hey hallo!!!
na een lange tijd ziek te zijn geweest gaan we weer eens langzaam beginnen met de fitness
ik heb een 3dubbele hernia gehad waar ik ook aan geopereerd ben, nu alles weer een beetje op orde is wil ik toch wel weer gaan sporten.
nu ben ik vorige week begonnen met trainen hoop spierpijn, en weer vanaf de 40 kilo beginnen met bankdrukken enz enz..
nu ben ik ook weer op me voeding aan het letten.
en probeer 6 tot 8 maaltijden per dag te nuttiggen
ik maak in de ochtend een heel pan rijst klaar met kip
en maak zo,n 4 eieren per dag 2 in ochtend en 2 in de avond.
nu is mijn vraag ik vraag me af
is het beter om te wisselen kwa etenstijl of kan ik die pan rijst met kip in een dag na binnen werken.
dat is zo,n beetje wel wat ik nu doe .
we eet ik in de ochtend mijn bord brinta
en tussendoor mijn shakes.
ik doe dit trouwens omdat ik nog maar 70 kilo weeg ipv 89kilos.
ik wil dus bulken
ik wil dus eigenlijk weten hoeveel kipfilet is goed voor je in de week en hoe veel eieren in de week.
groet maurice
na een lange tijd ziek te zijn geweest gaan we weer eens langzaam beginnen met de fitness
ik heb een 3dubbele hernia gehad waar ik ook aan geopereerd ben, nu alles weer een beetje op orde is wil ik toch wel weer gaan sporten.
nu ben ik vorige week begonnen met trainen hoop spierpijn, en weer vanaf de 40 kilo beginnen met bankdrukken enz enz..
nu ben ik ook weer op me voeding aan het letten.
en probeer 6 tot 8 maaltijden per dag te nuttiggen
ik maak in de ochtend een heel pan rijst klaar met kip
en maak zo,n 4 eieren per dag 2 in ochtend en 2 in de avond.
nu is mijn vraag ik vraag me af
is het beter om te wisselen kwa etenstijl of kan ik die pan rijst met kip in een dag na binnen werken.
dat is zo,n beetje wel wat ik nu doe .
we eet ik in de ochtend mijn bord brinta
en tussendoor mijn shakes.
ik doe dit trouwens omdat ik nog maar 70 kilo weeg ipv 89kilos.
ik wil dus bulken
ik wil dus eigenlijk weten hoeveel kipfilet is goed voor je in de week en hoe veel eieren in de week.
groet maurice
Comment