Te veel afvallen, voeding tips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel afvallen, voeding tips

Beste mensen,

Ik ben ongeveer 5 maanden bezig geweest om te cutten en het vet weg te werken. Ik zit nu op 10% en mijn probleem is dat ik nog steeds aan het afvallen ben ondanks dat ik veel eet.

Ik ben net weer begonnen met trainen (gisteren) sinds mijn operatie (1,5 maand geleden). Ik woog voor de operatie 77 kg en gisteren 73kg.

Ik denk dat een grote deel van verlies vocht is maar, het zal ongetwijfeld ook vet en spiermassa zijn.

Nu ik eindelijk mag starten met bulken en om eerlijk te zijn dus dagelijks meer dan 1000 kcal erbij mag eten, vraag ik om advies.

Ik eet al erg gezond (lees supergezond) en heb een goede verdeling. Wil deze 1000 kcal eigenlijk aanvullen met onverzadigde vetten en simpele koolhydraten. Het brinta-groente-volkoren brood-kalkoenfilet-olijfolie-pindakaas-fruit-salades-tonijn in blik-vlees-vis-kwark-eieren-pure chocolade-noten-etc etc. begint mij te vervelen. Ik ben nooit een vreter geweest dus wil ik eigenlijk bovenstaande voedsel niet vermeerderen om zo aan de hogere kcal te komen.

Ik zit serieus te denken aan chips enzo is het een aanrader om ervoor te zorgen dat ik niet verder afval? Hebben jullie andere tips? Moet ik toch iets meer zout consumeren?

Ik mag nu dus eindelijk bulken en heb hier nog niet zo erg veel ervaring mee. Het is ook niet makkelijk om over te stappen van cutten naar bulken (knop omdraaien in je levenstijl).

Als je van die 10% op korte termijn 15% wil maken, lijkt me bovenstaand plan geweldig.
    Wil je droge massa aanzetten en je vet% rond die 10% houden, zul je het toch echt anders moeten aanpakken.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hoe lang eet je al meer? Het is niet zo raar dat je wat droger wordt ook nadat je je voeding hebt verhoogd na een tijd onder onderhoud gezeten te hebben.

Wat betreft je nieuwe plan daarmee ben je kennelijk op zoek naar wat negatieve reacties, soort van troll want als je een beetje verstand hebt kun je zelf al voorspellen wat er aan reacties komen gaat.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by HDready View Post
        Beste mensen,

Ik ben ongeveer 5 maanden bezig geweest om te cutten en het vet weg te werken. Ik zit nu op 10% en mijn probleem is dat ik nog steeds aan het afvallen ben ondanks dat ik veel eet.

Ik ben net weer begonnen met trainen (gisteren) sinds mijn operatie (1,5 maand geleden). Ik woog voor de operatie 77 kg en gisteren 73kg.

Ik denk dat een grote deel van verlies vocht is maar, het zal ongetwijfeld ook vet en spiermassa zijn.

Nu ik eindelijk mag starten met bulken en om eerlijk te zijn dus dagelijks meer dan 1000 kcal erbij mag eten, vraag ik om advies.

Ik eet al erg gezond (lees supergezond) en heb een goede verdeling. Wil deze 1000 kcal eigenlijk aanvullen met onverzadigde vetten en simpele koolhydraten. Het brinta-groente-volkoren brood-kalkoenfilet-olijfolie-pindakaas-fruit-salades-tonijn in blik-vlees-vis-kwark-eieren-pure chocolade-noten-etc etc. begint mij te vervelen. Ik ben nooit een vreter geweest dus wil ik eigenlijk bovenstaande voedsel niet vermeerderen om zo aan de hogere kcal te komen.

Ik zit serieus te denken aan chips enzo is het een aanrader om ervoor te zorgen dat ik niet verder afval? Hebben jullie andere tips? Moet ik toch iets meer zout consumeren?

Ik mag nu dus eindelijk bulken en heb hier nog niet zo erg veel ervaring mee. Het is ook niet makkelijk om over te stappen van cutten naar bulken (knop omdraaien in je levenstijl).
        Die operatie was zeker een ouderwetse lobotomie.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Gewoon doen chips en pizza is prima bulk voer, perfect voor lean gains
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Chips is eigenlijk een wanhopige voorbeeld..ik ben op zoek naar voeding wat in lagere hoeveelheden in te nemen zijn en hoog aan calorien zit.

FF een reële voorstel: Ik eet 2 keer per dag een grote kom brinta met eiwitten en doe hier normaal gesproken ook olijfolie in. Als ik hier nou redelijk veel olijfolie in giet in plaats van meer brinta, is dat verstandig (dus brinta hoeveelheid zelfde laten en meer olijfolie).

