De 'hondenhonger'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is vast na het carb backloaden

Comment

Kijk jurvg, een pescatore en kojak zijn bijna verplicht ook zo ren grapte maken. Maar van jou kant klinkt het niet helemaal lekker. Volgende keer beter.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Konjo Swype
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Is dat voor of na je schemawisseling?
          denk tijdens het deadliften als hij een poepgezicht trekt
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Kijk jurvg, een pescatore en kojak zijn bijna verplicht ook zo ren grapte maken. Maar van jou kant klinkt het niet helemaal lekker. Volgende keer beter.
            Daar lig ik nou wakker van.

Comment

en toch moet je replyen

Comment

Oké oké, de info is idd niet compleet, vroeg t me af en was op werk dus kon niet uitgebreid op t forum gaan zitten. In ieder geval bedankt voor t schema.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  en toch moet je replyen
                  Je past de Patty Brard toe. Ik verwacht scherper

Originally posted by Marcel71 View Post
                  Oké oké, de info is idd niet compleet, vroeg t me af en was op werk dus kon niet uitgebreid op t forum gaan zitten. In ieder geval bedankt voor t schema.
                  Welk schema?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Waar nagenoeg de enige die waardevolle informatie verstrekte mee kwam, effe denken en je komt er waarschijnlijk wel ��

Comment

Geen dank hoor.
                      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                        Geen dank hoor.
                        Jij komt er wss ook wel.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Marcel71 View Post
                          Waar nagenoeg de enige die waardevolle informatie verstrekte mee kwam, effe denken en je komt er waarschijnlijk wel 👍

Niet tevreden, pik? Wat een attitude... Ga lekker door zo, je doet het prima. Zou nog een bammetje pindakaas toevoegen en m'n kop heel diep in het zand duwen.
                          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                            Niet tevreden, pik? Wat een attitude... Ga lekker door zo, je doet het prima. Zou nog een bammetje pindakaas toevoegen en m'n kop heel diep in het zand duwen.
                            Hey Pascal,

Ik denk juist dat hij jou bedoelde met de enige die positief was en goed advies had.
                            Jij kwam toch met het voedingsschema.

Nu heb je het ook verpest.
                            Last edited by rain; 05-09-2013, 18:58.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hm... Dus ik heb mijn krediet gelijk weer weggegooid. Zonde, nou ja volgende keer beter.
                              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

Biggest loser begint... Mzl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X