ouders schoppen bulk schema in de war

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

volgt later
    Last edited by rain; 24-08-2013, 11:48.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Veel melk is imo ook niet zo slim. Ga dan voor magere kwark en noten..
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Melk de Witte Sloper! Melk ‘moest’!

© Guido Jonkers – WantToKnow.nl/.bex
        En dan is er ineens de oproep van Mw. Gerda Verburg om meer melk te drinken. Want melk moét toch immers.. Toch? Voor al die veehouders die melk aan de man moeten brengen sinds jaren. Omdat ze natuurlijk die melkkoeien hebben. Die ze weer hadden aangeschaft omdat Melk al tientallen jaren moet..
        Maar het gaat er toch om of het goed is voor jou als burger? Toch niet voor de melkveehouders.. Nou breekt onze klomp! Melk drinken om de veeboeren in leven te houden, ten koste van je gezondheid..? Want mevrouw Verburg.. heeft u zich weleens afgevraagd WAAROM de vraag naar koemelk zo is afgenomen. Bent u tegen de (witte) stroom aan het inroeien..? Want uit heel veel studies, wetenschappelijke studies, blijkt en is bewezen, dat melk een keiharde sloper is van jouw fysieke lichaam… Werkelijk. Lees rustig door.
        Ik wist hier al het een en ander van, drink ook al meer dan 10 jaar geen druppel melk meer, maar schrok me werkelijk een witte neus toen ik het artikel las. Hoe is dit mogelijk, dat deze aanslag op onze gezondheid maar door mag gaan?
        x

De Haarlems arts Dr. Coos Beunk schreef een bijzonder gefundeerd artikel over Melk de Witte Sloper.

In het prima tijdschrift ‘Frontier’ schreef homeopathisch arts Coos Beunk uit Haarlem in 2008 een uitmuntend artikel, waarbij hij werkelijk ALLE wetenschappelijke onderzoeken naar de werking van koemelk op het menselijk lichaam aanhaalde. Wij hebben contact gelegd met Dr Beunk, om zijn goedkeuring te vragen, het artikel hier rechtstreeks nogmaals geheel te plaatsen en inmiddels heeft hij hiervoor toestemming gegeven. Het Frontier-artikel kun je HIER als bestand downloaden. HIER is ook de website van Dr. Beunk, waar alle onderdelen, zoals die in het artikel vermeld zijn, ook los te vinden zijn.
        Ik zou zeggen, zegt het voort. In ieder geval aan al die vrouwen die melkproducten gebruiken om hun botten te verstevigen en osteoporose (botontkalking) tegen te gaan. Helaas blijkt uit gefundeerd wetenschappelijk onderzoek, dat melk precies dát doet, wat je niet wilt.. Het versterkt het proces van botontkalking, omdat componenten van koemelk de opname van kalk uit je spijsverteringskanaal zwaar bemoeilijken..!!!
        Wanneer je kalk nodig hebt, zijn er veel groentesoorten, die veel calcium bevatten, zoals donkere bladgroenten. Maar ook sesamzaadjes zijn er rijk aan. De kleine sesamkoekjes zijn daarom ideaal voor kinderen, als vervanging van koemelk.
        Zo begon het eind jaren 1960. Joris Driepinter die ons adviseerde toch écht 3 glazen melk per dag te drinken. MELK MOE(s)T!