Ik drink 0,0 frisdrank etc en koffie thee zonder suiker..Nu heb ik biologische honing gekregen van een kennis (imker) ben van plan om door de brinta ook wat honing te mixen, in de thee en koffie en zelfs in de kwark (thee/eetlepel).

Meer sappen drinken?
            Last edited by HDready; 30-07-2013, 12:04.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Hoe lang eet je al meer? Het is niet zo raar dat je wat droger wordt ook nadat je je voeding hebt verhoogd na een tijd onder onderhoud gezeten te hebben.

Wat betreft je nieuwe plan daarmee ben je kennelijk op zoek naar wat negatieve reacties, soort van troll want als je een beetje verstand hebt kun je zelf al voorspellen wat er aan reacties komen gaat.
              Sinds een week of 4 eet ik beduidend meer op een dag en beweeg ik minder (minder fietsen, geen training) en toch zoveel afgevallen. Ik zit niet te trollen jongens, ik wil graag aankomen en zie er een beetje tegenop om meer zwaar te verteren voedsel te consumeren. (zoek een gulden middenweg)

Ik ben nu ook gestopt met hgh en peps, dus ik mag weer gek en geen rekening houden met dat.

Comment

's ochtend een banaan en einde van de middag zit je op 100 gram = 363 kj x 2

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Die operatie was zeker een ouderwetse lobotomie.
                  Nee het was ouderwetse gynaecomastie, met complicaties..sorry voor ranzige foto's

1,5 week na operatie

vandaag:

Ik ben dus weer begonnen met trainen (alles behalve borsten).

Operatie heeft mij echt afgepeigerd en begin dus weer aan te sterken en merk gewoon dat ik te weinig reserves heb in lichaam, weerstand enzo is ook niet om over te spreken.

Wat is wijsheid.

edit: levi, ik zit nu te typen met een banaan in mijn mond LoL
                  Last edited by HDready; 30-07-2013, 12:27.

Comment

En die reserves en weerstand ga je niet opbouwen met behulp van chips. Maar dat weet jij ook wel.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

junk gaat je niks brengen en als je 1000Kcal mag aanvullen dan eet je nu al bijna niks en is het ook niet vreemd dat je gewicht verloren bent.
                      dus ga gewoon eten, je lichaam went snel aan een verhoogde carb inname of bouw het rustig op.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ok chips was dom, sorry maar weer...alleen ben ik nog niet geholpen er is dus geen gulden middenweg..meer aardappelen, rijst en macaroni etc. dan maar?

Honing en meer olijfolie ook niet goed? Ik eet echt wel veel hoor, alleen het afvallen is nu cumulatief en dat stoort mij. Het lijkt wel alsof mijn hele metabolisme is veranderd en alsof ik alles eruit (wc).
                        Last edited by HDready; 30-07-2013, 12:58.

Comment

Ok chips was dom, sorry maar weer...alleen ben ik nog niet geholpen er is dus geen gulden middenweg..meer aardappelen, rijst en macaroni etc. dan maar?

Honing en meer olijfolie ook niet goed? Ik eet echt wel veel hoor, alleen het afvallen is nu cumulatief en dat stoort mij. Het lijkt wel alsof mijn hele metabolisme is veranderd en alsof ik alles eruit (wc).
                          Als je nu al vaker alles eruit moet dumpen dan gaat het alleen maar harder als je daar ook nog eens extra olijfolie aan toevoegt.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Als je nu al vaker alles eruit moet dumpen dan gaat het alleen maar harder als je daar ook nog eens extra olijfolie aan toevoegt.
                            Kijk daar heb ik wat aan, dat is de gouden tip van vandaag. Meer olijfolie zorgt er dus voor dat ik het sneller kwijtraak..enige oplossing meer carbs dus. Goedie, ik ga het aanpakken, met tegenzin welliswaar maar goed.

Comment

Kijk daar heb ik wat aan, dat is de gouden tip van vandaag. Meer olijfolie zorgt er dus voor dat ik het sneller kwijtraak..enige oplossing meer carbs dus. Goedie, ik ga het aanpakken, met tegenzin welliswaar maar goed.
                              Doe het rustig aan, je bent net weer begonnen met trainen. Als je nu ineens flink teveel zou gaan eten zou je alleen maar weer vet aanzetten en dat is denk ik iets wat je niet wilt. Probeer gewoon 1-2 bananen extra te eten zoals eerder al aangegeven, wat extra brinta, paar plakken brood meer, extra schep rijst.. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X