Tosti!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahah prachtig die plaatjes

wat heb je nou aan een verbranden tosti ..
    brood + kaas = hetzelfde als tosti + kaas
    als jij je tosti 2uur in het aparaat houdt zal die best lekker smaken

Comment

Ik lust geen kaas dus maakte vroeger altijd pindakaas tosti's als de rest gewone maakte. Boterham me vet veel boter en pindakaas en dan de buitenkanten ook helemaal volsmeren met boter paar minuten tussen dat tosti ijzer fuckkkk wat lekker was dat altijd

Over een paar weken als ik mezelf een keer weer een junkdag gun weer eens proberen
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Klinkt goed FitnessBoer... Tosti pindakaas met sambal vind ik ook erg lekker ...
        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Hallo inferno_0666 ,

Dat zijn geen tosti's maar kolen. Ook zitten er wel degelijk calorieën in kolen. De calorie is namelijk niets meer dan een eenheid waarmee je energie kan uitdrukken. Kolen bevatten aardig wat energie. Ik Google dat er zo'n 4000 kcal/kilo in dit type kolen zit. Dat is meer dan de kaas die ik gebruik voor mijn tosti.
          Als je mij belachelijk wilt maken probeer dan jezelf buiten schot te houden. Jouw reply is onjuist en niet grappig.
          Je maakt jezelf belachelijk net als ik deed door dit topic te openen. Neem eerder een voorbeeld aan Resike. Zijn reactie slaat nergens op, voegt ook niets toe, maar is tenminste nog grappig.

Comment

Originally posted by daswinkey View Post
            Hallo inferno_0666 ,

Dat zijn geen tosti's maar kolen. Ook zitten er wel degelijk calorieën in kolen. De calorie is namelijk niets meer dan een eenheid waarmee je energie kan uitdrukken. Kolen bevatten aardig wat energie. Ik Google dat er zo'n 4000 kcal/kilo in dit type kolen zit. Dat is meer dan de kaas die ik gebruik voor mijn tosti.
            Als je mij belachelijk wilt maken probeer dan jezelf buiten schot te houden. Jouw reply is onjuist en niet grappig.
            Je maakt jezelf belachelijk net als ik deed door dit topic te openen. Neem eerder een voorbeeld aan Resike. Zijn reactie slaat nergens op, voegt ook niets toe, maar is tenminste nog grappig.
            Hé of iets al dan niet grappig is bepaal jij niet hè. Ik vond die stapel houtskool best wel leuk hoor! Zat me al voor te stellen hoe het zou smaken (zit zelf momenteel in ketose, dus das lust je zowat alles).
            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

Wiens kloontje is dit?
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Wiens kloontje is dit?
                Wie bedoel je precies? Zover ik weet ben ik geen kopie, noch zijn er kopieën van mij gemaakt. Één is meer dan genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X