En dan is er van de week de oproep van Mevr. Gerda Verburg. Jonge, jonge, wat een ongefundeerde uitspraken van nota bene een minister! 90% Van de ministers is wetenschappelijk geschoold, maar je ziet maar weinig werkelijk wetenschappelijk wijzen in deze ministersploeg.
        JE HOORT ALS MINISTER TOCH NIET DIT SOORT ADVIES TE GEVEN, WANNEER JE OVERAL KUNT OPZOEKEN EN NASLAAN WAT KOEMELK JE LICHAAM AANDOET..!
        Naar onze mening is het zelfs nog strafbaar wat de minister doet. Ernstige nalatigheid kan haar verweten worden!
        Maar wij schatten de kans hoog, dat jij dit verhaal over ‘Melk-de-Witte-Sloper’ waarschijnlijk ook nog niet kent, . En let wel: het is een wetenschappelijk verhaal, geschreven door een gediplomeerd arts. De door hem aangehaalde wetenschappelijke onderzoeken laten geen ruimte voor twijfel.. MELK IS KEIHARD EEN WITTE SLOPER VAN JOUW LICHAAM!
        Het meest gehoorde argument dat melk je voorziet van onmisbare calcium is wellicht nog wel de grootste dwaling in onze maatschappij. En natuurlijk.. ook ik heb liters melk weggeklokt. Zeker in de puberteit, toen je in de groei was. ‘Het was toch goed voor me’ ‘Heerlijk zo’n glaasje melk’..
        Doe jezelf een groot genoegen en lees dit verhaal. Wellicht krijg je het idee dat je eigenlijk helemaal niets meer kunt drinken, maar dat is grote onzin; het gaat simpelweg om het aanpassen van ons voedingsgedrag aan gezonde voeding. En NIET AAN WAT ANDEREN ZEGGEN DAT GEZOND IS, TERWIJL HET OMGEKEERDE WAAR IS..
        Mevrouw Verburg heeft hopelijk de moed dit artikel ook te lezen; hopelijk komt ze terug op haar woorden. Die zijn werkelijk niet meer van deze tijd. De slogan ‘Drink meer melk’ is daarentegen bijna misdadig.. Helaas kunnen wij, ná het lezen van het goed gefundeerde artikel van Dr. Coos Beunk, niet anders concluderen.
        In het belang van de melkveehouderij: Gerda Verburg stop met die onzin!

En dat dan ook nog eens een minister deze uitspraak publiekelijk laat klinken zegt meer over deze minister dan over de inhoud van haar boodschap.
        Maar als je de krantenberichten over deze uitspraak doorleest, blijkt dat mevrouw de minister deze uitspraak dus niet doet in het belang van jouw, mijn of haar gezondheid, maar vanuit de economische achtergronden van de melkveehouderij… En dat is dus weer een onvervalste gotspe, of in ander goed Nederlands, een brutaliteit!
        We zijn hier dus geen burgers die gezond moeten zijn, nee.. We zijn melkkoetjes die economisch productief moeten zijn. Melk drinken in het economische belang van het land. Ongezond? Welnee, we zijn er toch allemaal gezond groot van geworden?
        Jij mag het, zoals altijd zeggen[QUOTE]

WAARSCHIJNLIJK HEEFT JE MOEDER OOIT(DELEN VAN)DIT ARTIKEL GELEZEN.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik geloof ook wel dat te veel melk slecht is maar ik drink 1,5 liter per dag en 500 gram kwark per dag. dat vind ik niet heel veel melkproducten
          -Bench 8x45
          -squat 8x65
          -Deadlift 6x97,5

Comment

Blijft toch een apart fenomeen. Als je bijv. op je werk komt met een pastasalde met tonijn en groenten word je raar aangekeken. Bestel je een pizza, is het de normaalste zaak van de wereld.

Snauw je thuis in het weekend een bak chips weg, een chocoladereep en 2 broodjes bakpao, vinden je ouders het normaal. Drink je wat meer melk, eet je meer eieren, vlees en vis, vinden je ouders/vrienden het raar.

Ik heb het zelf langzaam uitgebreid thuis. Niet in één keer super veel gaan eten, maar beetje bij beetje. Krijg af en toe wel de nodige gezeur over me heen, maar dan leg ik meteen geld op tafel en begin ik over hetgeen mijn ouders eten en over mijn gezondheid enzo .

