ouders schoppen bulk schema in de war

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Deand View Post
    met andere dingen word ik heel erg vrij gelaten maar met voeding is het echt een ramp.
    ik snap niet wat er mis is met gezond eten.
    maar ze vinden het blijkbaar niet gezond dat ik me ergens 100 % voor wil inzetten.

veel leeftijdsgenoten eten zakken chips en drinken liters alcohol, ze moeten blij zijn dat ik dat niet doe en gezond wil leven.
    haha wauw dat is echt precies het argument dat ik 3 dagen geleden nog voerde tegen mijn moeder. Gelukkig ben ik inmiddels 21 en leidt redelijk mijn eigen leven dus ik kan gewoon mijn plan trekken. Maar keep in mind dat moeders zich gauw zorgen maken en bewijs aan haar dat je verantwoordelijk genoeg bent om dit te blijven doen.

Comment

Gewoon zeggen, als het niet mag, dan koop ik wel anabowluh bij dexie dan groei ik, met of zonder de melk!!!111!

Comment

over een maandje of 2 ziet ze wel dat ik dit echt wil, hopelijk begrijpt ze het dan iets meer.
        -Bench 8x45
        -squat 8x65
        -Deadlift 6x97,5

Comment

Zeg tegen je moeder, ben ik ieder weekend dronken? rook ik? doe ik aan drugs? zit ik in de gevangenis? heb ik aids? en je kan prima 1L melk per dag drinken, je moeder leest zeker veel van die MELK IS ONGEZOND topics/studies gemaakt door vegetariërs.

Comment

Originally posted by rotop View Post
            Zeg tegen je moeder, ben ik ieder weekend dronken? rook ik? doe ik aan drugs? zit ik in de gevangenis? heb ik aids? en je kan prima 1L melk per dag drinken, je moeder leest zeker veel van die MELK IS ONGEZOND topics/studies gemaakt door vegetariërs.
            Drinken vegetariers geen melk dan?
            Weer wat geleerd vandaag!

Ik denk dat je veganisten bedoelt.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Mn moeder doet ook beetje moelijk soms, ze wil niet eerder whey bestellen dan dat ik mn mass perfection op heb en die neem ik niet meer

Comment

Supss koop ik dan ook zelf
                vind dat anders dan eten.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Supss koop ik dan ook zelf
                  vind dat anders dan eten.
                  Ja maar jij bent waarschijnlijk 18 en kan internet bankieren xd

Comment

Originally posted by Deand View Post
                    over een maandje of 2 ziet ze wel dat ik dit echt wil, hopelijk begrijpt ze het dan iets meer.
                    Precies!

Je kan nog 100 verschillende adviezen krijgen,maar je moet gewoon zelf bewijzen hoe serieus je bent.
                    Dus gewoon even afwachten en dan komt het vanzelf goed!
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

16, maar ja ik kan interner bankieren ja, als sinds me 11de ofzo. Kan j gwn aanvragen toch? Ik verdien bijna alles via internet dus vandaar btw

Comment

16, maar ja ik kan interner bankieren ja, als sinds me 11de ofzo. Kan j gwn aanvragen toch? Ik verdien bijna alles via internet dus vandaar btw
                        lol wat doe je dan

Comment

Wtf 16 dacht dat je ook rond de 21 was lol
                          Daar boven op de berg

Comment

ik dacht 20....en een half
                            Mind is everything.

Comment

wat doe je dan?
                              ik heb zelf een tijdje telefoon cases verkocht totdat mn leverancier er mee ophield en toen is alles eigenlijk een beetje vastgelopen.
                              -Bench 8x45
                              -squat 8x65
                              -Deadlift 6x97,5

Comment

O gosh haha. Zal op de computer wel ff wat uitlichten. En lol @20/21

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X