eten rond trainingstijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    1. Ah, handig bedankt voor de tips. Nee, ondanks vele getroll dat ik veel suikershit en pizza eet valt dat reuze mee. Nu maar fruit naar binnen werken voor leven. Toch maar rijstwaffels kopen ja.

2. Is dat zo erg dan? Dacht dat het een serieuze lid was met verstand van zaken.
    1. die pakkies zijn iets van 40 cent van goodfood. Gewoon 5 kopen en in je la donderen, dingen zijn zooo makkelijk in tijd nood oid. En lekker met pindakaas. hnngg

2. Ja had ik ook, alleen hij verkondigd alles wat die zegt als de enige waarheid. Wat hij zegt klopt, en ga er maar niet tegen in. Tenminste dat idee krijg ik bij al z`n posts.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Voor het trainen meestal 200gr groente & rijst & vlees. Na het trainen een shake (whey/melk).

Dit is als ik 's avonds train (uurtje of 7 / half 8). Train ik 's middags dan andersom.
      train jij nog dan?
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        1. die pakkies zijn iets van 40 cent van goodfood. Gewoon 5 kopen en in je la donderen, dingen zijn zooo makkelijk in tijd nood oid. En lekker met pindakaas. hnngg
        Hmm, morgen maar een normaal schema maken en IIFYM gebruiken als ik iets niet kan eten, baal nu wel ga echt geen kilos fruit naar binnnen werken voor 100 carbs. Maar goeie tip man.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Huh, dus als ik het goed begrijp geeft adonis dus goed advies en kraken mensen dat af omdat het weinig verschil zou maken in het totaalplaatje? Verder heeft adonis toch volstrekt gelijk dat je niet teveel moet eten voor het trainen???? Heb het zelf een tijdje gedaan (300+ gram rijst + kip/tonijn you name it) en dacht dat het allemaal wel goed was. Eet nu een stuk minder en heb minder last van bijvoorbeeld duizeligheid.

Mis ik trouwens wat betreft de beef tussen aasboys vs sponsordonis???? Volgens mij weet die adonis wel waar hij het over heeft of heb ik dat mis?
          Snap ook niet waar die haat over adonis vandaan komt? Kerel noemt een paar supplementen en wordt gelijk als sponsor of eigen webshop beschouwd, geeft een mening over aas toegeven en wordt door alle kanten de grond in geboord. Tja aan de ene kant snap ik dat ook wel, bedoel hij is ecto en net zo sterk als Dexie ofzo...
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Mjah trek het uit verband hoe je wil.. hij komt keer op keer met misleidende adviezen.. en is er ook nog arrogant over.. praat dan een hele berg poep in een kuurtopic over dat kuurders zielig zijn maar leeft zelf op dure onnodge supplementen.. deze man moet constant zn irrelevante mening verkondigen.. en maakt daarbij ook nog eens beginners in de war..

hij noemt zichzelf monstrous giant.. en vervolgens zegt hij dat het hem niet gaat om groot worden maar om kracht.. gespleten persoonlijkheid misschien?

Misschien ligt het wel aan mij maar ik vind dat dit soort gasten bn verstieren.. helemaal na zijn simpele houding in dat kuurtopicje gelezen te hebben.. en als ik er iets aan kan doen om beginners op weg te helpen en dit soort onzin over supps (ook in amdere topics) te helpen filteren met goede onderbouwingen dan leen ik me daar afentoe graag voor.

peace out mahfakkers.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Is dat zo erg dan? Dacht dat het een serieuze lid was met verstand van zaken.
              Oh dat hij serieus is, daar twijfel ik ook niet aan hoor.
              Opmerking was een beetje kort door de bocht. Het is niet dacht zijn posts helemaal fout zijn, maar het is ook geen echte juiste waarheid. Het is het steeds net niet. En dan ook nog eens zo dat het vaak veel kanten op kan, waaronder een hele foute (en vaak gedachte) kant.

En dan ook nog eens wat Cid zegt, dat het dusdanig verkondigd wordt alsof het de enige waarheid is.
              Ik vind het altijd leuk als iemand dingen vanuit een ander perspectief belicht, of als iemand wat tegengas geeft. Dat doet hij wel een beetje op het forum (forum is in mijn ogen toch voor discussies, anders zou je wel gaan bloggen). Maar met een stugge mening wordt discusseren wat lastiger

Ik vind dat afkraken van hem ook wat ver gaan hoor, maar dat ophemelen is in mijn ogen ook niet terecht.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Is ook nergens de bedoeling om hem verder af te kraken. Ik hoop gewoon dattie stopt met die zinloze posts in beginner topics die kant nog wal raken maar wel doet alsof het de enige waarheid is... En dat als hij niks zinnigs heeft toe te voegen aan een onderwerp hij beter gewoon niks kan posten.. Als ik iets deel doe ik dat altijd uit mijn eigen ervaring maar met een slag om de arm dat er heus wel andere manieren zullen zijn die misschien iets beter zijn, maar dat dit de manier is de mij persoonlijk het best heeft geholpen en de mensen om me heen die ik coach.

