet heeft een negatieve invloed op de verhouding tussen het gunstige (HDL) en ongunstige (LDL) cholesterol.

Comment

Dus of 2500 gezond (waardoor je lichaam gezond blijft)
              Of 2500 zoals je aangaf pizza(die je lichaam minder gezond maken, waardoor je hart minder werkt en dan zal het resultaat vast tegen vallen).

Het heeft dus direct geen invloed op je training, maar indirect wel.

Comment

Ja haha dat begrijp ik natuurlijk moet je gewoon de voorkeur kiezen voor het gezonde eten dat is gewoon veel beter
                1. je bent er veel fitter en gezonder op
                2. Met gezonde eten zoals rijst aardappelen lijkt het wel 4x zo veel want je zit vol en je hebt maar low kcal in je
                ipv zak chips waar je zo op de 1000 kcal zit en nog honger hebt ook

Comment

Ja, maar je wil toch goed aankomen (bulken) en als je gewoon dik wil worden dan pak je een zak chips.
                  4x zoveel? als je om de 2 uur eet en dit volhoud krijg je vanzelf meer honger.

commitment

Comment

Haha nee levi dat bedoel ik niet, ik bedoel het lijkt op 4x zoveel want met patat heb je een kleine porti waar je al aan de 700 calorieen zit terwijl je met rijst een heel maaltijd kan maken waar je lekker vol van zit en de 700 kcal behaald dat bedoel ik het lijkt meer het is het niet.

En goed aankomen Ken je bodybuilding.com? ook een amerikaanse site heel veel doen dan iifym zo iets dan , en daar eten ze ook ijs patat alleen past het in de macro's en hebben zij een gewicht van 90kg met een bf van 7%^of iets dergelijks

Comment

Zou best kunnen, maar staat er op bodybuilding.com ook dat ze allemaal op hun 60e overlijden? Tuurlijk is het een manier, maar het is gewoon niet gezond en niet goed voor het hart. Je mag dan zelf de keuze maken.

Ze hebben een outside BF van 7% en inside 90%.
                      Last edited by Levi; 30-07-2013, 15:11.

Comment

Ja dat geloof ik best en ik begin er ook niet aan haha ,
                        ook al zeggen de bodybuilders het met een bf van 6% ik vertrouw dat niet ik hou het op heerlijk gezonde maaltijden

Maar ja we verstoren de topic van een ander dus even snel:
                        Ik zou de chips gewoon weglaten en bijv pindakaas eten ofzo of gewoon noten Heb je toch wat vetten en veel calorieen zonder een mc donalds burger te halen ofzo

Comment

Je denkt echt dat dit beter is dan clean food?

• Fast food
                          • Fried chicken
                          • Pizza
                          • French fries
                          • Cheesecake
                          • Icecream
                          • Candy
                          • Cookies
                          • Buffalo Wings
                          • Pop Tarts
                          • Donuts

Het hoort erbij, het zal niet makkelijk, maar als het je lukt...
                          Edit: Ronnie coleman eet 's ochtend nog steeds oats... zal vast iets achter zitten..

Ontopic: zoals ik al eerder zei bananen en je kan vast nog wel meer op internet vinden: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/
                          Last edited by Levi; 30-07-2013, 15:20.

Comment

Levi heb je het tegen mij dat dat beter is dan clean food?

Zo ja : ik vind van niet want anders zou ik het ook doen, ik eet ook gewoon rijst en allemaal andere gezonde voeding eens in de 2 weken neem ik een kleine cheatmaaltijd meer niet.

Ik vertel alleen wat ik gehoord hebt niet meer gewoon wat advies die ik ooit gehoord heb, ik heb liever gewoon clean food ipv fast fried pizza etc.

Comment

Ik dacht idd dat je de TS was, haha.

Btw, voor extra KJ's in de ochtend: Chocolate Breakfast - Epic Meal Time - YouTube

Comment

Haha nee maar aan de gene die deze topic heeft aangemaakt ik zou gewoon junkfood eens in de week of paar weken wat jij wilt eten en voor de rest gewoon je calorieen vullen met gezonde maar hoge calorieen zoals pindakaas, noten, eiwitpannekoeken met oats ook wel hoog in kcals

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X