hoi allemaal!ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes.
sinds kort train ik cardio en kracht training, gem 5 keer per week. lange tijd heb ik geleefd op zo'n 1000 calorieen per dag (ik weet het veel te weinig) ik ben 1.70 lang, weeg 48 kilo en mijn vetpercentage is ong. 13%. mijn streefgewicht ligt eerst rond de 55/57 kilo maar ik wil mijn vetpercentage graag laag houden.
het aankomen wil ik graag geleidelijk aan opbouwen, dacht zelf aan iedere week iets meer calorieen te nemen, ik zit nu gemiddeld rond de 1200.
mijn eetschema is nu;
ontbijt; 2 volkoren boterhammen met kipfilet of ander mager eiwitrijk beleg
tussendoor; kwark met muesli
lunch; weer kwark of brood
tussendoor; verschilt nogal, meestal een beschuit met kipfilet
diner; 400 gram groente met een klein stukje mager vlees of vis
tussendoor; kwark of yoghurt
1 dag in de week eet ik waar ik zin in heb
ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en tips voor me hebben!! nog een laatste vraag, als ik heb gesport en zeg maar 400 cal. heb verbrand, moet ik die er dan extra bij eten??
alvast bedankt!!!
sinds kort train ik cardio en kracht training, gem 5 keer per week. lange tijd heb ik geleefd op zo'n 1000 calorieen per dag (ik weet het veel te weinig) ik ben 1.70 lang, weeg 48 kilo en mijn vetpercentage is ong. 13%. mijn streefgewicht ligt eerst rond de 55/57 kilo maar ik wil mijn vetpercentage graag laag houden.
het aankomen wil ik graag geleidelijk aan opbouwen, dacht zelf aan iedere week iets meer calorieen te nemen, ik zit nu gemiddeld rond de 1200.
mijn eetschema is nu;
ontbijt; 2 volkoren boterhammen met kipfilet of ander mager eiwitrijk beleg
tussendoor; kwark met muesli
lunch; weer kwark of brood
tussendoor; verschilt nogal, meestal een beschuit met kipfilet
diner; 400 gram groente met een klein stukje mager vlees of vis
tussendoor; kwark of yoghurt
1 dag in de week eet ik waar ik zin in heb
ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en tips voor me hebben!! nog een laatste vraag, als ik heb gesport en zeg maar 400 cal. heb verbrand, moet ik die er dan extra bij eten??
alvast bedankt!!!
Comment