ouders schoppen bulk schema in de war

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ouders schoppen bulk schema in de war

hallo allemaal,

tot voor kort ging het erg goed met bulken, ik kwam aardig kilo's en spiermassa aan.
    komt vandaag mn moeder bij me en zegt: jij gaat niet zo veel melk meer drinken want dat is heel erg slecht.
    ik vroeg wat daar slecht aan was maar daar kon ze uiteraard geen antwoord op geven.
    een paar weken geleden deed ze ook al moeilijk over elke dag kip eten, hierbij begon ze weer te zeuren over de hoeveelheid antibiotica bij kippen word in gespoten.

heeft iemand anders hetzelfde probleem met zulke zeurende ouders?
    hoe heb jij het opgelost?

Deand,
    -Bench 8x45
    -squat 8x65
    -Deadlift 6x97,5

dat heb je als je nog maar 15 bentluisteren zal je
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Had ik ook last van op het begin, bouw het beetje bij beetje op joh Bakje kwark mag elke avond? Vraag er overdag nog eentje bij ipv heel de dag kip misschien vinden ze dat een beter plan. Met veel dingen gewoon door blijven gaan en ze gaan vanzelf snappen hoe het werkt

Ons mam vraagt tegenwoordig elke dag netjes of ik niet vergeten ben m'n kip uit de vriezer te halen, hoe laat ik ga koken en of ze rijst moet bewaren, of er voor morgen nog wel genoeg eieren zijn etc etc
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Zelfde als FB, eerst gezeik, daarna zag ze dat ik toch wel doorzette en toen was het goed.

Comment

Inderdaad stap voor stap.
          Ik zou als ouder alleen maar blij zijn als mijn kind gezond wil eten/leven.
          Maar in hun ogen sla je daarin door,dus langzaam aan.

En lukt dat niet,eet je je ouders op!
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

dan ga ik het op die manier aanpakken.
            helaas denken ouders alles altijd beter te weten, dus er tegen in gaan heeft geen zin.
            maar zij weten ook dat als ik eenmaal gemotiveerd ben dat ik me er dan 100% voor inzet.
            -Bench 8x45
            -squat 8x65
            -Deadlift 6x97,5

Comment

Nooit gehad mn ma is m'n trouwste supporter

Comment

Al het eten wat je moeder eet zit waarschijnlijk ook vol met E nummers. Ze handelt gewoon uit onwetendheid. Gewoon door blijven eten en drinken, ze zien vanzelf wel dat je niet omvalt
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

In het begin kijken ze je raar aan en vinden ze het overdreven.

Als ze eenmaal zien hoe gepassioneerd je bent over je manier van trainen, voeding dan zullen ze het vanzelf begrijpen.

Mijne worden ook af en toe nog wel gek van me, maar als ze zien met hoeveel plezier ik ermee bezig ben dan tonen ze wel begrip. Hoewel je niet altijd begrip zult krijgen als je humeur minder goed is tijdens bijv. een cut oid, maar dat soort zaken horen erbij.

Ik heb altijd gezegd dat ik zal blijven doen wat ik al doe ook al moet ik alles zelf betalen qua gym en vreten. Ik moet en zal zo blijven trainen, eten, leven, period.

Als 15jarige is dat misschien wat lastiger om zo'n houding aan te nemen tegenover je ouders, maar ja. Als ze echt dwars gaan liggen moet je wat, maar bouw het vooral rustig op. Dan zal je een eind op weg helpen in ieder geval.

p.s. je resultaten zal ze ook versteld doen staan waarschijnlijk en dat kan ook steun opleveren van hun kant. Dat is tenminste bij mij wel gebeurt en dat gebeurt nog wekelijks..
                  Last edited by Iron Mind; 23-08-2013, 20:09.
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Gus View Post
                    Al het eten wat je moeder eet zit waarschijnlijk ook vol met E nummers. Ze handelt gewoon uit onwetendheid. Gewoon door blijven eten en drinken, ze zien vanzelf wel dat je niet omvalt
                    daar let mn moeder al ontzettend veel op maar daar ben ik haar wel dankbaar voor.
                    -Bench 8x45
                    -squat 8x65
                    -Deadlift 6x97,5

Comment

Ik geloof zomaar dat het heel lastig kan zijn als je nog bij je ouders woont. Ik heb thuis alle begrip van mijn vrouw, en ik kan natuurlijk ook bepaalde vooroordelen weerleggen met feiten zoals ze recentelijk (soms minder recentelijk) zijn vastgesteld na onderzoeken. Maar de discussies die je kunt hebben: Teveel eieren, jezus je cholesterol... Teveel vlees, dat is toch helemaal niet gezond?... Eet je geen chippie mee?... Wil je geen toetje (drie chocolade ijs van Hertog ofzo pfff....).... Allemaal erg frustrerend.

Maar weet dat je goed bezig bent hoor, laat je hoofd niet hangen.
                      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

ik heb eigenlijk helemaal geen moeite met gezond eten.
                        ik heb totaal geen behoefte aan chips, ijs etc. daar ben ik wel erg blij mee want dat maakt het wat makkelijker
                        -Bench 8x45
                        -squat 8x65
                        -Deadlift 6x97,5

Comment

Dat scheelt. Ik krijg er nog wel eens trek van hoor, als iemand in mijn nabijheid zulke dingen eet.
                          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Obama
                            Ik ken het ook wel. Toen ik ooit begon, zei mijn moeder dat ik het allemaal niet zo letterlijk moest nemen wat er op die bodybuildersfora geschreven werd.
                            Ik vermoed dat je moeder het ook zielig vind voor die kippen enzo. Misschien moet je eens scharrelkip en biologisch vlees kopen. Misschien kun je haar daar met over de streep trekken. Kost wel iets duurder maar de beesten hebben een beter leven gehad.
                            het gaat me nu niet zo heel erg over kip want mn schema was gewoon goed. totdat mb moeder over de hoeveelheid melk begon te zeuren
                            -Bench 8x45
                            -squat 8x65
                            -Deadlift 6x97,5

Comment

Originally posted by Obama
                              Vreemd, de meeste moeders doen eerder moeilijk over het vlees. Waarom vind je moeder die melk zo slecht dan?
                              ze zegt dat e van te veel melk een verhoogd cholesterol krijgt.
                              maar dat klopt volgensmij van geen kant.
                              -Bench 8x45
                              -squat 8x65
                              -Deadlift 6x97,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X