Comment

Originally posted by Obama
              1,5 liter is in ieder geval meer als wat ik drink. Ik drink zo'n 500 ml per dag. Waarom drink je meer als een liter per dag als ik vragen mag? Als je een shake (2 maatscheppen) drinkt met 500 ml heb je toch weer zo'n 70 gram eiwitten binnen.
              nog een probleem mijn ouders zijn totaal tegen shakes, bij shakes denken ze aan anabolen.
              heb ze al heel vaak gezegt dat het gewoon eiwit is maar ze willen er niks van weten.
              dit was eigenlijk ook de reden dat ik meer melk ging drinken
              -Bench 8x45
              -squat 8x65
              -Deadlift 6x97,5

Comment

hahaha anabolen, gekker moet het niet worden. Dan waarschijnlijk ook geen creatine?

Laat je ouders eens een gesprek aan gaan met je sportschool instructeur want ze hebben totaal verkeerde opvattingen.
                mijn neef is instructeur en heeft al vaak met mn ouders gepraat maar ze vinden toch dat zij gelijk hebben.
                als ik straks aan de creatine ga zet ik het gewoon in mn kast.
                whey potten zijn daar helaas te groot voor
                -Bench 8x45
                -squat 8x65
                -Deadlift 6x97,5

Comment

God wat een complexe situaties. Dit klinkt allemaal als ouders die hun kind overmatig in de gaten houden, en jou niet je eigen beslissingen laten nemen. Je zit gevangen jongen.
                  met andere dingen word ik heel erg vrij gelaten maar met voeding is het echt een ramp.
                  ik snap niet wat er mis is met gezond eten.
                  maar ze vinden het blijkbaar niet gezond dat ik me ergens 100 % voor wil inzetten.

veel leeftijdsgenoten eten zakken chips en drinken liters alcohol, ze moeten blij zijn dat ik dat niet doe en gezond wil leven.
                  -Bench 8x45
                  -squat 8x65
                  -Deadlift 6x97,5

Comment

Dan zal je het maar moeten accepteren. Er zit niks anders op zolang je nog thuis woont. Zo snel mogelijk uit huis zou ik zeggen.
                    inderdaad, ik zit nu op 2300 calorieen exclusief avondeten. nu maar hopen dat de weegschaal over 2 weken iets positiefs aangeeft
                    -Bench 8x45
                    -squat 8x65
                    -Deadlift 6x97,5

Comment

vervang wat van je melk door yoghurt en kwark, en Huttekase.
                      dan valt het misschien minder op
                      neem dan wel de magere variant, dan is ook gelijk het excuus van een hoog cholesterolgehalte niet meer geldig. (was het eigelijk daarvoor al niet maar dat terzijde...)

tonijn uit blik is ook makkelijk te doen trouwens!
                      maken je ouders ook problemen bij het eten van eieren?
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Deand View Post
                        inderdaad, ik zit nu op 2300 calorieen exclusief avondeten. nu maar hopen dat de weegschaal over 2 weken iets positiefs aangeeft
                        De weegschaal moet je vergeten, kijk liever naar de spiegel.
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                          De weegschaal moet je vergeten, kijk liever naar de spiegel.
                          je kunt ze beide gebruiken.
                          alleen de spiegel kan zonder ervaring ook weinig opleveren.
                          weegschaal, spiegel en kracht moet je allemaal meenemen in vooruitgang.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik weeg me ook maar om de 2 weken omdat ik wil weten of ik mn calorie intake moet aanpassen
                            -Bench 8x45
                            -squat 8x65
                            -Deadlift 6x97,5

Comment

als jij ziet dat je wat groter en breder bent, heb je gegained.

Comment

Ik doe het sinds ik weer bezig ben zo.

Ieder 2 weken noteer ik:
                                Gewicht
                                Omtrekken: nek/borst/buik/biceps/bovenbenen

En ik maak een foto. Dit allemaal in een mapje op me pc bewaren. Eind van de rit kan je het dan ook in excel invullen en krijg je overal een mooie grafiek van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X