En soms maakt overdrijven de zaak iets duidelijker.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                  En dus leeg zijn tijdens je training en niet alles eruit halen.. Kerel.. dat micro gelul van je met die marginale verschillen in je resultaten wegen niet op tegen de effort die je in je trainingen kan stoppen door gewoon fatsoenlijk te eten voor je training.

Ik heb echt alleen nog maar body&fitshop termologien van jou gehoord om meer supplementen te verkopen.. al dat geneuzel is lang niet zo interessant als gewoon hard trainen en je algehele voeding en rust op orde hebben..

Ga je praatjes ergens anders verkopen want je brengt beginnende sporters in de war zo.. veel van die dingen die jij noemt zijn alleen interessant als elke % telt voor als je het podium op gaat.. niet als je begint met sporten en nog niet eens je voeding op orde hebt..

Ik eet gewoon volledige maaltijd 2 uur voor mn training.. dan is er niks aan de hand met volle pens of wat dan ook.. maar je profiteert wel van alle goede voedingstoffen die door je lijf heen circuleren.. ipv leeg trainen..

Ga alsjeblieft andere topics vervuilen met je broscience en als je niet relevante termologien voor beginners.. Nogmaals als je diep gaat cutten voor het podium worden veel van dit soort dingen pas interessant en niet als je begint en kwaliteits massa wil aanzetten zonder al te veel vet..
                  Lol. Mijn verkooppraatjes? Ik denk ze dan beter op mijn verkooppraatjes af kunnen gaan als die van een mannetje dat 90x3 drukt net als 90 van de 100 andere mensen. Alleen schudden dat iets niet goed is is net als het mongooltje op de inrichting die het ergens niet mee eens is maar eigenlijk niet weet waar hij het niet mee eens is. En dat ik zaken als de waarheid vertel: Het is toch ook mijn waarheid? Dat jullie het er niet mee eens zijn moeten jullie weten, ik blijf toch verkondigen wat ik verkondig. Misschien gaat er dan toch nog iemand groeien

Verman jezelf en ga een inhoudelijke discussie aan, de discussie verschuift elke keer waardoor ik weer in moet gaan op (vmbo) argumentatie.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Kap eens met dat modder gooien naar elkaar. Jullie kunnen je tijd toch wel beter besteden?

Verschil qua meningen is prima, maar sta ook open voor iemand anders zijn visie..

Maar laat elkaar wel lekker in hun waarde. Dat iets werkt voor jou wil niet zeggen dat het werkt voor een ander. We zijn hier allemaal voor onze eigen doelen. De een geilt erop als hij 200kg+ deadlift en de ander geilt op strepen op z'n quads en pecs. En de een gebruikt roids voor de looks, kracht, wedstrijden of gewoon omdat hij zichzelf verder wil ontwikkelen en z'n lichaam voorbij de grenzen van "normaal" wil trekken en de ander doet dit niet. Who fuckin' cares?

We delen een passie namelijk bodybuilding/fitness/strongman/powerlifting/krachtsport. De meeste zijn allemaal serieus bezig met hun eigen dromen en om de haverklap komt er dan een idioot die de ander voor van alles gaat uitmaken puur, omdat hij/zij het anders doet dan de hem/haar. Kom op, wat voor lowlife ben je dan? Leven en laten leven, toch?

Focus je liever op jezelf en sta open voor anderen meningen en ga gewoon respectvol met elkaar om. En als jij vindt dat iets beter kan bij een ander, breng dat dan gewoon respectvol en leg uit waarom jij zoiets zou doen. Dat doen alsof je het allemaal beter weet en enkel iets afzeiken is te simpel. Daar hebben we al een wereld van vol buiten dit forum. Broscience anyone?

Geef opbouwende kritiek of houd lekker je mond.

Iedereen klaagt namelijk altijd over het niveau de laatste tijd van het forum, maar op deze manier wordt het nooit beter..

Ohja en ik spreek in het algemeen, maar als jij vindt dat ik jou als persoonlijkheid "aangevallen" zou hebben, mijn excuses.

Dikke doei.
                    Last edited by Iron Mind; 06-08-2013, 09:10.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Kap eens met dat modder gooien naar elkaar. Jullie kunnen je tijd toch wel beter besteden?

Verschil qua meningen is prima, maar sta ook open voor iemand anders zijn visie..

Maar laat elkaar wel lekker in hun waarde. Dat iets werkt voor jou wil niet zeggen dat het werkt voor een ander. We zijn hier allemaal voor onze eigen doelen. De een geilt erop als hij 200kg+ deadlift en de ander geilt op strepen op z'n quads en pecs. En de een gebruikt roids voor de looks, kracht, wedstrijden of gewoon omdat hij zichzelf verder wil ontwikkelen en z'n lichaam voorbij de grenzen van "normaal" wil trekken en de ander doet dit niet. Who fuckin' cares?

We delen een passie namelijk bodybuilding/fitness/strongman/powerlifting/krachtsport. De meeste zijn allemaal serieus bezig met hun eigen dromen en om de haverklap komt er dan een idioot die de ander voor van alles gaat uitmaken puur, omdat hij/zij het anders doet dan de hem/haar. Kom op, wat voor lowlife ben je dan? Leven en laten leven, toch?

