Hoe het beste aan vet komen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe het beste aan vet komen?

ik ben 1,70 en 58 kg met een leeftijd van 20 jaar mijn probleem is dat ik een lage vet percentage
    heb namelijk 8%. mijn vraag is waar kan ik het beste vet vandaan halen kwa voeding?
    wat is gunstig? ik neem al de weight gainer op trainingsdagen 3 shakes en op niet trainingsdagen
    neem ik 2 shakes per dag. graag jullie reacties/advies

Met een shake kom je er niet. Wanneer je de rest van de dag niets eet, zal het nog niet helpen... Bij voeding staan sticky's met behoeftes uit rekenen, daarna ga je een voeding schema maken. Ben je al aan t trainen, zo ja hoe lang?
    Hard work, beats talent.

Comment

Vetten haal je uit bronnen als noten, vette vis of producten gemaakt van plantaardige oliƫn. Een weightgainer zal je vooral hoog mee zitten qua koolhydraten namelijk suikers. Als je aan wilt komen in vet zou ik dit op een verantwoorde wijze doen en het niet te snel vergooien. Dus door bijvoorbeeld aan een bulkperiode met een goed voedingschema te starten.

Comment

Niet dat ik het zal promoten hoor maar de meeste weightgainers hebben tegenwoordig helemaal geen suikers. Beetje elkaar nalullen is dat. Dat het geen ideale manier van eten is en dat het duur marketing vreten is, vaak zonder noemenswaardige voedingswaarde is een andere kwestie.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Maak een bulkschema en ga erbij trainen zo kom je ook massa aan.
          Als je gewoon een beetje gewicht erbij wilt hebben zou ik je aanraden om jezelf gewoon goed vol te eten.
          Maak een eetschema waar je al bijna op je onderhoud komt zonder je avond eten.

Als je gewoon spiermassa wilt aankomen maak dan een bulk schema evt. clean bulk.
          Je hebt een laag vetpercentage hiermee kan je profiteren als je gaat bulken.
          Wel moet je er goed bij blijven trainen natuurlijk als je VVM wilt aankomen.
          Quitters never win !

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
            als je VVM wilt aankomen.
            ts wou enkel vet aankomen.
            Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
              Maak een bulkschema en ga erbij trainen zo kom je ook massa aan.
              Als je gewoon een beetje gewicht erbij wilt hebben zou ik je aanraden om jezelf gewoon goed vol te eten.
              Maak een eetschema waar je al bijna op je onderhoud komt zonder je avond eten.

Als je gewoon spiermassa wilt aankomen maak dan een bulk schema evt. clean bulk.
              Je hebt een laag vetpercentage hiermee kan je profiteren als je gaat bulken.
              Wel moet je er goed bij blijven trainen natuurlijk als je VVM wilt aankomen.
              hij vraagt hoe ze Vp omhoog ken , niet dit wat jij enkele dagen terug geleerd hebt

@TS
              vervang je weightgainers voor melk met oats oid , weightgainers zyn zonden van je geld .

Voor de rest goed boven onderhoud eten , goeie vetten eten ( noten vis ect )
              Een goed voeddingsschema helpt je erg goed op weg.
              Last edited by Sbrh; 05-10-2013, 16:21.

Comment

Waarom zou je jezelf vetmesten met vet als je daarbij ook nog massa kunt aankomen ?
                Als topic starter alleen maar wilt aankomen zou meneer dan trainen.
                Dit zal hij waarschijnlijk doen om aantekomen en niet alleen maar in vet maar in vet en spiermassa.

Als hij gewoon boven onderhoud eet komt hij dit aan en zet hij ook spiermassa aan, want hij traint immers 3 x per week.
                Hoezo alleen zorgen dat je 7 kilo aankomt in vet en daarna weer moet cutten alvorens weer te kunnen gainen.
                Gewoon gelijk voor de spiermassa gaan.
                Quitters never win !

Comment

Originally posted by alkmaarder_34 View Post
                  ik ben 1,70 en 58 kg met een leeftijd van 20 jaar mijn probleem is dat ik een lage vet percentage
                  heb namelijk 8%
                  . mijn vraag is waar kan ik het beste vet vandaan halen kwa voeding?
                  wat is gunstig? ik neem al de weight gainer op trainingsdagen 3 shakes en op niet trainingsdagen
                  neem ik 2 shakes per dag. graag jullie reacties/advies
                  Alsof dat een probleem is.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Ik zou lekker maccie eten.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

8% is toch heel mooi? Gewoon lekker massa erop knallen en je vetpercentage laten voor wat het is
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waarom zou je vet willen aankomen?
                        Maak voor jezelf een clean (of lean) bulkschema en ga flink trainen om spieren aan te komen en er komt vanzelf ook wel een beetje vet bij.
                        You don't quit when you're tired.
                        You quit when you're done.

Comment

Ik zou gewoon 500 kcal boven onderhoud eten maar wel redelijk gezond houden en als je eens zin hebt pak dan eens een reep chocolade.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X