Havermeel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havermeel

hallo allemaal
    Wie weet waar je goedkope havermeel kan kopen?(om in whey te doen)
    Op webshops is het behoorlijk duur ik koop 500 gram havermout bij ah voor 40 cent= 80 cent per kilo en op webshops is het meestal 4 euro per kilo en nu tijdelijk 2 euro per kilo bij BFshop terwijl je ook nog eens als bulk(minimaal 1kg) koopt.
    Oja en mijn blender kon het niet aan om van havermout havermeel te maken.
    groetjes
    rotop

waarom havermeel ,gooi die havermout gewoon in de blender met je whey(ik zelf gooi er ook nog is brinta bij)melk er bij en hoppa lekkere shake
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

@TS: Als je huidige blender het niet aan kan, is het dan niet handiger te investeren in een fatsoenlijke blender/ keukenmachine die het wel aan kan? Daar heb je echt geen buitensporig duur ding voor nodig (mijn oude blender van de Hema van 15 euro kon het ook) en met de prijsverschillen die je noemt heb je dat bedrag zo weer terug verdiend.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

pinada is alive!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          @TS: Als je huidige blender het niet aan kan, is het dan niet handiger te investeren in een fatsoenlijke blender/ keukenmachine die het wel aan kan? Daar heb je echt geen buitensporig duur ding voor nodig (mijn oude blender van de Hema van 15 euro kon het ook) en met de prijsverschillen die je noemt heb je dat bedrag zo weer terug verdiend.
          Is de magic bullet ook een goede blender? en na het blenden doe je er een deksel erop en is het al een beker geworden(minder schoonmaak werk)

Comment

Originally posted by quibus View Post
            pinada is alive!!!!!!!!!!!
            Jazeker!

Originally posted by rotop View Post
            Is de magic bullet ook een goede blender? en na het blenden doe je er een deksel erop en is het al een beker geworden(minder schoonmaak werk)
            Heb zelf de magic bullet nog nooit gebruikt, maar pretenderen die magic bullet lui niet dat je er 'zelfs harde kaas in een mum van tijd mee kan fijnhakken'? Dan lijkt wat havermout me ook geen probleem. Alleen zijn die bekers volgens mij best klein dus denk dat je dan iedere keer dat je havermeel wil een portie zal moeten blenden. Wordt wat lastiger als je in één keer een halve kilo wil blenden.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

goedkoop havermeel is dat niet 2 euro voor een kilo???
              wat mag het voor jou dan kosten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X