Focus je liever op jezelf en sta open voor anderen meningen en ga gewoon respectvol met elkaar om. En als jij vindt dat iets beter kan bij een ander, breng dat dan gewoon respectvol en leg uit waarom jij zoiets zou doen. Dat doen alsof je het allemaal beter weet en enkel iets afzeiken is te simpel. Daar hebben we al een wereld van vol buiten dit forum. Broscience anyone?

Geef opbouwende kritiek of houd lekker je mond.

Iedereen klaagt namelijk altijd over het niveau de laatste tijd van het forum, maar op deze manier wordt het nooit beter..

Ohja en ik spreek in het algemeen, maar als jij vindt dat ik jou als persoonlijkheid "aangevallen" zou hebben, mijn excuses.

Dikke doei.
                      .

Spot onn man!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                        Lol. Mijn verkooppraatjes? Ik denk ze dan beter op mijn verkooppraatjes af kunnen gaan als die van een mannetje dat 90x3 drukt net als 90 van de 100 andere mensen. Alleen schudden dat iets niet goed is is net als het mongooltje op de inrichting die het ergens niet mee eens is maar eigenlijk niet weet waar hij het niet mee eens is. En dat ik zaken als de waarheid vertel: Het is toch ook mijn waarheid? Dat jullie het er niet mee eens zijn moeten jullie weten, ik blijf toch verkondigen wat ik verkondig. Misschien gaat er dan toch nog iemand groeien

Verman jezelf en ga een inhoudelijke discussie aan, de discussie verschuift elke keer waardoor ik weer in moet gaan op (vmbo) argumentatie.

Weer verkondig je alles alsof het de enige waarheid is dat jouw manier alleen mensen laten groeien.. en dan kom je ook nog over VMBO niveau aan.. jonguh jonguh jonguh. Aannames.. kerel ik heb je wel eens vaker denigrerende opmerkingen horen maken over laaggeschoolden.. (waar ik overigens niet bij hoor, maar dat terzijde) jouw disrespect voor je medemens is echt benoemenswaardig.. waar haal je de arrogantie vandaan om je zoveel beter op te stellen dan een ander en jouw waarheid als de enige ware te verkondigen?

Stats zijn maar stats.. waren stats van feb.. heb ze inmiddels ff voor je aangepast. Mn persoonlijke progressie is voor mijn doelen daarin meer dan prima. Het boeit ook zeer weinig wat je drukt, als dat het enige is dat je kan verzinnen.. monkey man.. eerst praat je over opleiding vervolgens doe je een krachtmeting en stel jeje als een gorilla op..

Ik blijf erbij.. gespleten persoonlijkheid misschien..?

En ik moet een discussie leren voeren? Gast.. ik trek je helemaal uit elkaar in een discussie als ik warmloop.. de manier waarop jij discussieerd, zo deed ik dat op de kleuterschool.

Je gedraagt je hier als een echte narcist.. Hoop dat je IRL wel sociaal maatschappelijk wenselijk met de mensen om je heen om kan gaan want ik vind dit echt een verdrietige vertoning. Ga alsjeblieft meer bezig zijn met je ubermensch stats en val anderen hier niet lastig met je arrogantie.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                          Bla.. Bla..B..
                          Vooral dat 'uit elkaar trekken' heeft mijn lachkick versterkt. Als dat jou mening is vind ik dat prima. Jij hebt problemen met mijn mening, ik niet met de jouwe. Naast dat narcisme niet te genezen is en het weinig toevoegt vraag ik me af of je niet gewoon jaloers bent. Het opleidingsniveau en ervaring zijn wel de elementen waar het hier om gaat, hoe cru het soms is om deze te gebruiken. We hebben het hier niet over een technisch iets wat je moet snappen, nee het gaat ook over het experimenteren en zaken die je pas in de loop van de jaren gaat snappen (al weet ik niet of jij dit gaat snappen, dat wijst alleen de tijd en je massa uit). Heb je al haar op je ballen of niet? Mijn neefje van 13 drukt ook 6x90.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Stop nou maar gewoon met uit je nek lullen.. je verhaaltje raakt nu helemaal kant nog wal.. zoveel mogelijk interessant klinkende termen in 1 zin gooien maakt je verhaal nog niet sterk..

Als je werkelijk zo hoog opgeleid bent zou je niet zo slap lullen.. wat probeer je nou te zeggen? halfbakken sjaak..

FF betreft stukje jaloersheid waar je het over had.. stop alsjeblieft met je aannames.. heb het al eerder gezegd.. maar je blijft het maar doen.. aannames aannames aannames.. weinig feiten.. veel jouw mening.. Je bent echt nog een kleuter met hoogmoedswaanzin in je eigen egocentrische fantasiewereldje..

Ik haak hier af.. ik denk niet dat jij het in je hebt om je arrogantie aan de kant te zetten.. Meneer ubermensch.. Je hebt helemaal gelijk man. HELD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X